Van 22+% nr 15.2% in 7 wkn, geen spierverlies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van 22+% nr 15.2% in 7 wkn, geen spierverlies

Van de week mijn 9 punts vetmeting gehad in 7 weken dikke 7 kg vet kwijt en op hetzelfde gewicht gebleven. Gebruik wel anavar en clen (2wk op/af). Weeg nogsteeds tussen de 101-103 kg

Naar de 6-8% en dan clean opbulken naar 110 kg. Ben eigenlijk wel heel content met het resultaat. Gaat gestaag, maar goe!

Grtz

Lekker resultaat man. Foto?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

piccie!

Comment

Je hebt eigenlijk perfect de resultaten die in enkele studies met var worden behaald. 1kg winst netto en 1kg verlies vet per week.

Allesinds proper, en ik kan je nu ook uit directe ervaring zeggen, alles dat je met var behaald is kwaliteitsmassa.
        the one and only tabata overlord

Comment

Zo geef mij dat ook eens. Heet heeft mij gvd 5-6maanden gekost :O

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Zo geef mij dat ook eens. Heet heeft mij gvd 5-6maanden gekost :O
            The way of a naturel is a long one

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              The way of a naturel is a long one
              Nog 4,1 jaar... Nah, we zien wel.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ja die weg is lang en traag. Maar wel leuk (vind ik).
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Pfft na 6 maanden, elke dag hetzelfde, is het leuke er wel af hoor...

Maar hoe doe je dat met var/clen. Doe je cardio erbij of blijf alleen op kracht trainen zoals je normaal doet?

Comment

en wij maar moeite doen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Pfft na 6 maanden, elke dag hetzelfde, is het leuke er wel af hoor...

Maar hoe doe je dat met var/clen. Doe je cardio erbij of blijf alleen op kracht trainen zoals je normaal doet?
                      en eigenlijk zijn we zelf de hoofdschuldige omdat we ons zolang hebben laten gaan hé . Dus nu even op de blaren zitten en hopelijk maken we diezelfde fout nooit meer, je weet hoelang de weg is tenzij je op tijd stopt nu hé

Comment

Nee...ik ben van mening dat we alles veel te snel willen. Van 22% naar 10% in 2 maanden bijvoorbeeld. beetje onrealistisch.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Nee...ik ben van mening dat we alles veel te snel willen. Van 22% naar 10% in 2 maanden bijvoorbeeld. beetje onrealistisch.
                          Kunst is geen spieren te verliezen. Want op zich kan je wel in 2 mnd 12% verliezen, maar dan ook een boel spiermassa.

Grtz

Comment

Dat bedoel ik dus te zeggen. Je kunt geen prachtig fysiek in een te korte termijn tevoorschijn toveren onder de blubber vandaan. Zoiets kost tijd.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Dat bedoel ik dus te zeggen. Je kunt geen prachtig fysiek in een te korte termijn tevoorschijn toveren onder de blubber vandaan. Zoiets kost tijd.
                              En heel veel doorzettingsvermogen en moeite. Maar laten we eerlijk zijn, dan heb je ook wel resultaten om trots op te zijn.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X