afvalkuur/cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvalkuur/cutten

Hallo,
    Ik ga Maart maar meteen eenst goed beginnen!
    Zit momenteel op een vetpercentage van 15% en probeer dit dicht bij 10% te werken.
    Heb een paar subs gekocht om me te helpen om wat vetpercentage te gaan verliezen komende tijd.

- Kelp Lecithine
    - 7-phenylstacker
    - omega3 vetzuren capsules
    - vit C capsules

Ik gebruik deze subs alleen als hulpmiddel om de stofwisseling flink bezig te houden! En voor extra vitamientjes.

Verder heb ik een mooi dieet opgebouwt:

's morgens:
    • 2-3 boterhammen met kaas of pathe (geen boter)
    • kopje melk
    's middags:
    • 2-3 boterhammen met kaas of pathe (geen boter)
    • fruitdrank (0,5L)
    • 2 flesjes water (0,5L)
    • stuk fruit
    • 3-4x per week whey eiwitshake (voor krachttraining)
    's avonds:
    • warm eten, elke keer wat anders (wel lettend op de hoeveelheid vet ed)
    • Proviact Yogurtje (lidl)
    • water / cola light
    Verder ga ik 3 á 4 keer per week naar de sportschool waar ik me bezig houd met krachttraining, komende tijd ga ik daarbij ook nog wat cardio'en. Ik hoop met dit programma geen spiermassa te verliezen, daarom lijkt het me slim om gewoon whey eiwit shakes te blijven gebruiken voor een KT.

Het wordt weer zomer

Zie nergens een steroïden, dus het is zoiezo geen kuur. Daarnaast hoop ik dat je een grapje maakt over je voedingsschema. Pathe!!?? Veel slechter is er niet!? 3 Maaltijden!? Fruitdranken!?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

werkt misschien als je normaal van de frituurpan leef

zoek ff naar Q A to get riped.....de sleutelworden tot afvallen (cutten)

suc6

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Zie nergens een steroïden, dus het is zoiezo geen kuur. Daarnaast hoop ik dat je een grapje maakt over je voedingsschema. Pathe!!?? Veel slechter is er niet!? 3 Maaltijden!? Fruitdranken!?
        Ok pathe haal ik eruit, het wordt kaas met eventueel wat tomaat en komkommer.
        3 maaltijden blijven!
        en die fruitdrank is een multivitamine drankje (light).
        Het begint nu toch wel op een kuur te lijken doordat ik zojuist ook mijn clenbuterol binnen heb (niet echt steroïden, maar toch niet zomaar te verkrijgen).
        Hoe kan ik het boven staande schema 'editen'? (nieuw hier)
        Het wordt weer zomer

Comment

Clen is wel een steroïde. Zag niet dat je die had staan vandaar mijn opmerking. Je kunt 5 minuten editen, daarna niet meer.

Je dieet is echt waardeloos. Kaas is vet, en dan veel verzadigd vet. Haal je proteïne uit een schonere bron, eet vaker, en voor je multivitamine slik gewoon een pil. Begin maar eens met de voedingssticky te lezen en daarna inderdaad Q & A to get ripped. Clenbuterol moet je nemen als je niet verder komt met een behoorlijk dieet en cardio, of in wedstrijdvorm moet komen. Aangezien je dieet ruk is moet je er gewoon van af blijven.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Clenbutol als je eetschema niet eens klopt Zelfs simpele fatburners geven al duizeligheid en shit als je eetschema niet klopt in samenwerking met je sportactiviteiten en alles. Kom op je wilt in maart "serieus" beginnen? Doe het dan serieus en begin niet te mauwen dat je per se 3 maaltijden wilt behouden.

1. Je vreet niet voldoende qua kcal, zelfs ik eet op een dag meer met mijn 1400-1700kcal cut schema.
            2. Je vreet te veel koolhydraten
            3. Je vreet te weinig eiwitten
            4. Je vreet in het algemeen te veel foute shit als ik het eerste schema zo lees.

Dus back to basic voor jouw. Lees de sticky topics en QA Cut/Ripped van Punani. Bereken je kcal en deel het dit keer fatsoenlijk in met zoveel mogelijk eiwitten en zo min mogelijk koolhydraten en een redelijke hoeveelheid onverzadigde vetten.

Comment

ok, ik ga het één en ander veranderen...
              Wat lijkt jullie dan het beste om op je bammetjes te smeren? kipfilet?
              Ik zie dan ook maar af van m'n 3 maaltijden, maak er 5 van.
              Ook ga ik de ochtend eiwitrijker proberen te beginnen dmv wat vis of kip.
              Als avond eten ga ik vaak rijst en kip eten.
              Mijn lekkere multivitamine drankje geef ik dan ook maar op en ga wat capsules halen.
              Het wordt weer zomer

Comment

wat betreft de inname van m'n capsules/supps

1x daags vit c-1000 s'ochtends voor ontbijt.
                3x daags 3 capsules kelp lecithine verdeeld over de dag. (ja ik vind dat het goed werkt)
                ?x daags multivitamine capsules, nog geen idee hoevaak ik deze ga slikken (ga ze maandag halen)
                1x daags omega3 vetzuren capsule, voor ontbijt

vervolgens: 2 dagen -> 7-phenyl stacker 3x per dag 2 capsules
                dan 2 dagen geen stackers maar -> 1 tab 0,05mg clenbuterol (epl) na ontbijt.

de clen en stackers gebruik ik zo'n gedurende 4 tot 6 weken en dus steeds wisselend per 2 dagen.
                Het wordt weer zomer

Comment

bereken nou gewoon hoeveel je van alles binnen krijgt en wat je onderhoud is. Dan zul je zien dat je er niet komt met "jaaa dan neem ik wel een broodje kipfilet ofzo"

edit: c1000 TIJDENS het ontbijt, niet ervoor. Multivit tijdens het ontbijt, 1-2x per dag, ligt eraan welke je neemt (ik heb van solgar, de VM-2000 en die neem ik soms 1x soms 2x per dag). Visolie volgens mij ook tijdens het ontbijt. De stackers zou ik rustig opbouwen, want misschien reageer je er heel gevoelig op (sowieso al een beetje als je er net mee begint) en sta je te trippen.

en laat die clenbuterol nou gewoon liggen, minimaal totdat je de rest op orde hebt maar ik zou wachten als ik jou was tot je niet meer verder komt. Veel beter geen steroide als je het dan ook lukt.
                  Last edited by Leo1988; 01-03-2008, 12:50.
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik ben nu inmiddels toch al 2,5 week bezig, met clenbuterol 2 dagen wel/niet. En moet zeggen, het lukt anders ook aardig zonder al dat gereken. Ik zie duidelijk dat ik in deze tijd al droger ben geworden, ook is m'n sixpack hierdoor weer zichtbaar en is m'n dikke gezicht verleden tijd
                    Het wordt weer zomer

Comment

Pijnlijk om te lezen dit. Wat je eigenlijk zegt:

'Nergens voor nodig om mijn lichaam op een gezonde manier te prikkelen/het maximale er uit te halen. Ik gooi er gewoon een stapel drugs/supps tegenaan en het werkt ook wel'

Eerst de basis op orde krijgen!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                        Pijnlijk om te lezen dit. Wat je eigenlijk zegt:

'Nergens voor nodig om mijn lichaam op een gezonde manier te prikkelen/het maximale er uit te halen. Ik gooi er gewoon een stapel drugs/supps tegenaan en het werkt ook wel'

Eerst de basis op orde krijgen!
                        Ik ben helemaal niet zo slecht bezig naar mijn mening, ik vind het gewoon vreemd om alles precies op te gaan meten, wegen en berekenen. Ok clenbuterol is niet echt gezond inderdaad, eerder slecht voor mijn lichaam. Daarom gebruik ik op de dagen dat ik dit slik ook maar 0,05mg per dag .
                        En ik voel me nog steeds hartstikke lekker en krijg toch elke dag genoeg vitamine binnen!
                        Het wordt weer zomer

Comment

Luister kerel, clen is een steroïde. Steroïden doen nog een hele hoop leuks al doe je nagenoeg niks en verkloot je alles. Het resultaat is dan alleen zeer tijdelijk, en verre van optimaal. Snap niet waarom je gaat gebruiken als je echt geen idee hebt van wat je zit te doen.

sigpic

Comment

tis niet zozeer dat je alles precies bijhoudt..zeker niet als je het idee hebt dat het ok gaat, maar het helpt wél bij je bewustwording van je lijf. Ik had eerst ook zoiets van : "yeah right", at naar mijn idee ook prima en voelde me kiplekker. Nu ga ik er bewuster mee om en de resultaten zijn ernaar..en ik gebruik zero sups
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Luister kerel, clen is een steroïde. Steroïden doen nog een hele hoop leuks al doe je nagenoeg niks en verkloot je alles. Het resultaat is dan alleen zeer tijdelijk, en verre van optimaal. Snap niet waarom je gaat gebruiken als je echt geen idee hebt van wat je zit te doen.

Toch even corrigeren. Clen is zeker geen steroide. Het is een beta-2-agonist met min of meer dezelfde werking als efedra. Er zijn geruchten dat het de spiermassa behoudt/beschermt tijdens het cutten, maar die studies zijn naar mijn weten nooit bij mensen uitgevoerd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X