Fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner

Gelezen in het Drogisterij Weekblad nr: 12

Afslankhit USA verovert Nederland. (binnenkort verkrijgbaar)
    Het is er nog niet maar het verovert al wel, knap hoor.

Lucovitaal Sports
    Liquid Fatburner bevat L-Carnitine, groene thee en cafeïne.
    Het heeft een unieke werking door de substantie: deze verandert van een vaste vorm naar een vloeibare massa wanneer dit in het lichaam komt. Hierdoor lost de capsule-inhoud op het juiste moment in het lichaam op en dat maakt de werking extra krachtig.

Het moet niet gekker worden

Beetje vreemde manier om je product te promoten ja. Lost op het juiste moment op...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Beetje vreemde manier om je product te promoten ja. Lost op het juiste moment op...
      Ik vraag mij af wanneer is het juiste moment?
      De promotie gaat samen met Dirty Dancing van Joop van den Ende, ongeloofelijk dat Joop met deze onzin meedoet.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Ik vraag mij af wanneer is het juiste moment?
        In je maag, niet in je mond al, en liefst niet pas in de plee.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk zorda je de verpakking open maakt
          Who's the Chef

Comment

wahah
            weg met die clenbuterol/
            weg met die cytomel t3.
            nee jongens iets nieuws Lucovitaal Sports
            Liquid Fatburner bevat L-Carnitine
            tsjonge jonge
            verkoop praatjes
            one goal: power and mass

Comment

Yellow subs extreme

Hey mensen,

Ben net nieuw hier en snap er de ballen nog nie van.. maar heb ff snel een vraag tussen door!
              Ik ben dus een meissie met overgewicht en heb van en kerel uit de sportschool Yellow subs extreme gekocht.. Hij vertelde me dat ik het elke dag voor het sporten moet gebruiken!! ongeveer een uur van te voren!! en kon het ook gebruiken als ik niet ging sporten!! maar goed als ik 1 zon capsule in neem!! lijkt het wel als ik hard ga op die pillen!! niet te zuinig zeg.. slaap snachts er niet eens meer door!! ook al sport ik!!

Kan iemand mij misschien meer vetellen over dit product!!???
              Erstaat wel op het pottie dat 1 capsule gelijk staat aan 2a3 koppen koffie!! waarschijnlijk kan ik de cafeine niet verdragen ofzo!@! drinke normaal ook nooit koffie of thee!!

Comment

Probeer vragen in een appart topic te posten die niet over een bestaand topic gaan.

Probeer de pillen een paar uur eerder in te nemen dan zijn ze uitgewerkt als je gaat pitten

oh en welkom uiteraard
                Who's the Chef

Comment

Yellow subs is een redelijk fatburner/energyleveraar
                  Dat je hard gaat is niet zo heel vreemd dat gebeurt over het algemeen bij vrouwen altijd een stuk sneller als bij de mannen.
                  Je hoort het inderdaad een uur voor trainen in te nemen maar je moet niet denken dat je er stukken droger van word want dat gaat alleen gebeuren als je een goed dieet erbij volgt.
                  Als je er niet meer van kan slapen neem je ze te laat in dan moet je ze gewoon in de middag al innemen dan zijn ze eind van de avond wel uitgewerkt.
                  En er gaat ook gewenning komen maar zou als ik jou was eerst eens naar je voeding gaan kijken.

Ik nam ze altijd als ik nachtdiensten had als ik er doorheen zat nam ik er 1tje en dan kon ik flierefluitend me dienst afmaken.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post

Ik nam ze altijd als ik nachtdiensten had als ik er doorheen zat nam ik er 1tje en dan kon ik flierefluitend me dienst afmaken.
                    Daar zijn ze geweldig voor ja. Zo deed ik dat ook altijd als ik nachtdienst had. Tegenwoordig neem ik gewoon een extra bakje koffie. Is goedkoper.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Blijf ik dus gewoon NIET wakker van. Slaap ook prima op koffie...helaas.

Comment

Da's shit maat. Ik raad je echter niks sterkers aan want dan gaan we richting de speed en de xtc.

Comment

dit is hetzelfde spul als stackers tog?
                          nou daar blijf ik ook niet wakker van...
                          en of het nou echt werkt.. je word sneller opgefokt en bij stress gaat je hartslag flink omhoog, en je moet wat vaker naar de wc maar om nou echt te zeggen vet verbranden.. dit valt reuze mee, terwijl op de verpakking staat dat je er snel van afvalt :P
                          Last edited by DennisBr; 05-05-2008, 18:20.

Comment

Originally posted by DennisBr View Post
                            dit is hetzelfde spul als stackers tog?
                            nou daar blijf ik ook niet wakker van...
                            en of het nou echt werkt.. je word sneller opgefokt en bij stress gaat je hartslag flink omhoog, en je moet wat vaker naar de wc maar om nou echt te zeggen vet verbranden.. dit valt reuze mee, terwijl op de verpakking staat dat je er snel van afvalt :P
                            Zo zo...mooie eerste post.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X