Na het weekend zwaarder .. ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na het weekend zwaarder .. ??

Geachte l.

Hoe komt het toch dat je na het weekend altijd zwaarder weegt als doordeweeks, terwijl je hetzelfde eetpatroon volgt ??

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt.

Chili.

Mischien komt het doordat je dan minder beweegt, ik ken het probleem zelf niet.
    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

kan enkel aan het eten liggen of te zwaar doorgezakt
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Misschien eet je in het weekend wat zouter? Dan hou je meer vocht vast. Ook als je minder beweegt telt dat mee.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik merkte tijdens men afslankkuur afgelopen maanden dat ik tijdens de week gewicht verloor, en tijdens de weekends op gewicht bleef hangen of enkele 100 gramms bij kwam. eens in de week ging het er weer vlot vanaf. volgens mij lag dit aan het feit dat ik tijdens de week stipter at, en beter afgewogen dan in de weekends, dan slaap je al eens uit, je ontbijt verlaat en sommige dingen schuiven op. en op zaterdag was men refeed day. dus dan doe je al eens gek, zoals een boterham met beleg eten of zo tijdens de middag ipv groenten met kip

greetz

Comment

Nou nou...een hele boterham met beleg als smokkelmaaltijd? Ruig hoor, daar zul je niet zo extreem van aankomen hoor
            Als ik smokkel dan vreet ik een bak babi pangan leeg!

Comment

hehe, wat ik eigenlijk bedoel is dan brood met beleg eten gedurende de middagmaaltijden, ipv men normale cutschema. maare, goeie tip wel van die bak babi pangan

greetz

Comment

Die babi pangan doe je uiteraard maar een keer per maand he?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X