Afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanken

Hallo allemaal, ik ben hier nog erg nieuw en ook ik zit met het grote probleem de kilootjes die te veel zijn eindelijk eens weg te werken. Ik zal dan misschien kort even mij geschiedenis vertellen. Ben man, 42 lentes en weeg 138,600 dat was de precieze meting van de Inbody meting vorige week. Heb al enkele dingen geprobeerd onder andere Herbal*fe maar toen ik stopte kwamen ze allemaal weer netjes terug als resultaat het bovengenoemde gewicht. Vorig jaar rond november was het eigenlijk zover dat ik op eens last kreeg van mijn bloeddruk en hierdoor zelfs mijn evenwicht orgaan een prikkel kreeg en ik niet recht op kon lopen. Dokter advisseerde afvallen, maarja eigenlijk niets nieuws meer. Tja en toch nog weer de rek gegeven maar sinds 1 april haha geen grap begonnen in de sportschool. En moet zeggen oooo wat zag ik daar tegenop. Ben niet echt een sportfreak. Nu las ik net het verhaal van Bigz en zag dat we ongeveer op het zelfde gewicht zaten en dat hij zijn topic kapte zonde en jammer. Zelf heb ik ook veel vragen over hoe en op welke wijze men gezond en goed de overtollige vetmassa kan verwerken zodat deze dan ook de rest van mijn leven weg blijven. Ik zal natuurlijk eerst eens rustig gaan lezen voordat ik met mijn vragen storm ga beginnen. Maar inderdaad mijn intresses gaan uit naar een goed vet verbrandingsschema en goede training om toch al sportiever uit te zien tijdens mijn vakantie in september. Ik heb op 21 mei een afspraak bij een diëste dus die begleiding komt er ook aan. Maar al tips voor een goed en geregelt voedingspatroon zijn wel. Want ik denk als je niet weet wat je fout eet of hoe fout je eet je nog zoveel kunt bewegen. Dat je dan toch niet die resultaten behaalt die je misschien zou willen. Maar goed alle tips en motivatie zijn natuurlijk van harte welkom. Ik moet wel al bekennen in de 11 dagen die ik sport ben ik al 6 keer sporten geweest en moet zeggen het geeft een heerlijk gevoel. Ik was ook aan het denken om eventueel een fatburner te gebruiken om het vet sneller weg te werken. Maar bij vele staat niet te gebruiken bij hoge bloeddruk. Dus denk ik dat dit dan ook niet raadzaam is. Of?

Paragrafen aub. is niet te lezen zo :S

Comment

Nou nu wil ik mijn bericht wel editten maar dat mocht alleen in de eerste 5 minuten. Dus?

Hallo allemaal, ik ben hier nog erg nieuw en ook ik zit met het grote probleem de kilootjes die te veel zijn eindelijk eens weg te werken. Ik zal dan misschien kort even mij geschiedenis vertellen. Ben man, 42 lentes en weeg 138,600 dat was de precieze meting van de Inbody meting vorige week.

Heb al enkele dingen geprobeerd onder andere Herbal*fe maar toen ik stopte kwamen ze allemaal weer netjes terug als resultaat het bovengenoemde gewicht.
      Vorig jaar rond november was het eigenlijk zover dat ik op eens last kreeg van mijn bloeddruk en hierdoor zelfs mijn evenwicht orgaan een prikkel kreeg en ik niet recht op kon lopen.
      Dokter advisseerde afvallen, maarja eigenlijk niets nieuws meer.
      Tja en toch nog weer de rek gegeven maar sinds 1 april haha geen grap begonnen in de sportschool.
      En moet zeggen oooo wat zag ik daar tegenop. Ben niet echt een sportfreak.

Nu las ik net het verhaal van Bigz en zag dat we ongeveer op het zelfde gewicht zaten en dat hij zijn topic kapte zonde en jammer.

Zelf heb ik ook veel vragen over hoe en op welke wijze men gezond en goed de overtollige vetmassa kan verwerken zodat deze dan ook de rest van mijn leven weg blijven.
      Ik zal natuurlijk eerst eens rustig gaan lezen voordat ik met mijn vragen storm ga beginnen.

Maar inderdaad mijn intresses gaan uit naar een goed vet verbrandingsschema en goede training om toch al sportiever uit te zien tijdens mijn vakantie in september. Ik heb op 21 mei een afspraak bij een diëste dus die begleiding komt er ook aan.

Maar al tips voor een goed en geregelt voedingspatroon zijn wel. Want ik denk als je niet weet wat je fout eet of hoe fout je eet je nog zoveel kunt bewegen. Dat je dan toch niet die resultaten behaalt die je misschien zou willen.

Maar goed alle tips en motivatie zijn natuurlijk van harte welkom.
      Ik moet wel al bekennen in de 11 dagen die ik sport ben ik al 6 keer sporten geweest en moet zeggen het geeft een heerlijk gevoel.

Ik was ook aan het denken om eventueel een fatburner te gebruiken om het vet sneller weg te werken. Maar bij vele staat niet te gebruiken bij hoge bloeddruk.

Dus denk ik dat dit dan ook niet raadzaam is. Of?

Comment

Als je de topics van Ramon en Bigz doorneemt kom je eigenlijk alles al tegen wat je nodig hebt.

Een beginnend sporter moet rustig aan beginnen. Dit om je lichaam voor te bereiden op wat komen gaat. Als je nu al meteen zwaar gaat beginnen hebben je pezen e.d. geen tijd om zich aan te passen en raak je geblesseerd. De beginnende periode is zo'n 4-6 weken.

Begin met 10-15mins rustig tempo lopen/fietsen/crosstrainer om de dag. Daarnaast met relatief lichte gewichten en veel herhalingen wat krachttraining aanvangen. Vraag een schema op de sportschool aangezien deze zo zielig qua opzet zijn dat ze voldoen aan deze eis.

Na die 4-6 weken kan je de intensiteit opvoeren. Pluk een Full Body sportschema uit een sticky topic en doe die 3x in de week. Deze zal je in staat stellen zoveel mogelijk je zenuwstelsel te prikkelen om elke keer zoveel mogelijk motor units aan te sturen. En elke training zwaarder proberen te gaan. Je zal veel samengestelde oefeningen doen waarbij meerdere spiergroepen aangesproken worden. Je vetverbranding dus ook. Probeer in die periode setjes van 3 met 15-20reps te draaien. Behoud de cardio nog lichtjes ivm je cholesterol e.d. Ga voor duur cardio zoals 30-45mins lopen of fietsen. Bouw de duur op en ga niet meteen max. tijd hanteren.

Maar het belangrijkste in jouw geval blijft je voedingsschema. Er zijn genoeg stickies welk uit legt hoe jij een voedingsschema moet opzetten. Leer het en je hebt geen dietiste meer nodig en spaart zo veel geld uit.

Een fatburner zou ik niet doen. Althans de komende maanden niet. Je kunt in het begin meer dan genoeg verliezen aan vocht en vet zonder dat je een burner nodig hebt. Deze zal tevens ook je hartslag verhogen wat met cholesterol nog niet aan te raden is.

De reden dat je bij al die andere pogingen na afloop weer tig kilo aankwam is...die crashdieten werken niet.
        Last edited by Falstyr; 12-04-2008, 21:56.

Comment

Lees de trainingssticky eens voor een goed beginnersschema. Daarmee leer je de vorm van de bekendste oefeningen, en je bereidt je lichaam goed voor. Verder kan ik me helemaal vinden in Falstyrs aanbevelingen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb mijn eetschema ook aangepast hij is van verre goed.
            maar ik eet nu geen snoep en andere dingen meer.
            Ben 3 kilo afgevallen in 1,5week.

weet niet wat voor werk je doet of hoe ver het is maar op de fiets gaan is ook wel lekker zeker nu het weer mooi weer is.

Comment

Dank je voor de welkome reacties. Zoals ik al zei moest ik nog heel wat leeswerk verrichten. Dus gaan we dit eens doen.

Comment

Met een goed voedings schema moet je een eind komen
                Who's the Chef

Comment

Drie maal per week een goed fullbody schema toepassen en voldoende cardio op normaal tempo. Pas dit toe met een verantwoord voedingschema (meer eiwitten, minder koolhydraten /vetten/kcal) en je zult zeker afvallen. Om het vet voor altijd van je lichaam te houden zul je van fitness een levenstijl moeten maken. Herbalife is crap! Nooit meer aan beginnen. De charlatans.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

ik zie niet hoelang deze man is dus ik weet niet hoe het zit met bmi en overgewicht, maar is het niet een beter idee om eerst een half jaar gewoon alleen cardio te doen? dat zou ik adviseren burnie. minder eten en meer bewegen. het echte bodybuilden komt later wel.
                    crosstrainers werken goed! veel calorien en toch raak je niet snel buiten adem. veel succes, het gaat je lukken.
                    Last edited by Loebas667; 20-04-2008, 00:02.

Comment

Hij gaat niet bodybuilden. Een krachtschema kan ook voor meer uiteinden gebruikt worden anders dan bodybuilden. Hoe meer je het lichaam aan het werk zet hoe meer het verbrand. Krachttraining werkt langer door dan cardio en verhoogt het algemeen metabolisme meer dan cardio dit doet.

Comment

Originally posted by Loebas667 View Post
                        ik zie niet hoelang deze man is dus ik weet niet hoe het zit met bmi en overgewicht, maar is het niet een beter idee om eerst een half jaar gewoon alleen cardio te doen? dat zou ik adviseren burnie. minder eten en meer bewegen. het echte bodybuilden komt later wel.
                        crosstrainers werken goed! veel calorien en toch raak je niet snel buiten adem. veel succes, het gaat je lukken.
                        Ik ben trouwens 1,85.
                        En iedereen alvast bedankt voor de reactie er staat hier inderdaad heel wat leesvoer.

Comment

Wat heb je dusver al toegepast en als resultaat behaald?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X