Ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft ik ben nu aan de 2e week bezig en ben al 2 kilo afgevallen en om de eiwitten evengoed vanwege de training(4x per week ruim een uur) binnen te krijgen neem ik na de training een shake of een bakje kwark. Ik begin wel droger te worden dus ik denk dat het wel goed gaat. Heeft iemand hier dit ook al eens geprobeerd?
Cutten met Sonja Bakker...
Collapse
X
-
Als je je spiermassa wilt verliezen en je stofwisseling op lange termijn wilt verkloten, ga dan vooral sonja bakkeren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Het enige correcte aan Sonja is het aspect van meerdere maaltijden per dag. Maar als je ziet wat ze aan raad te eten....
*zucht*
Het is leuk voor de ontwetenden in de maatschappij. Maar kom daar aub niet hier mee aan zetten. Maak je geen vrienden mee.
Comment
-
Mijn vetpercentage word lager en om de spier afname tegen te gaan neem ik dus evengoed de benodigde eiwitten voor mijn spieren en glutamine tegen afbraak, maar er heeft dus niemand verder hier ervaring mee of nog niemand heeft het geprobeerd??
Je blijft wel net als ik al deed, 6X per dag eten
Comment
-
Volg gewoon Q&A to get ripped, in plaats van het dieet van dat mens."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Sonja Bakker geeft je verkeerde voedingsadviezen, met te weinig kcal in totaal. Hierdoor gaat je stofwisseling naar de knoppen, en gaat je spiermassa ook pleite.
Volg gewoon Q & A to get ripped, zijn hier al meerdere mensen die er goed op gaan, onder wie Punani zelf."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment