Cutten met Sonja Bakker...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten met Sonja Bakker...

Ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft ik ben nu aan de 2e week bezig en ben al 2 kilo afgevallen en om de eiwitten evengoed vanwege de training(4x per week ruim een uur) binnen te krijgen neem ik na de training een shake of een bakje kwark. Ik begin wel droger te worden dus ik denk dat het wel goed gaat. Heeft iemand hier dit ook al eens geprobeerd?

Sonja Bakker brrrrr..

Comment

dag spiermassa

Comment

sonja bakker.NEEEEEEEEEEEJ!!! DAT MEEN JE NIET!!!

Comment

Als je je spiermassa wilt verliezen en je stofwisseling op lange termijn wilt verkloten, ga dan vooral sonja bakkeren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het enige correcte aan Sonja is het aspect van meerdere maaltijden per dag. Maar als je ziet wat ze aan raad te eten....

*zucht*
            Het is leuk voor de ontwetenden in de maatschappij. Maar kom daar aub niet hier mee aan zetten. Maak je geen vrienden mee.

Comment

Ik wil de naam van die blonde charlatan niet eens horen!
              Als je al je spiermassa wilt verliezen en je stofwisseling van sneltrein naar voetgangersnelheid wilt vertragen: go for it.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Shit.......... mijn shake komt omhoog bij die naam... dit kost mij mijn nachtrust.....................
                Leven, meervoud van lef!

Comment

Mijn vetpercentage word lager en om de spier afname tegen te gaan neem ik dus evengoed de benodigde eiwitten voor mijn spieren en glutamine tegen afbraak, maar er heeft dus niemand verder hier ervaring mee of nog niemand heeft het geprobeerd??
                  Je blijft wel net als ik al deed, 6X per dag eten

Comment

Volg gewoon Q&A to get ripped, in plaats van het dieet van dat mens.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Het dieet van deze dame is hét dieet en werkt het beste, als je het niet door slikt....

Comment

Iedereen zegt: niet doen, maar een goede reden heb ik nog niet gehoord(gelezen) alle behoeften zitten erin en voor mijn training neem ik extra eiwitten buiten het dieet om.......

Comment

Sonja Bakker geeft je verkeerde voedingsadviezen, met te weinig kcal in totaal. Hierdoor gaat je stofwisseling naar de knoppen, en gaat je spiermassa ook pleite.
                          Volg gewoon Q & A to get ripped, zijn hier al meerdere mensen die er goed op gaan, onder wie Punani zelf.

sigpic

Comment

lijkt mij neits, als ik alleen al naar het voedsel kijk wat je op een dag mag krijg ik al weer spontaan honger, heb zelf dat q & a ripped topic doorgelezen, en als het nodig word zal ik die zeker gaan gebruiken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X