lovehandels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lovehandels

Hey, Ik vroeg mij iets af. Misschien is het al wel besproken hier maar ik vond het niet zo meteen terug. Wat is eigenlijk de oorzaak van het hebben van lovehandels? Dit is gewoon vet natuurlijk dat op de heupen blijft zitten als je dik bent maar ook als je aan het vermageren bent en dit krijg je er ook heel moeilijk terug af. Kan het zijn dat als je aan het vermageren bent maar je lichaam constant in spaarstand zet, je vaker met lovehandels blijft zitten of is dit maar bullshit?
    Hopelijk een snelle reactie en wat zijn de beste oefeningen om ze weg te krijgen buiten crunches?
    Besito, chaoo

veel cadio en een goed voedingschema.......

plaatselijk afvallen met oefeningen gaat niet....

Comment

Love handels....zucht ik heb ze ook maar afvallen eerst is best, eerder zie je ze toch niet....
      Maar om de zijkant hard te krijgen kan je wel "side bend" doen probeer maar eens

Comment

Lovehandles is onder andere hormonen en aanleg. Je algehele vetpercentage naar beneden halen is eigenlijk de enige methode. Niet gaan 'crashen', maar geleidelijk aan anders krijg je huidoverschot.

Sidebends en schuine cruches kunnen idd wel wat strak trekken, biergist schijnt(!) ook goed te helpen.
        Uiteraard moet je vp dan al wel gedaald zijn voor zichtbaar effect..
        Succes
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

bedankt

OK, hartelijk dank voor de reacties. Voedingsschema blijkt toch het moeilijkste te zijn. Voor de rest trainen en geduld hebben dan maar.

Spijtig dat de schone dingen in het leven toch altijd zo moeilijk te verkrijgen zijn hé!
          Besito, chaoo

Comment

ErikV heeft gelijk, je totale vetpercentage moet omlaag. Dat doe je het beste door naast je training een strikt dieet te volgen. En da's moeilijk.
            Iedere jan lul kan trainen, zelfs hard trainen. Maar een dieet volgen is veel moeilijker. Training duurt maar 1 tot 2 uur per dag. Maar een dieet volhouden doe je 24/7!
            Ow ja, en je lovehandels gaan pas als ALLERLAATSTE weg.
            Eerst vermager je in je gezicht, dan je armen, dan je benen en als laatste pas je buik/billen/onderrug. En dat laatste is waar de beruchte lovehandels en bierbuikjes zitten. Dat heet pech hebben.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

He jammer!
              Ik heb er ook last van van die lastige lovehandles! Als ik maar een beetje aankom, komen die 'vethoopjes' als eerste tevoorschijn!
              Dus nix aan te doen dan goed op mn eten letten en...accepteren. Aargh! Rot woord!

Succes iedergeval!

Comment

Dus als ik het goed begrijp, is er geen shortcut? lovehandels als laatst. Dat wordt dan een poosje zweten
                "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Naast wat ophaler en Kevf zeggen helpt het ook door bepaalde oefeningen te doen. Zeker bij mannen. Met Deadlift, Bent Over Row e.d. train je ook je onderrug waardoor deze spieren ontwikkelen. Spiermassa zorgt voor een groter oppervlak waar het vet zich over moet verspreiden. Je krijgt dan ook een "lager" vet% in princiepe en alles oogt strakker. Het is geen wondermiddel, maar assisteerd wel goed.

Comment

Goed gesproken Falstyr. En een grotere spiermassa verhoogt sowieso je vetverbranding.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X