Met de fiets naar het werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met de fiets naar het werk

Hallo,

Ik had een vraagje, ik rij dagelijks met de fiets naar het werk, dit is zo een 16 km en doe er gemiddeld 40 minuten over.

Dit doe ik 's morgens en na het werk. En beschouw dit als mijn cardio.

Nu is mijn vraag de volgende:

Wat moet ik telkens voor vertrek eten? Veel eiwitten of veel koolhydraten? En moet ik ook telkens bij aankomst iets eten? Want ik zou zo weinig mogelijk spieren willen verliezen.

Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden. Alvast bedankt.
    ... “ Bodybuilding is much like any other sport. To be successful, you must dedicate yourself 100% to your training, diet and mental approach. " ... - Arnold Schwarzenegger

Na het fietsen eten, tijdens het fietsen opletten dat jij je spieren niet verliest

Comment

Originally posted by Tha Rock View Post
      Hallo,

Ik had een vraagje, ik rij dagelijks met de fiets naar het werk, dit is zo een 16 km en doe er gemiddeld 40 minuten over.

Dit doe ik 's morgens en na het werk. En beschouw dit als mijn cardio.

Nu is mijn vraag de volgende:

Wat moet ik telkens voor vertrek eten? Veel eiwitten of veel koolhydraten? En moet ik ook telkens bij aankomst iets eten? Want ik zou zo weinig mogelijk spieren willen verliezen.

Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden. Alvast bedankt.
      dus 32 kilometer elke dag ,als je niet harder gaat fietsen dan 16 km per uur.
      dan verlies jij je spieren niet,goed eten dat is het enige,trouwens beste prestatie.laat ze maar lullen jij bent een bikkel

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
        dus 32 kilometer elke dag ,als je niet harder gaat fietsen dan 16 km per uur.
        dan verlies jij je spieren niet,goed eten dat is het enige,trouwens beste prestatie.laat ze maar lullen jij bent een bikkel

Thx voor de reactie.
        ... “ Bodybuilding is much like any other sport. To be successful, you must dedicate yourself 100% to your training, diet and mental approach. " ... - Arnold Schwarzenegger

Comment

je fiets best hard. Ik moet ook fietsen is 6kg doe ik 20/25min over ik fiets dan ook best sloom

Comment

ik fiets ook elke ochtend 30 min naar mijn werk (9 km). Ik eet niks, enkel een schepje BCAA's en glutamine.

Eenmaal aangekomen op mijn werk neem ik whey en fruit.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
              ik fiets ook elke ochtend 30 min naar mijn werk (9 km). Ik eet niks, enkel een schepje BCAA's en glutamine.

Eenmaal aangekomen op mijn werk neem ik whey en fruit.
              En je neemt geen carbo ofzo? dan zul je ook niet veel wegen denk ik,of ik moet het mis hebben

Comment

Glutamine schijnt flink makkelijk om te zetten naar glucose, was op T-Nation een zeer interessante discussie over. Daarnaast schijnt het niet echt een beschermende werking te hebben, dus of ik het zou doen...
                Ikzelf fiets ook naar school (km of 4,5 denk ik) en gemiddeld doe ik daar 8-12 minuten over. Hangt van mijn haast af. Gewoon goed ontbijten en er gebeurt niks engs.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Thx voor de reacties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X