Geen energie meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen energie meer

Beste mensen, ik ben al een maand of 3 bezig met afvallen in het begin ging het wel goed was van 142 tot 129 kilo afgevallen maar de laatste maand/5 weekjes heb ik echt geen energie meer, en ik eet weer meer.

in het begin kon ik gewoon elke dag trainen en elke keer dat ik trainde nam zeker wel 1.15/1.30 uur van me tijd in beslag.

maar nu kan ik dat niet meer ik ga nu maar 3 of 4 keer in de week en ik blijf maar een half uur of 3 kwartier en dat was het..

weet iemand mischien wat ik hieraan kan doen, of ik een soort voeding mis of bepaalde stoffen?

mvg. Biggz

Kan aan een hoop liggen, maar het waarschijnlijkst is gewoon dat je lichaam er even geen zin meer in heeft. Ga eens een week of twee op onderhoud zitten, en hou een deload weekje. Als het goed is voel je je daarna weer een stuk beter, en daarna kun je weer verder met cutten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Trainde je elke dag ofzo? Want het kan dan best zo zijn dat je nu gewoon overtraint bent en 7-9 dagen rust nodig hebt. Als je al 3 maanden onder onderhoud eet probeer 2 weken op onderhoud te eten en ga dan weer verder met afslanken.

En wat is je gewicht nu. Ben erg benieuwd

Comment

ik ben nu weer 131, maar ik ga der weer voor ik denk dat ik gewoon meer rust nodig heb

in het begin trainde ik zeker 7 keer per week, soms zelfs meer ging ik 2 keer per dag en ik train alleen maar cardio enzo..

dus we zien wel wat er gebeurd

thanx voor het advies

Comment

Je traint alleen cardio... Lees eens heel gauw de trainingssticky en begin eens met dat schema. Ga even een week of twee op onderhoud, laat de cardio voor wat het is en ga trainen. Na die twee weken langzaam opbouwen met de cardio, en zet het maximaal op 3x per week.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Je traint alleen cardio... Lees eens heel gauw de trainingssticky en begin eens met dat schema. Ga even een week of twee op onderhoud, laat de cardio voor wat het is en ga trainen. Na die twee weken langzaam opbouwen met de cardio, en zet het maximaal op 3x per week.
            wat bedoel je dan precies met laat de cardio voor wat het is en ga trainen.
            wat voor training bedoel je daarmee, en waar staat dat trainingssticky ik kan het niet vinden?

in ieder geval bedankt

Comment

Meer krachttraining en minder cardio.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

Comment

Originally posted by Bigz View Post
                wat bedoel je dan precies met laat de cardio voor wat het is en ga trainen.
                wat voor training bedoel je daarmee, en waar staat dat trainingssticky ik kan het niet vinden?

in ieder geval bedankt
                Laat de cardio voor wat het is, daar bedoel ik het volgende mee: kap er twee weken volledig mee, en begin dan weer met elke week een sessie toe te voegen. Liefst van de HIIT/tabata variant, tot een maximum van drie cardio sessies per week.

Ga twee weken op onderhoud eten, en begin de eerste week zonder wat voor training dan ook. Het kan zijn dat je humeur instort, dat je je kut voelt, ken het. Ben zelf ook een junk op trainingsgebied. Probleem alleen is dat je er toch doorheen moet. Verslaving is een, maar je moet er wel doorheen kunnen als het nodig is.

In week twee zou ik beginnen met het schema van onze sticky (zie de link van Falstyr), begin gewoon zoals het exact is aangegeven. Ken je bepaalde oefeningen niet, klik dan op de linkjes om de uitvoering te bekijken, of nog liever: laat iemand die verstand van zaken heeft ze voordoen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X