Bij meer dan 2 kg per week afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij meer dan 2 kg per week afvallen

Beste Bodynet,

Ik had een vraag over afvalen als je afvalt, is het waar als je meer dan 2 kg per week ongeveer afvalt dat je ook spiermassa verliest? Of zijn dat gewoon net als gewoon fabeltjes?

Mvg,
    Thijs
    Wat ben ik een spetter

De vuistregels is zelfs al per 1. Wetenschappelijk is dit niet echt te onderbouwen volgens mij, echter het is wel zo dat het ontzettend moeilijk is om alleen vet te verliezen. Daarom kan je vaak beter voor de wat langzamere aanpak gaan omdat je lichaam zich daar beter aan kan aanpassen en verloren spiermassa win je helaas ook niet zo maar even terug.

Comment

2kg per week is best moeilijk te doen..5kg per maand is nog haalbaar maar dan moet je dieet tip top perfect in order zijn...op elke grammetje letten

en precies wat kevf zijn..je kan betere voor een langzamere aanpak gaan

Comment

Spieren verlies je sneller dan vet... dus als jij 2 kilo afvalt(wat niet reeel is in een week), dan gok ik op ruim een kilo spier verlies.

Comment

Nou ja, in de eerste paar weken van een nieuw eetschema kan het wel gebeuren dat je per week 2 kilo lichter bent op de weegschaal, maar het grootste gedeelte daarvan is dan vocht. Als je meer dan een kilo kwijt bent is dat niet per se spier. Niet meteen zorgen maken dus, het beste kan je gewoon om de week een vetmeting laten doen. Aan de hand daarvan kun je zien of je spier wint of verliest.

Comment

Spieren verlies je echt niet zo maar hoor.
            Wat Druifje al zegt zal merendeel vocht zijn
            Who's the Chef

Comment

Als je spieren aan het verbranden bent zul je de eiwitverbranding van je lichaam gewoon RUIKEN. Een smerige ammoniak lucht tijdens het trainen zal je dan omgeven.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X