afval drankje wie had deze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afval drankje wie had deze

hallo

ik heb ooit een mailtje gehad van iemand
    en die vekocht een drankje die je moest drinken en dan viel je hierbij af
    je moest ook wel een voedingsprogramma volgen

maar wie weet wie dit is
    graag even contact opnemen

met elk goed voedingschema val je af..dat afval drankje is maar een bijgeloof zover ik het weet :S

als je mij een naam kan geven

Comment

Klinkt welhaast als de afslanksiroop van mr bodyfood...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol =)

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Klinkt welhaast als de afslanksiroop van mr bodyfood...
          Ik denk ook idd dat ie die bedoelt.

Comment

Originally posted by marcje View Post
            hallo

maar wie weet wie dit is
            Body-Food® International

@ sakurakilla
            Ja dat is zéker lol daar, ik was er gisteren waren ze bezig met de productie van die afslanksiroop. Mister Bodyfood had een order binnengekregen uit Duitsland, voor de levering van 6000 flessen á 1 liter.

In Nederland wordt het verkocht door o.a Vacustep daar heet het Lest Best,
            bij Gotic Nutrition daar heet het Fatburner, bij Bodyfood heet het Fatreducing, bij Di-Fit heet het Ontslakkingssiroop en het wordt ook verkocht als Nordic Walking siroop enz.

Maar volgens GeneralIx werkt het niet

Comment

@ GeneralIx

Ik vind het ook de grootste crap. Echt zo'n lulkoek fabeltje.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ GeneralIx

Ik vind het ook de grootste crap. Echt zo\'n lulkoek fabeltje.
                Heb jij het ook gebruikt....

Nee, onderbouwing s.v.p.

Comment

werkt wel maar moet er wel een grote hoelveelheid L-catrine in zitten.

greetzzz.
                  one goal: power and mass

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
                    werkt wel maar moet er wel een grote hoelveelheid L-catrine in zitten.

greetzzz.
                    Bron?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lijkt me echt totaal niks. Afvallen doe je door middel van een goed voedingschema, goede KT en een goed cardioschema. Niet door het drinken van een drankje..

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                        Body-Food® International

@ sakurakilla
                        Ja dat is zéker lol daar, ik was er gisteren waren ze bezig met de productie van die afslanksiroop. Mister Bodyfood had een order binnengekregen uit Duitsland, voor de levering van 6000 flessen á 1 liter.

In Nederland wordt het verkocht door o.a Vacustep daar heet het Lest Best,
                        bij Gotic Nutrition daar heet het Fatburner, bij Bodyfood heet het Fatreducing, bij Di-Fit heet het Ontslakkingssiroop en het wordt ook verkocht als Nordic Walking siroop enz.

Maar volgens GeneralIx werkt het niet
                        with all do respect...het boeit me totaal niet hoeveel flessen er in de order waren..

wel goeie manier om een product te verkopen..meerdere namen geven..het is 1 en al het zelf product..maar fatreducing werkt beter dan ontslakkingssiroop zo een effect ga je krijgen terwijl het het zelfde ding is...

maar weet je wat mij dwars zit

Originally posted by marcje View Post
                        hallo

maar wie weet wie dit is
                        is de sirroop nou de fatburner of is het de voedingschema die de fat burnend =)

Comment

@sakurakilla

Om af te kunnen vallen moet je weten wat je moet eten en kun je voedingssupplementen gebruiken, om het geheel te ondersteunen.

Dat kan in de vorm van poeders, pillen, capsules of dranken zijn.
                          Nu heeft Body-Food een product uitgevonden in de vorm van een siroop, die werkt als een Detox en daarnaast zorgt het er ook voor, dat men meer gaat drinken om o.a het lichaam te ontgiften, veel personen hebben moeite om aan minimaal 2 liter water per dag te komen. Met dit product lukt het wel, je valt vooral in centimeters af, train je erbij dan werkt het nog beter.

Maar je kunt alles lezen op zijn site Body-Food® International

Comment

Hoezo moeten we dit ergens anders uit gaan praten? Het gaat naar mijn idee toch over het onderwerp waar de TS over begon..

@Fanatic

Kom jij maar eens met (wetenschappelijke) bewijzen dat je van dat drankje meer behoefte krijgt aan vocht om zo aan je behoefte te komen. Je bent zo zeker dat het spul werkt, overtuig mij op grond van onderzoeken o.i.d.

Comment

Originally posted by Fanatic
                              Als er commentaar wordt gegeven, dan graag een onderbouwing erbij....
                              Waren zijn op- en aanmerkingen onterecht?
                              ik heb nog nooit een referentie lijst van bodyfood gezien ... zijn er wel wetenschappelijke bewijzen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X