Fatburner ja of nee ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gebruik voor en na je training 2000 mg L-Carnitine Base plus Vitamine B-6 en Choline/Inositol in combinatie met L-Asparagine.

Comment

Heb wel wat gelezen over deze stoffen zo is, meen ik, L-Carnitine een hele hulpzame stof bij het afslanken. Maar kan je dit een beetje onderbouwen ? En hoe kom ik hier aan ik neem aan dat zo 123 niet puur te verkrijgen is ... ?

Ga zo ff naar de tuinen, kijken of ze daar wat leuks hebben staan (wellicht in de aanbieding ). En ga dan na de vakantie met de kuur beginnen, ik zal dan een uitgebreide blog bijhouden voor de resultaten/effecten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Nee geen last van. Moet ook wel vermelden dat ik redelijk weinig merk van cafeïne.
        Gelukkig reageer ik erg goed op cafeine. Wel zo goedkoop...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
          Heb wel wat gelezen over deze stoffen zo is, meen ik, L-Carnitine een hele hulpzame stof bij het afslanken. Maar kan je dit een beetje onderbouwen ? En hoe kom ik hier aan ik neem aan dat zo 123 niet puur te verkrijgen is ... ?

Ga zo ff naar de tuinen, kijken of ze daar wat leuks hebben staan (wellicht in de aanbieding ). En ga dan na de vakantie met de kuur beginnen, ik zal dan een uitgebreide blog bijhouden voor de resultaten/effecten
          Zou je het serieus uit willen proberen, dan kan ik er voor zorgen dat je aan een kant en klaar product, kan komen. Laat het maar weten....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            Zou je het serieus uit willen proberen, dan kan ik er voor zorgen dat je aan een kant en klaar product, kan komen. Laat het maar weten....
            Ligt eraan wat de voor en nadelen zijn, bijwerkingen etc. Natuurlijk moet er wel wat potentie inzitten een vooruitzicht ... Ga niet zomaar wat slikken van een wildvreemde (klinkt lullig is niks persoonlijks, maar om het zomaar ff zwart op wit te zeggen).

Ik zou zeggen licht me wat verder in en wie weet .. ?

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
              Ligt eraan wat de voor en nadelen zijn, bijwerkingen etc. Natuurlijk moet er wel wat potentie inzitten een vooruitzicht ... Ga niet zomaar wat slikken van een wildvreemde (klinkt lullig is niks persoonlijks, maar om het zomaar ff zwart op wit te zeggen).

Ik zou zeggen licht me wat verder in en wie weet .. ?
              Graag zou ik eerst het volgende willen weten:
              Ben je een man of vrouw
              Hoe oud ben je.
              Hoe lang ben je.
              Hoe zwaar weeg je.
              Wat is je vetpercentage.
              Hoeveel keer per week train je.
              Maak je gebruik van een voedingschema.
              Bij ja, wil je dat dan posten.

Comment

Lengte maakt geen barst uit. VVM zal wel uitmaken, leeftijd maakt zeker uit, hoe vaak per week je traint lijkt me weinig uitmaken, voedingsschema zal ook niet zo gek veel uitmaken, in zoverre dat je met een vast voedingsschema niet opeens 8x zoveel L-Carnitine in je dieet hebt dan zonder. Maargoed, dat is mijn visie. Ben zeer benieuwd waarom alle gegeven die je vraagt ertoe doen. (Dit laatste is dus gericht aan Fanatic).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by [LEFT
                  GeneralIx[/left];469845]Lengte maakt geen barst uit. VVM zal wel uitmaken, leeftijd maakt zeker uit, hoe vaak per week je traint lijkt me weinig uitmaken, voedingschema zal ook niet zo gek veel uitmaken, in zoverre dat je met een vast voedingschema
                  niet opeens 8x zoveel L-Carnitine in je dieet hebt dan zonder. Maar goed, dat is mijn visie. Ben zeer benieuwd waarom alle gegeven die je vraagt ertoe doen. (Dit laatste is dus gericht aan Fanatic).
                  Als je lengte 1.75m is en je weegt 70 kilo dan is je gewicht goed.
                  Als je lengte 1.75m is en je weegt 60 kilo dan ben je te licht tegenover je lengte.
                  Als je lengte 1.75m is en je weegt 90 kilo dan ben je te zwaar, tegenover je lengte.

Als je lengte 1,75m is en je vetpercentage 8% en je weegt 90 kilo, dan ben je goed bezig....

Als je tijdens het afvallen te vaak traint, kun je oververmoeid worden.
                  Immers het lichaam moet wel alles kunnen verwerken.

Voedingschema:
                  Afvallen en normaal eten gaan samen.
                  Afvallen en verkeerde voeding gaan niet samen, als je de dagelijkse voeding niet aanpast, zal je ook niet afvallen.
                  Als je niet voldoende drinkt zal je niet afvallen.

Hoe kom je aan die 8 keer L-Carnitine? 8 keer van wat?

Voedingschema
                  :
                  zal ook niet zo gek veel uitmaken.
                  Als dat niet zoveel uit maakt, waarom dan al die voedingschema's op dit forum.
                  En vooral de vraag ernaar door beginnende sporters....

Comment

Ik zei wat ik zei, niet als algemene stelling, maar als commentaar op wat jij vroeg naar aanleiding van de vraag of je hem meer informatie kon geven over dat L-Carnitine. En of die L-Carnitine wel of niet aanslaat heeft echt geen barst te maken met zijn lengte. Noch met zijn (gebrek aan) voedingsschema. Als het werkt, werkt het, los van schema of niet. Of je de resultaten haalt die je wenst, dat heeft er wel mee te maken, maar het is dus niet relevant voor jou om te weten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik zei wat ik zei, niet als algemene stelling, maar als commentaar op wat jij vroeg naar aanleiding van de vraag of je hem meer informatie kon geven over dat L-Carnitine. En of die L-Carnitine wel of niet aanslaat heeft echt geen barst te maken met zijn lengte. Noch met zijn (gebrek aan) voedingsschema. Als het werkt, werkt het, los van schema of niet. Of je de resultaten haalt die je wenst, dat heeft er wel mee te maken, maar het is dus niet relevant voor jou om te weten.
                      Wat doe je toch weer boos tegen mij, ik probeer alleen iemand te helpen. Ik weet wel dat je anti bent tegen het gebruik van o.a L-Carnitine, maar de ontwikkelingen staan niet stil. BF heeft nu een krachtige nieuwe variatie ontwikkeld en brengt dit, beperkt met succes op de markt.

Als je bij de dokter komt dan wil hij ook graag weten, waarvoor je komt. Als iemand af wilt vallen dan zijn de vragen, die ik stel heel normaal. Immers dan kan ik zien of het zinvol is, om dit product aan te bevelen.

Iemand met anorexia heeft weinig baat bij dit soort product.

Daarnaast beveel ik niet alleen L-Carnitine aan, maar een combinatie product met andere producten die elkaars werking kunnen versterken.

Waarom gebruik jij voedingssupplementen, gebruik je die in combinatie met je training. Of gebruik je die omdat ze moeten werken, of je nu traint of niet.

Waarom gebruik je een voedingschema, als het werkt, werkt het toch.

Waarom werkt het product wat ik wil aan bevelen wel bij de ene en niet bij de andere. Om de simpele redenen niet ieder mens is gelijk. Om een eventuele miskleun te voorkomen, vraag ik om een paar gegevens.

Maar zolang de persoon in kwestie geen antwoord geeft, waar maken wij ons dan druk om....

Comment

Ik doe niet boos, maar ik twijfel aan de relevantie van je vragen. Het probleem dat ik namelijk heb met die vragen, is dat ze volgens mij meer interessantigheid zijn dan dat ze functioneel zijn. En dat is misleiding in mijn ogen.
                        Bijvoorbeeld: lengte zal niks uitmaken voor de reactie op een middel. De vraag of een iemand een voedingsschema gebruikt, klinkt goed, maar is het niet. Hij is gewoon veel te grof. Het antwoord "ja" schept namelijk evenmin helderheid als het antwoord "nee". Met het antwoord ja kan het namelijk nog steeds een schema zijn dat niet is afgesteld op die persoon zijn behoefte, of een bulkschema of, het antwoord waar je eigenlijk naar zoekt, een cutschema.

Daarnaast lees je mijn vorige post niet goed. Ik geef duidelijk aan dat het verschil tussen de L-Carnitine inname tussen een persoon met voedingsschema en een zonder voedingsschema, hoogstwaarschijnlijk zeer weinig zal verschillen. En daarom is die vraag ook weinig interessant noch relevant.

Overigens, je mist weer nuance in je stelling:"Ik weet wel dat je anti bent tegen het gebruik van o.a L-Carnitine". Ik ben zeker niet tegen L-Carnitine, maar aangezien er geen enkel onderzoek pro L-Carnitine is op gebied van vetverlies bij mensen onder de 100, ga ik het niet aanraden onder de 100. Voor mensen boven de 100 beveel ik het met een warm hart aan, en zal ze direct doorsturen naar mr Bodyfood.

sigpic

Comment

Overgewicht: L-Carnitine

Comment

Gezonde oudere mensen. 100+ Dus. Daarnaast is het weer zo'n overzichtje, die willen nog wel eens wat verzwijgen/misinterpreteren.

sigpic

Comment

Gezonde oudere mensen. 100+ Dus. Daarnaast is het weer zo'n overzichtje, die willen nog wel eens wat verzwijgen/misinterpreteren.
                              Dus alleen 100 plussers komen in aanmerking, nou die zijn meestal zo uitgeteerd dat ze er weinig baat bij hebben....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                                Dus alleen 100 plussers komen in aanmerking, nou die zijn meestal zo uitgeteerd dat ze er weinig baat bij hebben....
                                En dat is waarom ik wel de literatuur bekijk, en jij duidelijk niet.

Hier waarom voor 100+ L-Carnitine suppletie wel zin heeft:
                                Originally posted by pubmed
                                BACKGROUND: Centenarians are characterized by weakness, decreasing mental health, impaired mobility, and poor endurance. L-Carnitine is an important contributor to cellular energy metabolism. OBJECTIVE: This study evaluated the efficacy of L-carnitine on physical and mental fatigue and on cognitive functions of centenarians. DESIGN: This was a placebo-controlled, randomized, double-blind, 2-phase study. Sixty-six centenarians with onset of fatigue after even slight physical activity were recruited to the study. The 2 groups received either 2 g levocarnitine once daily (n = 32) or placebo (n = 34). Efficacy measures included changes in total fat mass, total muscle mass, serum triacylglycerol, total cholesterol, HDL cholesterol, LDL cholesterol, Mini-Mental State Examination (MMSE), Activities of Daily Living, and a 6-min walking corridor test. RESULTS: At the end of the study period, the levocarnitine-treated centenarians, compared with the placebo group, showed significant improvements in the following markers: total fat mass (-1.80 compared with 0.6 kg; P < 0.01), total muscle mass (3.80 compared with 0.8 kg; P < 0.01), plasma concentrations of total carnitine (12.60 compared with -1.70 mumol; P < 0.05), plasma long-chain acylcarnitine (1.50 compared with -0.1 micromol; P < 0.001), and plasma short-chain acylcarnitine (6.0 compared with -1.50 micromol; P < 0.001). Significant differences were also found in physical fatigue (-4.10 compared with -1.10; P < 0.01), mental fatigue (-2.70 compared with 0.30; P < 0.001), fatigue severity (-23.60 compared with 1.90; P < 0.001), and MMSE (4.1 compared with 0.6; P < 0.001). CONCLUSIONS: Our study indicates that oral administration of levocarnitine produces a reduction of total fat mass, increases total muscular mass, and facilitates an increased capacity for physical and cognitive activity by reducing fatigue and improving cognitive functions.
                                Bron.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X