Fatburner ja of nee ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner ja of nee ?

Ik zat eraan te denken dit wellicht te gaan gebruiken nu heb ik alleen enkele vragen:

-Helpt het echt of zijn het van die (a la tell sell) producten die leuk klinken maar eigenlijk bijna geen werking hebben ?
    -Moet je hierbij je (cut) voedingsschema aanpassen ?
    -Wat zijn de grote voor-/nadelen ?

Heb hier totaal geen ervaring mee en heb dan ook geen idee hoe zo'n fatburner werkt ...

Een aantal werken, maar je moet geen wonderen verwachten. Ze werken in combinatie met een strak cut-schema. Fatburners geven energie en onderdrukken hongergevoel. Je zal dan ipv 0.5kgvet bijv. 0.7kg vet per week verliezen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Een aantal werken, maar je moet geen wonderen verwachten. Ze werken in combinatie met een strak cut-schema. Fatburners geven energie en onderdrukken hongergevoel. Je zal dan ipv 0.5kgvet bijv. 0.7kg vet per week verliezen.
      Dat vind ik het wel waard, alle kleine beetjes helpen naar mijn mening

Ik hou me wel aan me cut schema, met afentoe een andere (verantwoorde) maaltijd dan dat m'n schema voorschrijft (lees bijv. een eitje).

Train verder zeker minimaal 4 keer per week, en doe aan het einde van me KT altijd cardio.

Maar waar moet ik op letten bij een goed fatburner, wat moet het bevatten en wat juist niet ?

Maar het neemt dus gewoon de eetlust weg het verbrandt niet letterlijk extra vet ? Dus een beetje het idee van dat kellogs prul wat nu tegenwoordig op de reclame is (geeft een langer verzadigd/neemt de eetlust weg).

Comment

Ik heb de fatburner van TCX op 't oog. Maar ik heb nu een volgende vraag, ik slik concerta/ritalin (adhd ). Kan dit kwaad icm een fatburner aangezien dit volgesmij (wat ik tot nogtoe aan info heb gevonden) best wel een "heftig" goedje is. En wat betreft de toenemende lichaamstemperatuur is dit heel erg merkbaar ? Vergelijkbaar met die bij het gebruik van xtc hehe nee maar is dit echt heel erg, dat je de hele dag met een rooie boei rondloopt ?
        Last edited by Hallooow; 19-08-2008, 20:59.

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
          Ik heb de fatburner van TCX op 't oog. Maar ik heb nu een volgende vraag, ik slik concerta/ritalin (adhd ). Kan dit kwaad icm een fatburner aangezien dit volgesmij (wat ik tot nogtoe aan info heb gevonden) best wel een "heftig" goedje is. En wat betreft de toenemende lichaamstemperatuur is dit heel erg merkbaar ? Vergelijkbaar met die bij het gebruik van xtc hehe nee maar is dit echt heel erg, dat je de hele dag met een rooie boei rondloopt ?
          Lichaamstemperatuur is niet erg merkbaar, ik heb zelf verschillende geprobeerd als:

stacker 2/3/phenyl
          Hydroxycut hardcore
          clenbutical

Degene die het beste werkt(en het duurste is) is hydroxycut,

Middelen die de meeste fatburners bevatten zijn: veel caffeine en groene thee, dingen die je makkelijk uit standaard voedingsmiddelen kan halen of wel gewoon caffeine pillen kopen, is goedkoper.
          Groene thee spreekt natuurlijk voor zich.

Ik vind dat je met een goed voedingsschema en 2 keer pw cardio op aparte dagen prima vet kan verliezen en pas als je blijft hangen aan de fatburners moet
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Heb zelf venom hyperdrive, dat scheelt echt in lichaamstemperatuur. Verder ook echt geen honger.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zit wat rond te neuzen op Body en Fit Shop. Maar als je alle beschrijvingen erbij moet geloven is de een nog beter dan de beste . Dus erg moeilijk een keuze te maken, las net ook in een blog dat TCX nochal heftig is en dat er mensen ook niet te spreken waren over de producten van bbex.

@General

Heb je ook echt het idee dat het vet verbranden wat "makkelijker" gaat ? Merk je dat je er een handje bij wordt geholpen ? En op basis waarvan heb jij gekozen voor venom hyperdrive ?

Ik zal ook graag een fatburner willen die alleen de vetreserves aanspreekt en niet de spiermassa

Comment

Een website met heel veel soorten supps maar ze vertellen veelal hetzelfde, eentje sprong eruit:
                MUSCLE & PUMP XTREME
                Moeten we dit echt geloven???
                Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

@ Bi
                  Dat is een NO-product. Is geen fatburner.

@ Ts
                  Ik heb wel het idee dat het helpt. Aangezien ik het warmer heb dan normaal moet mijn temperatuur gestegen zijn, en daardoor moet mijn kcalverbruik hoger liggen, dus ja mijn logica zegt mij dat het helpt.

Heb voor deze gekozen omdat mr De Jonge me deze aanried.

Of burners spiermassa opstoken of niet hangt ervan af hoe goed je voedingsschema is.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    @ Bi
                    Dat is een NO-product. Is geen fatburner.
                    Dat snap ik maar is het wel zo wat er word beschreven??
                    geloof er niet veel van
                    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Ik neem aan dat je m'n voedingsschema ook wel hebt gezien, die is naar mijn weten wel in orde, is er iets niet goeed aan hoor ik het graag . Maar op de grond waarvan moet ik nu m'n fatburner gaan kiezen, of raad je me aan dezelfde te gebruiken die jij hebt aangezien jij er (een goede) ervaring mee hebt. Of zeg je van pak een andere en probeer gewoon is wat uit ? Zijn er trouwens nog fatburners die je echt niet moet nemen (omdat die bijvoorbeeld echt niet werken ofzo?).

Bedankt voor de snelle reacties

Comment

Op grond waarvan je moet kiezen, ik zou zeggen gebruikerservaringen van anderen. Pak er een waar de meeste mensen positieve reacties op geven, de kans is bij deze burner het grootst dat jij er ook goed op gaat.

Als je voedingsschema voldoende hoog in de eiwitten zit, en voldoende vet bevat zou een gewone burner alleen vet aan moeten spreken.

sigpic

Comment

Ok dan, lees overal ook dat het een opgejaagd en nerveus/zenuwachtig gevoel kan veroorzaken. Heb zo nu en dan als alles zo'n beetje lees het idee alsof het een soort drug is (xtc). Ervaar jij dit zelf ook ... opgejaagd/nerveus gevoel?

Comment

Nee geen last van. Moet ook wel vermelden dat ik redelijk weinig merk van cafeïne.

sigpic

Comment

Veel werkzame stoffen voor het afslanken, heb ik zojuist gelezen, zijn nu verboden of medicijnen. Heb al aardig wat gegoogled nu, maar kom er niet uit welke ingredienten een goede fatburner moet bevatten (groene thee en cafeine iig) en tyrosine is ook een stof die goed moet helpen als het waar is wat ik heb gelezen. Mijn oog is nu geval op de stacker (7) lijn van de fatburners, deze bevat ook o.a. tyrosine. Het zal ook vast het verkooppraatje eromheen zijn en de verpakking die er zo leuk uitziet waardoor ik nu stacker op 't oog heb maja .

Kan iemand mij vertellen of dit een goede keus is ? Dan ga ik die zometeen even bestellen, en zal ik wellicht een blog aanmaken om jullie op de hoogte te houden van de resultaten. Goede ervaringen met een bepaalde fatburner post ze aub .

*Edit

Kan trouwens nou niet echt veel (duidelijke) ervaringen vinden op 't forum mbt fatburners.
                              Last edited by Hallooow; 19-08-2008, 22:41.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X