Fatburner ja of nee ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    En dat is waarom ik wel de literatuur bekijk, en jij duidelijk niet.
    Ik ben meer bezig met een andere leeftijdsgroep, dan met ouderen.
    Dus ik lees andere literatuur dan jij....

Comment

@ Fanatic

Ik ken een 100 jarige die nog zelfstandig op een boerderij woont samen met haar 70 jarige zoon. En zij ziet er (zeker voor haar leeftijd) helemaal nog niet uitgeteert uit.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Fanatic

Ik ken een 100 jarige die nog zelfstandig op een boerderij woont samen met haar 70 jarige zoon. En zij ziet er (zeker voor haar leeftijd) helemaal nog niet uitgeteert uit.
        Zolang jij die zoon niet bent, vind ik het verder prima....

Misschien is het iets voor de generaal, die kent vele 100 plussers en leest er ook veel over....

Comment

Ik heb de Stacker4 besteld, krijg hem morgen binnen als het goed is en ga dan gelijk beginnen, voor de geintreseerden zal ik een blog bijhouden.

Oow trouwens heel raar toen ik gister van vakantie terugkwam en ging tainen (jaja ben gelijk gaan trainen ) woog ik 81, terwijl de laatste keer dat ik op de weegschaal stond precies een week geleden ik 85 woog. Erg raar, nu na weer twee dagen trainen zit ik weer op 84, wat me beter lijkt .... Je kan in 1 week toch geen 4 kilo afvallen. Had op de vakantie dan ook niet de mogelijkheid om me helemaal aan m'n voedingsschema te houden maar kheb me best gedaan.

Maar ik zal zodra ik de Stacker4 heb dus een blog aanmaken

@Fanatic misschien dat ik het in de toekomst nog wel is wil proberen voorlopig doe ik het even met de Stacker4.
          Last edited by Hallooow; 31-08-2008, 11:04.

Comment

Ik heb de Stacker4 vrijdag (na 6-en) besteld bij bodyenfitshop, dan moet 'ie vandaag toch binnenkomen ? Aangezien wanneer je het voor 6 uur besteld het de volgende dag in huis hebt (bij mij niet het geval). Ik heb geen ervaring met dit bedrijf vandaar de vraag.

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
              Ik heb de Stacker4 vrijdag (na 6-en) besteld bij bodyenfitshop, dan moet 'ie vandaag toch binnenkomen ? Aangezien wanneer je het voor 6 uur besteld het de volgende dag in huis hebt (bij mij niet het geval). Ik heb geen ervaring met dit bedrijf vandaar de vraag.
              Denk het niet. Zal dan voor 12 uur moeten bestellen ofzo. Na zes uur besteld, betekent dat het postkantoor dan al dicht is, zaterdag en zondag ook, dus vandaag gaat het pas op de post. Waarschijnlijk heb je het dus morgen binnen, en anders woensdag.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk het niet. Zal dan voor 12 uur moeten bestellen ofzo. Na zes uur besteld, betekent dat het postkantoor dan al dicht is, zaterdag en zondag ook, dus vandaag gaat het pas op de post. Waarschijnlijk heb je het dus morgen binnen, en anders woensdag.
                Ja heb even gebeld met bodyenfit, morgen is het binnen

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
                  @Fanatic misschien dat ik het in de toekomst nog wel is wil proberen voorlopig doe ik het even met de Stacker4.
                  Nu en in de toekomst zal het niet meer gaan.
                  Succes met je Stacker 4....

Comment

even een vraagje mijn zusje is wanhopig bezig met afval supplementen weigert "normaal" te eten bla bla bla je kent die types wel ik val niet af ik eet gezond, maar wel 2 croissantjes naar binnen werken in de pauze.. goed back to the point

The heft nu L-carnitine van trec nutrition gekocht, ze is 17 jaar rond 70 kilo. het is ene aminozuur. dus verder niet schadelijk als het goed is. kan het toch nadelige effecten hebben?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      even een vraagje mijn zusje is wanhopig bezig met afval supplementen weigert \"normaal\" te eten bla bla bla je kent die types wel ik val niet af ik eet gezond, maar wel 2 croissantjes naar binnen werken in de pauze.. goed back to the point

The heft nu L-carnitine van trec nutrition gekocht, ze is 17 jaar rond 70 kilo. het is ene aminozuur. dus verder niet schadelijk als het goed is. kan het toch nadelige effecten hebben?
                      Werkt alléén als ze 100 jaar is, volgens de generaal.
                      Dus is het ook niet schadelijk, immers het werkt niet....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                        Dus is het ook niet schadelijk, immers het werkt niet....
                        Iets kan best niet werken terwijl het wel schadelijk is.

@ Posseltje
                        Als er wat gebeurt is het placebo, maar nee het kan zoiezo geen kwaad.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Neem gewoon groene thee van albert hein laat die fat burner zitten gewoon 2 3 zakjes per dag genoeg...
                          Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                            Neem gewoon groene thee van albert hein laat die fat burner zitten gewoon 2 3 zakjes per dag genoeg...
                            Hahahahaha! Man ik drink sloten groene thee en ik wordt er ook niet echt droger van hoor.
                            Als ik de lovende kritieken mag geloven dan is de Venom Hyperdrive de grote winnaar als fatburner.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Hahahahaha! Man ik drink sloten groene thee en ik wordt er ook niet echt droger van hoor.
                              Als ik de lovende kritieken mag geloven dan is de Venom Hyperdrive de grote winnaar als fatburner.
                              Weet niet man ik zie het overal op internet dat het helpt. Mja of het waar is dont know drink zelf ook wel 2 koppen thee per dag maar ik word wel stukjes droger maar zal wel komen door andere dingen.
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Iets kan best niet werken terwijl het wel schadelijk is.

@ Posseltje
                                Als er wat gebeurt is het placebo, maar nee het kan zoiezo geen kwaad.
                                Het is géén placebo, L-Carnitine is een lichaams eigen stof....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X