Motax Cut-schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Motax Cut-schema

Hallo iedereen,

Na een hoop geknutsel en gereken is ie dan eindelijk af mijn voedingsschema om te cutten.
    Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden!
    Ik heb m gemaakt precies op mn onderhoud met de cardio niet meegerekend.
    Dus dat de Kcal die ik verbrand met cardioen de kcal zijn die ik cut.
    Ik heb erop gelet dat:
    -min mogelijk vetten voor en na de KT
    -min mogelijk snelle KH voor en na Cardio

Oohja gebruik nu nog creatine maar die wordt volgende week vervangen door Purple Wraath van controlled labs.

Ben erg benieuwd waar ik nog kan schaven.
    Attached Files

wat zijn je stats? wat is je doel? en hoevaak train je?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

stats zijn 1.80m 90kg BF24%

Zoals je hierboven kunt lezen is mijn doel cutten, dus vetmassa kwijtraken.

Ben op t moment bezig met een vier dagen splitschema, cardio wil ik vier keer in de week gaan doen.
      Dus dat wordt
      Ma: Borst, Triceps, Cardio
      Di: Rug, Biceps, Cardio
      Wo: Cardio (gaat in mn voeding calorien van mn KT af)
      Do: Benen
      Vrij:Schouders, Onderarmen, Buik,
      Za:Cardio (zie wo)
      Zo:Rust (zie wo)

Comment

Ziet er heel aardig uit. Wat is CEO? En wat is je motivatie voor zo min mogelijk snelle kh rondom de cardio?

Zou overigens ook zeker visolie erbij gaan slikken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

CEO is een creatine ester van Nutrabolics, werkt overgens erg goed bij mij.

De reden dat ik zo min mogelijk snelle KH om de Cardio neem is dat je lichaam dan eerder vetmassa gaat aanspreken ipv de snelle KH bron. Heb ik ergens gelezen in een artikel.

Toch nog visoliecapsules? En hoeveel dan, want ik geloof dat 2 omega3 capsules 1 gram onverzadigd vet geeft zo uit mn hoofd.

Comment

Hangt van de maker van de caps af. Je hebt ze van een halve gram, maar je hebt ze ook van een gram. En het percentage EPA/DHA kan ook zeer zwaar wisselen.

En hoewel een gebrek aan koolhydraten eerder zal leiden tot het aanspreken van de vetreserves is het geen functioneel onderscheid. Netto gaat het gewoon om het calorietekort dat je creëert. Uiteindelijk wordt het calorietekort toch verhaald op je vetreserves (als je het goed doet).
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Maar met zo weining onverzadigde vetten per capsule, hoeveel neem je er wel niet in. Op de verpakking staat twee cap. per dag maar ik neem aan dat dit dan veel te weinig is.

Comment

Je kunt de minimumdosering pakken van 1-2 gram inderdaad. Maar ikzelf zou op minmaal 5 gaan zitten.

sigpic

Comment

Owkee dan zal ik ook nog 10 visoliecaps in mn schema opnemen verspreid over de dag.

Thanks General

Comment

Ik zou die amandelen maar weg laten zo laat op de avond!
                    Beter ergens in de ochtend nemen.
                    Vind ook dat je te weinig eet voor je training om 11:00 uur 2 sneetjes brood met 25gr kipfilé en dan pas om 13:00 gaan trainen lijkt me niet echt lekker trainen, weet niet hoe intens je traint? maar ik doe het je niet na hoor.
                    Hoe lang duurt je training eigenlijk? beetje onduidelijk!

grtz,
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

sigpic

Comment

Ik train redelijk intensief ben meestal tussen een uur en 5 kwartier bezig. Maar beter dus om meer Kcal voor me training te nuttigen? Vind zelf dat ik best lekker train zo, maar ben altijd in om me training te optimaliseren!

Maar de amandelen 's avonds weghalen? Kun je dat onderbouwen?
                        Ik dacht dat dit beter zou zijn voor de opname van je eiwitten 's nachts, omdat deze dan langzamer opgenomen worden.

Am I wrong?

Comment

Originally posted by motax View Post
                          Maar de amandelen 's avonds weghalen? Kun je dat onderbouwen?
                          Ik dacht dat dit beter zou zijn voor de opname van je eiwitten 's nachts, omdat deze dan langzamer opgenomen worden.
                          Am I wrong?
                          Ik zou gewoon 2 visolie capsules bij je laatste maaltijd doen, helpt ook de langzamere opname
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

In mindere mate dan een bergje amandelen hoor.

sigpic

Comment

maar die amandelen brengen wel weer kcal met zich mee
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X