Nou, mike ook maar aan de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou, mike ook maar aan de cut

pffffffffffff... wat een werk zeg dit..

nouja hier dus mijn schema.. word er helemaal gek van.. en het is nog steeds niet goed,, maarja blijft een eerste x.. dus ben nog best trots op me zelf ook..

zit nog iets te hoog in me eiwitten en iets te laag in me kh. en een klein beetje te hoog in me vetten..

Kan ik dit gewoon gaan doen?
    Attached Files

Uiteraard KAN je dat wel gaan doen en het zou ook wel werken ook! Maar wil je niet veel liever de tijd dat je in die klote CUT zit ook zo optimaal mogelijk cutten? Dat is het waar het om draaid optimaal groeien of optimaal droog worden in zo'n kort mogelijke tijd

Comment

heey mike succes met je cut

aat je het ons even weten of het je gelukt is wat je wou berijken met je cut
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mischien nog ff het eea aanpassen en dan vanaf 2 feb. in de cut.. zal dan ook een log openen met mijn cut-belevingen, junk maaltijden en trainingen

Comment

weet iemand wat ik aan kan passen zodat de KEV welk klopt.. want zoals niels al zij.. wil die cut toch wel optimaal pakken..

Comment

In de cut ga ik liever voor spul wat makkelijker af te wegen is zodat je preciezer weet wat je eet. Brood hoort er dan niet in thuis aangezien elke bakker weer een iets ander recept e.d. hanteerd waardoor er best grote afwijkingen ontstaan als je veel brood eet.

Dus.... Brood en Pindakaas er gooien. Vervang het met rijst, kip en cashew noten. Of havermout/brinta met casseine poeder (of los wat kwark er naast nemen) met walnoten. Iets in die geest.

Banaan bij maaltijd 3 er uit. Creeert een insuline piek en dat wil je niet. Dus gebruik snelle koolhydraten alleen bij het ontbijt en na het sporten om je lichaam weer anabool te maken na een katabole fase.

Halfvolle melk zou ik er ook uit halen. Geen vetten bij het ontbijt en melk kun je beter uit een andere bron halen. Snelle eiwitten het liefst om cortisol na een lange nacht te onderdrukken. De tweede maaltijd is dan trage eiwitten en vetten en zo.

Qua percentages om aan je voedingstoffen te komen...doe maar niet. Pak je lichaamsgewicht en doe x 2.5gr om aan eiwitten te besteden. 60gr onverzadigd vet. En de kcal die je dan over hebt besteden aan koolhydraten. Dus op zich zit je al goed qua vetten. Zou alleen nu nog kijken naar de eiwitten/carbs.

Comment

falyster, ik niet veel brood, 4 sneetjes op een dag. ben gek op brood en wil deze er dan ook inhouden. als ik mijn vvm x 2.5 doe zit ik op 180gr. eiwitten. dat heb ik nu al. (heb mijn schema klein beetje aangepast, aangezien de waardes van de kip niet klopten)

jij zegt dat de vetten al kloppen.. en wat ik overhoud moet ik aan kh. gebruiken.. dat doe ik nu dan toch al? of zie ik iets verkeerd?
              iig bedankt
              Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X