Weinig precentage tog slechtziende buikspieren ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weinig precentage tog slechtziende buikspieren ?

hey allemaal

Zoals jullie zien zit zijn vet strak om zij spieren heen... nou heb ik 10% vet en dat is erg weinig.. maar zijn mijn buikspieren niet zo goed te zien.. terwijl ik mijn buikspieren vaak train enzo..
    nu heb ik gehoort dat het iets met vocht te maken heeft... is dit zo en hoe pak ik dat aan ??

alvast bedankt voor jullie reacties

Snap de vraag niet helemaal eigelijk train je je buikspieren wel goed dan?? genoeg rust ook verzwaard trainen met gewichten dus neit alleen grond oefeningen??

Comment

*Niet goed te zien?

Ot; Melkproducten?
      Last edited by Patricia86; 27-01-2009, 18:57.

Comment

Op de foto zit zijn huis strak om zijn spieren heen.. bij mij niet
        en ik heb maar 10% vet... hoe kan dat .. moet ik ng minder vet hebben daarvoor? of heeft het iets met vocht te maken?

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Op de foto zit zijn huis strak om zijn spieren heen.. bij mij niet
          en ik heb maar 10% vet... hoe kan dat .. moet ik ng minder vet hebben daarvoor? of heeft het iets met vocht te maken?
          Wat dacht je van te weinig ontwikkelde buikspieren? waarschijnlijk train je niet goed of nog niet lang genoeg. Waardoor je buikspieren gewoon niet veel massa hebben, anders had je ze bij 10% al lang moeten zien.

Comment

ik train 2 keer in de week buikspieren.. dan doe ik 4 setjes van 30 halingen.. en af en toe doe ik met gewichten..

Comment

En hoe lang doe je dit al? Is ook best handig om te weten..

Als je je lang genoeg je buikspieren traint en ze voldoende rust geeft, en je zit op 10% vet, moet je ze al wel redelijk zien denk ik.

Ik zit nu rond de 14% vet, en ik zie ze een beetje als ik inspan. Als ik in mijn huid por voel ik ze gewoon zitten, betekenende als ik op de 8% zat dat ik blokjes had...

Denk dat jij ook even zo moet redeneren, als je ze hebt... en je hebt een laag vetpercentage, moet je ze gewoon zien? of heb ik dit hier helemaal verkeerd?
              1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

ik train 2 keer in de week buikspieren.. dan doe ik 4 setjes van 30 halingen.. en af en toe doe ik met gewichten..
                4 setjes van 30 herhalingen? daar train je toch geen massa mee. Zwaarder maken die hap.

Comment

het kan ook gewoon genetisch bepaald zijn. De een heeft al buikspieren te showen vanaf 15% terwijl de ander diep moet cutten tot onder de 10% of verder. Verder is het ook een kwestie van ontwikkelen van de buikspieren. Net als met andere spieren moet je ze zwaar en intensief trainen. Ik zou als ik jou was je training wat intensiever maken en zwaardere gewichten gaan gebruiken.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

zwaarder trainen ga is gewicht op je chest leggen, voeg wat hanging leg raises toe, of liggende.

Comment

Het kan ook vocht zijn (Van de Melkproducten) Ik Consumeer (Met 62 Kilo) zo'n 750 ML Zuivel + 200 ML Yoghurt + Pot Kwark..

Dit merk ik wel aan mijn buikje (Stuk minder droog)
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Hoe is trouwens je overall massa? Wat zijn je stats? Kan zijn als je 1.80 bent met 60 kg, 10% BF en dan sta ik er niet echt van te kijken als je dan icm slechte genen niks ziet.

Hoe ziet je trainingsschema eruit? Squat/Deadlift je gewoon elke week en zwaar? Wat doe je voor de rest voor compounds?
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

las net even weer terug je voorstel topic.
                          daar staat dat je 15%bf hebt mischien heb je dat naar beneden gewerkt.
                          maar je bent pas 15 vriend.
                          en je bent wel 1.80meter dus das best lang voor iemand van 15 mischien komt het hierdoor dat je ze niet ziet.
                          of ze zijn nog niet goed genoeg ontwikkelt en als je wat ouder word 16 17 dat je het dan gaat zien.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            las net even weer terug je voorstel topic.
                            daar staat dat je 15%bf hebt mischien heb je dat naar beneden gewerkt.
                            maar je bent pas 15 vriend.
                            en je bent wel 1.80meter dus das best lang voor iemand van 15 mischien komt het hierdoor dat je ze niet ziet.
                            of ze zijn nog niet goed genoeg ontwikkelt en als je wat ouder word 16 17 dat je het dan gaat zien.
                            hehe :P
                            ja deze topic heeft mijn neef gepost..
                            hij is 175 cm
                            64 kilo
                            10.1 procent vet
                            ik zie al een paar keer staan dat hij gewichten erbij moet pakken.. we gaan dat maar eens proberen..

bedankt voor jullie reacties

Comment

hehe :P
                              ja deze topic heeft mijn neef gepost..
                              hij is 175 cm
                              64 kilo
                              10.1 procent vet
                              ik zie al een paar keer staan dat hij gewichten erbij moet pakken.. we gaan dat maar eens proberen..

bedankt voor jullie reacties

voeg ook variatie toe aan je buikspier oefeningen, niet week op week dezelfde oefening.Je moet je spieren zeg maar verassen met nieuwe bewegingen etc.

(en pak iedere set iets zwaarder als je meer massa wilt, het moet zo zijn dat je bij je laatste set nog net de laatste herhaling eruit krijgt).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X