afvallen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen!!

heej allemaal .. ik ben pas nieuw hier, maar ben wel al enige tijd bezig met afvallen.. ik wil echt heel graag 10/15 kg afvallen, zeker omdat het bijna zomer is.. ik heb daarom ook een beetje jullie hulp nodig. Is het genoeg als ik 3 x per week naar de sportschool ga ( cardio) en verder zo gezond mogelijk eet? Of moet ik nog iets anders ervoor doen?
    Ik ben 1.78 meter en ik weeg 78 kg.
    Alvast bedankt!
    groetjess

Welkom, veel lezen
    Bulking tot 100kg

Comment

Moet wel genoeg zijn, maar misschien dat jouw beeld van gezond eten anders is. Bij 3x sporten is het teren op alleen groente/fruit niet voldoende. In de stickies kan je al je antwoorden vinden Heel veel succes! Enne, welkom natuurlijk!

Comment

dankjewel .. ik ben nog nieuw, dus mijn vraag is: waar vind ik die stickies?? .. alvast bedankt!!! groetjess

Comment

Check de topics boven aan in de forums, en de sectie "lees dit eerst".
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by RobertJan
            78 kilo is niet te dik, k denk dat je jezelf moet bekrachttrainigen..

Mooi nieuw werkwoord

"bekrachttraingen"

tsja.....

@topicstarter. De stickies zijn die rode dingen bovenaan de pagina.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X