train erg veel maar vet laagje blijft.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Numbro hoe lang ben je al aan 1 stuk bezig met afslanken?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Numbro hoe lang ben je al aan 1 stuk bezig met afslanken?
      Hey Falstyr,
      goedevraag.
      Ik ben begonnen ongeveer een jaar terug in maart. Toen heb ik gecut tot juni. In juni heb ik 2 weken normaal gegeten. Vervolgens weer verder gegaan tot december/januari. In die tijd heb ik even wat extra gegeten (10 tot 12 sneen per dag + overige dingen als kwark/noten enz.). In febuari 2 weken even nergens op gelet. En nu ben ik sinds twee weken aan het carbcycle.
      waarin ik op de dagen waar ik spinning en mtb hoog zit. De dag er voor middel en de dag erna laag.
      Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

BIj mij in de buurt loopt een kilometer lange weg met allemaal lantarenpalen.

Werkt ook goed. 10 lantarenpalen sprinten. Is zon 250 meter..Dan 2 lopen en weer 10 sprinten. Ben ik vrij snel kapot.

Kun je ook gewoon lekker met stopwatch dus paar minuten sprint/hard en kort rust.
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

ik loop drie keer in de week hard tot 30 min lang ongeveer en daarnaast doe ik 3 keer in de week krachttraining(niet op de zelfde dagen ) werk op zich wel en eet gewoon normaal met op krachtdagen een shake na me training.

succes

Comment

Originally posted by robq2 View Post
            ik loop drie keer in de week hard tot 30 min lang ongeveer en daarnaast doe ik 3 keer in de week krachttraining(niet op de zelfde dagen ) werk op zich wel en eet gewoon normaal met op krachtdagen een shake na me training.

succes
            ik doe momenteel 3x per week kt met na de training 30 min hardlopen. Daarnaast 1x per week spinning 1 of 2 uur en 1 x in de week mountainbiken varierend van 30 tot 80 km.

Comment

Originally posted by geniuz View Post
              wat betreft de indeling idd HIIT niet op de dagen doen waarop je ook kracht doet. Dus idd aparte dag, en hou de sessies kort (tot 20 minuten).
              Mag ik vragen waarom het niet op de krachtdagen kan? Ik ben sinds 2 weken ook bezig met HIIT en ik doe dit direct na mijn krachttraining. Ook doe ik het vaak 2 dagen achter elkaar, ik heb een goede conditie dus met een nacht rust kan ik er wel weer tegen

Comment

Originally posted by Volkracht View Post
                Mag ik vragen waarom het niet op de krachtdagen kan? Ik ben sinds 2 weken ook bezig met HIIT en ik doe dit direct na mijn krachttraining. Ook doe ik het vaak 2 dagen achter elkaar, ik heb een goede conditie dus met een nacht rust kan ik er wel weer tegen
                zover ik weet kan dat gewoon hoor.

Comment

heb me de laatste weken wel wat verder verdiept op het HIIT-en en natuurlijk zelf ook flink bezig geweest, maar het schijnt wel erg belangrijk te zijn dat je in de rustmomenten tussen de sprintjes in ook echt flink laag gaat zitten zodat je lichaam goed schrikt wanneer je weer een volle sprint trekt. Heb ook gelezen dat HIIT wel gewoon na de krachttraining kan doen maar dan moet je wel uitkijken dat je jezelf niet helemaal uitput met deze krachttraining, zodat je wel energie over houd om te HIIT-en. Ik doe het zelf namelijk ook na de kt nu zo'n 3x per week en moet eerlijk zeggen dat er wel snel resultaat te zien is.

Comment

Na een tijdje te hebben geëxperimenteerd met HIIT ben ik zeker wat afgevallen en wat vet kwijt geraakt. Alleen ben ik er sinds een aantal weken weer wat minder mee bezig omdat ik zelf het gevoel had dat mijn spieren hier wel wat mee te verduren kregen en dan bedoel ik iets kleiner zijn geworden. Ook moest ik wat lager gaan zitten met het gewicht op bijvoorbeeld de bench press, omdat ik het oude gewicht kortweg niet meer kon pressen. Nou ben ik weer flink bezig met KT en ben alweer voorbij mijn oude max, maar blijf nog steeds met een klein beetje vet zitten waarvan ik niet weet hoe ik dat precies moet gaan kwijtraken. Nou heb ik gelezen dat met genoeg KT ook veel kan verbranden maar of dit genoeg is?? of is dit misschien te realiseren door bijvoorbeeld maar 1x in de week HIIT te gaan doen?

Comment

Dat kan ja. Of je dieet aanscherpen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Dat kan ja. Of je dieet aanscherpen.
                        Hoog/laag dagen met koolhydraten lijkt mij dan het meest logische.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X