Dankjewel flip.
eetschema werkt niet, tips graag
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Post10:00 maaltijd wordt dan een bak magere kwark met ongezoute noten
13:00 wat kip met 50-100gr groenten
14:00 macaroni weg. Tonijn met wat noten.
16:00 kip met wederom wat groenten
of draai je 16:00 maaltijd om met je post work-out. Je hebt die lading rijst koolhydraten nodig om te sporten. Dus neem het voor het sporten. Na het sporten neem je dan de kip met groenten.
22:30 Zalm of magere kwark met wat noten.
hoe meer vet je hebt hoe minder effectief je insuline werkt. ergo je kh's worden minder optimaal gebruikt en meer opgeslagen als vet. dus...je moet je koolhydraten verdienen door lager in het vet te gaan. alleen dan mag je meer koolhydraten eten. tijdens afvallen neem je koolhydraten net genoeg om te kunnen sporten en niet duf/hoofdpijn te ervaren tijdens de werkdag. dus koolhydraten neem je zo min mogelijk.
meer eiwitten en onverzadigd vet heb je nodig.
Whow man! Dat zijn nog eens tips!!
Nav deze tips heb ik weer flink wat tijd in me eetschema gestopt en heb ik me eetschema bijna op alle fronten aangepast! En dat had ik ook wel nodig, want zat er toen straks flink in een dipje toen ik me vet op had laten meten (20%! ).
Uiteindelijk is dit mijn voedingswaarde geworden van het nieuwe eetschema:
2150 Kcal
251 Ei-wit
152 KH
63 Vet
Enigste wat ik er niet tussen heb weten te krijgen, is de kip met groente aangezien we magnetron oid op het werk hebben. Alsmede dat dit schema makkelijk haalbaar moet zijn!
Voor zo ver ik kan zien, zit ik met Kcal iets te laag (zou 100 bij mogen), en met Ei-wit iets te hoog (zou 10 a 20 af mogen).
Maar is dit erg?
Voor de rest nog tips?Attached Files
Comment
-
Bijna goed...
Appel van 10:00 naar het ontbijt. Je hebt de snelle suikers dan nodig. Zelf zou ik zeggen gooi het fruit er uit en vervang het met wat rozijnen. Maar is niet zo belangrijk. Vezels krijg je voldoende met de groenten.
Amandelen van ontbijt weg laten en bij een andere maaltijd proppen. Zie dat je voor het slapen haring hebt daar kun je de amandelen bij doen.
Voor de rest ziet het er best goed uit zo.
Haring met zout. Probeer zout zo min mogelijk te gebruiken. Maar tot je op de 15% zit kan het nog wel in lichte mate I guess.
Eiwitten zou ik zelfs iets verhogen tot de 260. En dan eventueel nog wat kcal besteden aan vetten.
Comment
-
appel naar ontbijt gezet! En ik eet maar 100gram groente (Brocoli - avond eten) dus denk dat ik de appel maar moet laten staan dan.
Amandelen bij het ontbijt weggehaald en bij een andere maaltijd gezet!
De haring is de bedoeling dat ik die om 10.00uur ga nemen. Dit ivm dat ik de " grote" hoeveelheden Kcal dan in de ochtend heb staan en geleidelijk de dag wat afbouw.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment