Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto

Dag mensen,

Vanaf komende week begin ik ook aan de KETO.
    Na veel gelezen te hebben, veel goede reacties en log's te hebben gelezen van verschillende personen. Zie ik dit als een uitdaging om te gaan doen, zeker kijkende na de ervaring die ik op heb gedaan met de "gewone" cut !

Wil op deze manier beginnen met mijn eetschema, na een tijdje wil ik Mitotropin erbij gaan gebruiken.

Hierbij mijn voedingschema:

Stats:
    1.78m, 94kg, 17-18%

Behoefte: 3000-3200 kcal, ligt aan m'n werkdag !
    Hoop dat m'n vet inname genoeg is met 57%, eiwitten zit ik rond de 2.7gr!

Opmerkingen en ideeën zijn welkom !

Gr.
    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Ziet er goed uit. Mitotropin is lekkah. Overigens heeft de Mitotropin wel een licht diuretisch effect, dus niet alle optische verbetering is direct vet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat had ik inderdaad gelezen ja bij reviews! Het is wel energie bevorderend toch? Zal ik wel nodig hebben

Als ik trouwens droger word, en ga verlagen in Kcal, inkrimpen op vet?

Comment

Ja, het geeft je meer energie. Geen crash ofzo.

En ik zou het dieet zo laten tot je hier niet meer op verliest. Dan pas inkrimpen qua kcal, en dan zou ik ze 50/50 uit vet/eiwit halen.

Hoe doe je het overigens met je refeed, of ga je niet refeeden?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dat schema ben ik mee bezig, hoeveel % vet raad je me aan?

Meteen de vrijdag na m'n laatste training tot zaterdagavond, dan zondag weer terug op KETO. Maar dit pas na de 2e week toch?

Comment

Ja. Voor de refeed moet je even Sakurakilla raadplegen, die heeft daar echt ervaring in.

sigpic

Comment

Momenteel train ik 5x per week, is het dan handig om FB te trainen, of trainen zoals ik nu doe:
              Ma: Rug/Biceps
              Di: Borst/Triceps
              Wo: Benen/Kuiten
              Do: Schouders/Traps
              En dan de vrijdag FB

Comment

Waarom die vrijdag fullbody, lijkt me meer reden om dat niet te doen dan wel (al is het maar vanwege je schouders)
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Voor depleten van Glycogeen.. dus voordat ik ga refeeden

Comment

Maar wat is de logica van een FB workout, je doet ervoor schouders dus borst en schouders zal nergens over gaan. Kan je niet beter woensdag als rustdag pakken en verder je wo-do, naar do-vr verzetten. Dat of een ander schema want zomaar fullbody doen voor glycoseendepletion lijkt me beetje overdreven. Doe anders ma-di-wo en do rust, vrijdag fullbody als je liefste vrijdag een FB hebt staan. Vind dit beetje raar
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Daarom vraag ik het wat ik het beste kan doen !

Comment

5 dagen zo trainen lijkt me wel teveel voor in de cut. Ik doe zelf fb op KETO sinds kort. Is belangrijk dat je zo snel mogelijk na je refeed je glycogeen deplete en in dit 4 dagen split komen sommige groepen pas erg laat in de week. Meteen maandag/dinsdag naar 70 mmol/kg depleten en vrijdag de rest
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zou jij me misschien wat info willen geven.
                          Ben zelf nu bezig met Lyle McDonald - The Ketogenic Diet te lezen. Maar sommige dingen begrijp ik nog niet helemaal.

Zoals het trainingschema, wat kan ik het beste doen, 4 dagen FB? Voor een goede deplete van Glycogeen?

Wat bedoel je met 70mmol/kg?

Comment

Ik heb zelf ook dat boek gelezen (niet alles natuurlijk, vooral het CKD gedeelte). Staat ook alles over dat depleten en hoeveel seconden per spiergroep je setjes moet doen tot je op 70 mmol/kg zit (per spiergroep) en dat is de bedoeling dat je daar maandag al zit (of uiterlijk dinsdag).

Met die 70 mmol wordt de hoeveelheid glycogeen in de spier aangeduid.
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ok, dus je raad me aan om dus 4 dagen FB te doen. Om die 70mmol zsm te bereiken..?

ps. die 15 gram vetten aan Visolie capsules, zijn 13 capsules kan dit?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X