Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ General: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service speciaal voor jou geupload ! hehe..

@ Leo, voor de vrijdag training dan wat fruit nemen idd voor replenishment. Ongeveer 30-50 gram stond vermeld.
    Qua carbload, moet ik rond de 760gr KH zitten. Als ik nu (genomen over 26u) 800Kh neem. Is dat toch ook niet zo'n ramp. Genomen dat ik weer refeed tot ong 150 mmol/kg. Daarop is ook mijn training gebaseerd. Anders moet ik nog minder gaan trainen :P!
    En buiten dat om wil ik me tot de eerste 12/14u beperken tot de hogere GI KH's. Daarna met een lagere GI.
    Wil inderdaad 3x10 gaan doen en dan 2 oefeningen. Ligt eraan welke oefeningen anders pak ik er 1x8 extra bij!
    Heb jij misschien een idee voor welke dagen wat? UB maandag, LB dinsdag, FB vrijdag?

@sancho, inderdaad het is veel. Maar net zoals Leo zegt, doe ik het liever precies goed zodat ik weet hoeveel ik moet refeeden, hoeveel ik max kan depleten, zodat ik altijd iets kan aanpassen.
    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Volgens mij zijn dat minima toch? Die depletie? Dus maandag MINIMAAL tot 70 mmol/kg terug depleten en mag best wel nog verder naar beneden... DACHT ik

Verder heb ik 3 dagen fb ma-wo-vrij. Maandag genoeg oefeningen, zodat ik maandag meteen al klaar ben. Mn schema staat in de trainingssessie
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik citeer (blz 129): For CKD, the goal of the early week training is to reduce muscle glycogen from initial levels to approximately 70mmol/kg, but NO lower. This should maximize fat utilization at rest and during aerobic exercise while avoiding problems with increased protein during exercise.

Daarna in de laatste training tot 25-40mmol/kg om het maximale uit de carbup te halen!

Comment

Mail dat book dan even naar me toe Leo dat upload ik hem wel voor je
          Ben zelf ook wel benieuwd.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Mail dat book dan even naar me toe Leo dat upload ik hem wel voor je
            Ben zelf ook wel benieuwd.
            3 posts boven je antwoord Falstyr Heb het geupload met Megaupload

Comment

Originally posted by Mitchellm View Post
              Ik citeer (blz 129): For CKD, the goal of the early week training is to reduce muscle glycogen from initial levels to approximately 70mmol/kg, but NO lower. This should maximize fat utilization at rest and during aerobic exercise while avoiding problems with increased protein during exercise.

Daarna in de laatste training tot 25-40mmol/kg om het maximale uit de carbup te halen!
              Crap, dan heb ik het echt verkeerd gelezen. Vrijdag wel zo laag mogelijk of ook MAXIMAAL tot 25 mmol/kg?

Beetje lastig om te rekenen, omdat een rep niet steeds 4 sec duurt en ik maar rust heb van 30-40s tussen de oefeningen en dus geen hoge load in de volgende sets kan doen. Misschien iets meer rust bij de compounds?
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Waar haal jij mayo zonder suiker vandaan?

Comment

De supermarkt

Comment

Voedingswaarde mayonaise per 100 gram of portie.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      De supermarkt

Hier hebben ze misschien wel 20 soorten allemaal met suiker toegevoegd....

Comment

Niet lager dan 25mmol/kg. Anders raak je in "uitputting".. Kun je wel eens proberen, maar zul je wel flink moeten bijkanen in de carbup :P

Ik doe inderdaad ook iets meer rusten, 3x10reps op 70%, en dan proberen voor die 4 secs is toch vrij heavy.. Mocht het niet lukken, ga je iets lager in seconden zitten en setje meer !

@Klaasjaap. Zaanse Mayo van Wijngaarden .. per 100gr 1.2Kh. Bij mij zou dat idd 0.2Kh zijn..

Comment

Heheh, had hem al staan, maar nog nooit gelezen. Binnenkort toch maar eens gaan doen dus. Thanks anyway!

lol @ klaasjaap overigens.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waar staat dat ik 2 dagen carbloaden deed? Ik deed gewoon van zaterdagontbijt tem zondagontbijt.

En nja, ik had tijd Het is geen obsessie, ik ben zeer tevreden met wat ik behaald heb in die tijd. Kon misschien rapper en beter, maar ik had geen zin om er hele dagen mee bezig te zijn. Op mn voeding letten vond ik al genoeg
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X