Hallo,
Ik ben een vrouw van 23 jaar en ik weeg rond de 60kg en heb een vetpercentage van 13.6%.
Ik geef les op een sportschool en trainingsschema ziet er als volgt uit:
Ma 1 cardio les (high impact) en 1 krachttraining les
Di rustdag
Woe 1 cardio les (High impact)
do 2 cardio lessen (low impact) en 1 krachttraining les
vrij mix les (kracht en cardio) en 1 cardio les (High impact)
Zat mix les
zon rustdag
Ik zou graag nog een beetje af willen vallen en verder gewoon lekke fit blijven en genieten van het sporten en het lesgeven.
Wellicht zijn er mensen die wat tips voor mij hebben wat betreft voeding en sportschema?
Mijn eetschema ziet er ongeveer als volgt uit;
ontbijt; kommetje volkoren muesli met soja melk vanille smaak of brintapap met soja melk light
tussendoortje; 1 voorverpakt stuk ontbijtkoek 'minder suikers'
middag; 1 snee volkoren brood met kipfilet, dunnetjes besmeerd met yofresh mayonaise en wat rucola-sla
tussendoor; banaan en appel
avond; iets met koolhydraten, vis of kip en veel groente
tussendoortje; druiven of rozijnen
Ik ben een beetje verslaafd aan de druiven en rozijnen, een gezond tussendoortje, maar kunnen ze ook kwaad als je er te veel van eet?
Is mijn eetschema en beweegschema zo een beetje in balans? Of heeft iemand nog tips voor beter herstel van spieren of om vermoeidheid tegen te gaan? (Wat is goed voor mijn lichaam, maar wordt ik niet dikker van?)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben een vrouw van 23 jaar en ik weeg rond de 60kg en heb een vetpercentage van 13.6%.
Ik geef les op een sportschool en trainingsschema ziet er als volgt uit:
Ma 1 cardio les (high impact) en 1 krachttraining les
Di rustdag
Woe 1 cardio les (High impact)
do 2 cardio lessen (low impact) en 1 krachttraining les
vrij mix les (kracht en cardio) en 1 cardio les (High impact)
Zat mix les
zon rustdag
Ik zou graag nog een beetje af willen vallen en verder gewoon lekke fit blijven en genieten van het sporten en het lesgeven.
Wellicht zijn er mensen die wat tips voor mij hebben wat betreft voeding en sportschema?
Mijn eetschema ziet er ongeveer als volgt uit;
ontbijt; kommetje volkoren muesli met soja melk vanille smaak of brintapap met soja melk light
tussendoortje; 1 voorverpakt stuk ontbijtkoek 'minder suikers'
middag; 1 snee volkoren brood met kipfilet, dunnetjes besmeerd met yofresh mayonaise en wat rucola-sla
tussendoor; banaan en appel
avond; iets met koolhydraten, vis of kip en veel groente
tussendoortje; druiven of rozijnen
Ik ben een beetje verslaafd aan de druiven en rozijnen, een gezond tussendoortje, maar kunnen ze ook kwaad als je er te veel van eet?
Is mijn eetschema en beweegschema zo een beetje in balans? Of heeft iemand nog tips voor beter herstel van spieren of om vermoeidheid tegen te gaan? (Wat is goed voor mijn lichaam, maar wordt ik niet dikker van?)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Comment