Hallo mensen!
Ik ben een jongen van 20 jaar en ben ongv 1,5 jaar bezig met afvallen!
Ik woog eerst 96 kilo!! Ik was te dik das duidelijk:P Toen ben ik 25 kilo afgevallen binnen 1,5 jaar! Ik weeg nu 75 kilo. Ik ben er heel blij mee en gelukkig
Maaaaar ik heb een probleem! Ik ben nog niet gelukkig met mijn lichaam!
Mijn buik zit me dwars.. Ik heb een los blubberbuikje en mijn borst is ook nog niet hoe het moet. Ik wil gewoon graag eens duidelijkheid hebben over wat ik er tegen kan doen! Ik doe nu een maand 3x per week fitnisse en eet gewoon thuis maar niet teveel ofzo, ik doe ook 1x in de week een ongezondagje (om het zo maar te zeggen) dat houdt in: Bier drinken en Frites eten ofzo.
Wat doe ik nu:
Ik doe op fitnisse:
Armen traine
buikspieren traine
Cardio (30 min rennen en 20 min fietsen)
Ik eet:
Ontbijt doe ik gewoon goed ontbijte.
Middag: Gewoon lucnhe.
Avond: eet ik gewoon mee maar dan wel een bord bord bijv.
Ik heb echt hulp erbij nodig! Want ik wil weten of ik het goed doe en wat ik kan doen om voor de zomer een strakke buik te krijgen.
Ik zet ook nog foto's online als het moet.
Thanx!!
Ik ben een jongen van 20 jaar en ben ongv 1,5 jaar bezig met afvallen!
Ik woog eerst 96 kilo!! Ik was te dik das duidelijk:P Toen ben ik 25 kilo afgevallen binnen 1,5 jaar! Ik weeg nu 75 kilo. Ik ben er heel blij mee en gelukkig
Maaaaar ik heb een probleem! Ik ben nog niet gelukkig met mijn lichaam!
Mijn buik zit me dwars.. Ik heb een los blubberbuikje en mijn borst is ook nog niet hoe het moet. Ik wil gewoon graag eens duidelijkheid hebben over wat ik er tegen kan doen! Ik doe nu een maand 3x per week fitnisse en eet gewoon thuis maar niet teveel ofzo, ik doe ook 1x in de week een ongezondagje (om het zo maar te zeggen) dat houdt in: Bier drinken en Frites eten ofzo.
Wat doe ik nu:
Ik doe op fitnisse:
Armen traine
buikspieren traine
Cardio (30 min rennen en 20 min fietsen)
Ik eet:
Ontbijt doe ik gewoon goed ontbijte.
Middag: Gewoon lucnhe.
Avond: eet ik gewoon mee maar dan wel een bord bord bijv.
Ik heb echt hulp erbij nodig! Want ik wil weten of ik het goed doe en wat ik kan doen om voor de zomer een strakke buik te krijgen.
Ik zet ook nog foto's online als het moet.
Thanx!!
Comment