Wat is haalbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik krijg ook zo'n lekker hard bekkie van cutten. Vind het zelf wel geinig. Dikke kop met de bulk, harde kop bij het cutten.

Op een wedstrijd ook kwam een begeleidster naar me toe, meteen shirt omhoog getrokken: "ja flink aan het cutten he, zag ik al aan je gezicht". Moest toen wel lachen.
    Nu nog een lange jas kopen en mensen laten zien wat je in huis hebt

En zij natuurlijk NOG harder lachen vanwege dat (ingevallen) gezicht van je

K kan het misschien eens proberen maar dan niet dit jaar
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ik denk dat 4 % bf eraf een goeie doelstelling is, dan na de zomer eens gaan kijken of ik er spiermassa bij kan trainen.

Ik zal van het weekend een voedingschema gaan maken.

Ik heb al wat info gelezen over schema's, en daar staan ingredienten bij die ik niet lust.
      Kwark en brinta zijn dingen die ik niet weg krijg.
      Het is een hele uitdaging om deze doelstelling te halen, maar ik ga niet eten wat ik niet lekker vindt.

Bedankt voor de tips zover
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dan gaat het toch moeilijk worden aangezien je dat nog wel vaker tegen gaat komen. Je zult gewoon moeten leren eten wil je dit volhouden.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Vandaag ben ik begonnen met een "cutschema"

07.00 uur

banaan
          2 boterhammen met kipfilet
          eiwit shake met water

09.30
          3 bruine boterhammen met kipfilet
          1 appel

12.30
          3 bruine boterhammen met kipfilet
          1 blikje tonijn op water

16.00 uur
          2 bruine boterhammen met kipfilet
          1 appel

19.30
          200 gram rijst
          200 vis(zalm,tonijn,garnalen), kip, soja of vlees
          400 roerbakgroente
          3 eetlepels olijolie

22.30
          Blikje tonijn,krabvlees rivierkreeft
          eiwit shake met melk

Ik heb hier nog geen nummers bij gezet, dat doe ik van het weekend wel.
          Er zal nog genoeg aan gesleuteld moeten worden, maar ik dat de basis goed is?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik krijg ook zo'n lekker hard bekkie van cutten. Vind het zelf wel geinig. Dikke kop met de bulk, harde kop bij het cutten.

Op een wedstrijd ook kwam een begeleidster naar me toe, meteen shirt omhoog getrokken: "ja flink aan het cutten he, zag ik al aan je gezicht". Moest toen wel lachen.
            Ik vind dat net het lelijkst aan cutten. De ingevallen gezichten. Net alsof je helemaal verhongert bent.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik vind dat net het lelijkst aan cutten. De ingevallen gezichten. Net alsof je helemaal verhongert bent.

dan ga ik nog niet cutten voorlopig;P ben net van me ingevallen kop af
              '
              @ ashley ziet er redelijk clean uit, heb niet zo veel verstand van cutten nog

eiwitshake met water... respect :P met melk kan best. in de cut geloof ik.
              btw als je vanille smaak whey hebt.. lekker in de blender banaan erbij

Comment

cutten natuurlijk

Comment

Ik ben vorige week begonnen met een schema en heb deze aangepast tot deze:

Mijn dagelijkse behoeft is 2978 Kcal.
                  Dit is berekent op een vvm lichaamgewicht.
                  Ook werk en sporttoeslag is hierbij berekent.

Volgens de zelfde voedingstabel zouden dit mijn behoefte zijn in,
                  Eiwit 112 Gram
                  Vet 66 Gram
                  kh 477 Gram ??

07.00 uur

Banaan
                  2 volkoren boterhammen met pindakaas

Totaal 474 Kcal
                  13 Gram eiwit
                  61 Gram Kh
                  19 gram vet

10.00 uur

2 volkoren boterhammen met kipfilet
                  blikje tonijn in water

totaal 315 Kcal
                  39 gram eiwit
                  28 gram Kh
                  6 gram vet

13.00 uur

0.250 ltr yoghurt met een appel en 15 gram walnoten.

Totaal
                  290 Kcal
                  13 gram eiwit
                  25 gram Kh
                  18 gram vet

16.00 uur

2 bruine boterhammen met kipfilet

215 Kcal
                  20 gram eiwit
                  28 gram kh
                  3 gram vet

19.00 uur

2 ons gerookte zalm, 1 ons rijst en 400 gram roerbakgroente, in 2 eetlepels olijfolie.

Totaal 712 Kcal
                  51 gram eiwit
                  21 gram Kh
                  35 gram vet

22.00 uur

Shake met melk, en een blikje krabvlees of garnalen.

totaal385 kcal
                  62 gram eiwit
                  16 gram Kh
                  5 gram vet

Totaal kom ik op 2391 Kcal
                  190 gram eiwit(daar gaat ongeveer 20 gram vanaf, omdat ik eiwitten van bruin brood erbij heb opgeteld)
                  83 gram vet
                  170 gram Kh.

Ik zit dus ongeveer 600 kcal onder mijn behoefte.
                  Ik ben 170 cm, 72 kg,en ik heb nu een Bf van 18%.
                  Ik zal over drie weken weer een meting doen en kijken wat het resultaat zal zijn.
                  Hebben jullie nog suggesties?

Wat een werk is dat zeg een schema maken!!....alles opzoeken en uitrekenen.

Comment

Ik weet niet wat de rest hiervan vindt, maar ik vind je schema behoorlijk netjes voor iemand die het net doet Alleen wat je om 13:00 eet zou ik veranderen. Misschien een bak kwark ipv yoghurt. Of gewoon een wat zwaardere maaltijd.
                    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Wat een werk is dat zeg een schema maken!!....alles opzoeken en uitrekenen.
                      Maar dan heb je ook wa he
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Even een kleine update.

Na dat schema gemaakt te hebben heb ik nog wel het een en ander aangepast.
                        Ik denk dat het nu wel goed is
                        Koolhydraten wat laten vervallen en wat meer eiwitten toegevoegd

De maaltijd van 10.00 uur bestaat nu uit 3 gebakken eieren,3 tomaten en 50 gram kipfilet en tonijn uit blik.

De maaltijd van 13.00 uur bestaat nu uit 0.350 ltr magere yoghurt,appel manderijn en walnoten (15gram).

De maaltijd van 16.00 uur is eiwit shake met water en 50 gram kipfilet.

Volgende week moet ik naar een manueel therapeut voor een probleempje in mijn rug.
                        er zit wat ruimte in een gewricht van mijn bekken naar mijn rugwervel.
                        Niks ernstig volgens de dokter, wel pijnlijk.
                        Daar zal ik ook gelijk een vetmeting laten doen.
                        Ik zie aanmezelf dat het afvallen wel heel erg snel gaat.
                        Ook van mijn familie hoor ik dat ik veel ben afgevallen.

Op zich is dat wel goed, alleen ik ga me wel steeds slapper voelen.
                        Ik ben in 2 weken tijd 2 kg afgevallen, nou is daar niks speciaal aan maar mijn gewicht is op dit moment 70 kg.
                        Ik blijf dit nog 2 weken doen en als ik dan nog zoveel afval dan stop ik ermee, en ga ik op onderhoud eten.
                        Dan maar geen buikspieren!!

Jammer is dat ik me steeds slapper ga voelen, mijn uiterlijk reageert namelijk wel goed op mijn voedings en trainingschema.

Dit wilde ik even kwijt.

Goed pinksterweekend iedereen

Comment

Misschien zit je iets teveel onder je behoefte... 600 kcal is al aardig wat, maar als je je behoefte niet helemaal juist bepaald zit je er misschien wel 700 of 800 onder. Probeer eens een week met 300 kcal meer dan je nu eet en kijk hoe je je dan voelt.

Comment

Mijn behoeft is met een 150 kcal omhoog geschroefd sinds 2 weken.
                            Ik zit er nu dus 450 onder.
                            Ik heb alles tot op de gram uitgerekend, ik heb me daar niet in vergist.

Ik denk dat mijn lichaam dit niet is gewent, ik ben nog bezig met aclimatiseren

Comment

Vandaag weer een vetmeting laten doen.
                              Ik ben 2 maanden geleden begonnen met cutten en het heeft zeker nog 2 weken geduurt voordat ik een goed eetschema had samengestelt.

Eigenlijk ben ik ongeveer 7 weken bezig.
                              Ik ben begonnen met een BF van 18% en een lichaamsgewicht van ongeveer 72 kg.

Nu is mijn BF 16.4%(huidplooimeting) met een lichaamsgewicht van 70 kg.
                              1.6 % eraf is denk ik niet verkeerd.
                              Ik blijf nog 4 weken doorgaan met cutten en hoop dan rond de 15% uit te komen. Normaal gesproken doe ik 1 junkdag in de week die zal ik nu 1 keer in de 2 weken doen. Misschien dat dit nog een een paar tiende procent helpt met afvallen. Mijn voedingsschema en trainingsschema hou ik gewoon aan daar ga ik niks aan veranderen.

Rugblessure heeft helaas wel wat roet in het eten gegooit, maar dat gaat nu na therapie de goeie kant op.
                              Al met al wel een goed resultaat tot nu toe gehaald en ik ben meer dan tevreden.

Enigste nadeel is dat ik mager word in mijn gezicht, tenminste dat hoor ik van mijn omgeving.
                              Je kan nou eenmaal niet bepalen waar je vet kwijtraakt......helaas.

Zo nu ga ik mezelf trakteren op een zooitje kip.

Comment

16% en een vermagerd gezicht zal best meevallen.. ik kreeg pas een junkie kop onder de 4%. nu sta ik op 5% en neem ik creatine en dan heb ik een "normale" kop.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X