Wat is haalbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is haalbaar?

Goeieavond,

Ik heb vandaag mijn bf laten meten en dat is nu 18%.
    Mijn doel is ooit weer rond te lopen met een sixpack...ik heb ze 15 jaar geleden voor het laatst gezien, dus ik verlang weer naar ze.
    Ik ben er eigenlijk nog niet uit wat ik nu precies moet doen.

Moet ik gaan cutten of bulken?
    Dat is een vraag die ik mezelf stel en waar ik nog geen antwoord op heb.
    Als ik bv 3 maanden zou gaan cutten, met een goed voedings en trainingschema, aan hoeveel % bf verlies moet ik dan denken?
    Ik snap ook wel dat ik deze zomer niet met een sixpack rond ga lopen, daar is het te kort dag voor.

Groet Ashley
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

als je je abs weer wilt zien is bulken natuurlijk niet de beste optie..

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Goeieavond,

Ik heb vandaag mijn bf laten meten en dat is nu 18%.
      Mijn doel is ooit weer rond te lopen met een sixpack...ik heb ze 15 jaar geleden voor het laatst gezien, dus ik verlang weer naar ze.
      Ik ben er eigenlijk nog niet uit wat ik nu precies moet doen.

Moet ik gaan cutten of bulken?
      Dat is een vraag die ik mezelf stel en waar ik nog geen antwoord op heb.
      Als ik bv 3 maanden zou gaan cutten, met een goed voedings en trainingschema, aan hoeveel % bf verlies moet ik dan denken?
      Ik snap ook wel dat ik deze zomer niet met een sixpack rond ga lopen, daar is het te kort dag voor.

Groet Ashley
      Eerst weet je niet als je moet gaan cutten of bulken, daarna zeg je: ik wil 3 maand cutten...

Ik hoop toch dat je weet wat het verschil is
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik weet het verschil wel....ik wil voor mezelf weten of het de moeite waard is om te cutten.

Als jullie zeggen je mag blij zijn met 2 procent bf verlies, dan stel ik mijn doel uit tot volgend jaar, en dan ga ik bulken.

Ik weet niet wat realistisch is, dat weten jullie beter als ik.

Comment

Wat wil je zelf... Spiermassa bijkweken of vet verliezen.

We kunnen toch moeilijk die keuze maken voor jou :s
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Wat ik wil is vet verliezen....
            Ik heb hier op dit forum gelezen dat bij een bf van 12 % een sixpack al aardig zichtbaar is.

Dat betekent dat ik 6 % bf moet verliezen, nou kan ik me niet voorstellen dat dit haalbaar is.

Comment

in 3 maanden ging mijn bf 8% omlaag, maar het verschilt natuurlijk per persoon, maar in 3 maanden tijd kan je cker meer dan 2% verliezen

Comment

Mijn niet bescheiden mening: cutten. 18% Valt in de normale categorie voor vrouwen, en daar zou ik niet overheen gaan bulken, zeker niet met de zomer die eraan komt, en als je abs wilt zien is het zoiezo niet echt praktisch. In drie maanden kun je 6% eraf raggen als je er echt stevig aan trekt. Het is dus mogelijk (met een beetje geluk van je genen, maar je geeft aan al eens een sixpack gehad te hebben, dus dat zit geloof ik wel goed) om binnenkort weer een wasbordje te hebben.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dan ga ik maar aan de slag met een voedingschema

Comment

Ik heb nu 4 weken cutten achter de rug, en al aardig wat vet verloren. Weet de percentages niet (die interesseren mijn niet zo heel erg), maar mij gaat het er vooral om wat de spiegel met mij communiceert.
                    Zelf kies ik zelden voor een six-pack. Een six-pack, doch met een dun en ingevallen gezicht is bij mij de uitwerking.

Ga er nog 2 - 3 weken mee door, en dan schat ik wel een procentje of 4 a 6 verloren te hebben (begon op ongeveer 18%)
                    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Het is ook ff de vraag hoeveel spier je hebt...als jij denkt van dit stelt toch niks voor kan je drastischer cutten lijkt mij dan wanneer je spierverlies probeert te voorkomen.
                      BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                      BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Originally posted by taxation View Post
                        Ik heb nu 4 weken cutten achter de rug, en al aardig wat vet verloren. Weet de percentages niet (die interesseren mijn niet zo heel erg), maar mij gaat het er vooral om wat de spiegel met mij communiceert.
                        Zelf kies ik zelden voor een six-pack. Een six-pack, doch met een dun en ingevallen gezicht is bij mij de uitwerking.

Ga er nog 2 - 3 weken mee door, en dan schat ik wel een procentje of 4 a 6 verloren te hebben (begon op ongeveer 18%)

Dat had ik in het begin ook, kwam mn sixpack eindelijk door maar mn gezicht kreeg wat te verduren, gewoon doorgaan was de oplossing en na 2 weken bulken zag mn gezicht er weer goed uit met six pack geduld is sleutelwoord

Comment

Ik krijg ook zo'n lekker hard bekkie van cutten. Vind het zelf wel geinig. Dikke kop met de bulk, harde kop bij het cutten.

Op een wedstrijd ook kwam een begeleidster naar me toe, meteen shirt omhoog getrokken: "ja flink aan het cutten he, zag ik al aan je gezicht". Moest toen wel lachen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op een wedstrijd ook kwam een begeleidster naar me toe, meteen shirt omhoog getrokken: "ja flink aan het cutten he, zag ik al aan je gezicht". Moest toen wel lachen
                            whaha vet

wasbordje is denk wel haalbaar hoor maar dan moet je erg streng zijn voor je zelf.
                            suc6 ermee en post je voedinschema zodat de ervaren mannen/vrouwen tips kunnen geven
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik krijg ook zo'n lekker hard bekkie van cutten. Vind het zelf wel geinig. Dikke kop met de bulk, harde kop bij het cutten.

Op een wedstrijd ook kwam een begeleidster naar me toe, meteen shirt omhoog getrokken: "ja flink aan het cutten he, zag ik al aan je gezicht". Moest toen wel lachen.
                              In het begin dacht ik echt: ik doe wat fout, maar het is niet zozeer ingevallen als "droog" haha maar het vet komt daar vrij snel weer terugen het is niet te helpen dus ik doe er niet moeilijk over.

OT: Voor de zomer is een sixpack denk ik niet volledig mogelijk, ik denk wel dat als je heel streng bent, zoals IJsblok al zegt, je wel kunt cutten tot een procent op 12, na de zomer weer bulke en dan volgende zomer weer makkelijk de abs halen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X