Help een Nederlandse Stagair in Suriname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    klopt natuurlijk kcals blijven kcals en kan niet verandert worden.

Maar om per maaltijd 1000 kcal naar binnen te werken is veel meer moeite dan die 153.8kcal naar binnen te werken als je met 13 maaltijden werkt.

Overigens denk ik dat een gemiddelt persoon die sport wel al snel bij de 3000kcal per dag zit, dus dat word dan 1500kcal per maaltijd als je 2x per dag eet, en dat vind ik te veel om clean op te eten.
    Ipv. het in 6maaltijden te stoppen met een ontbijt van 750kcal en de rest van de maaltijden ongeveer 450kcal.
    Vind ik persoonlijk veel beter.
    Beter, of gemakkelijker? En als je daadwerkelijk beter bedoelt, hoe weet je dat als je het nog nooit geprobeerd hebt?

Originally posted by IJsBlok View Post
    Waar zijn de mensen gebleven die zijden dat je maar x aantal eiwitten naar binnen kan werken in zoveel tijd.?!?!?
    Die zijn achter het behang geplakt omdat ze poep praatten.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vroeger at ik 3x per dag ook heb ik 2de en 3de maaltijd toen omgewisselt dus zag er zo uit.

ochtent 4 boterhammen met pindakaas en kip
      drinken was melk en sinasappelsap en thee

middag 6 boterhammen met pindakaas,honing,appelstroop,eitje (meestal wel wat van dit)
      weer met melk

avond gewoon avond eten.

later had ik middag en avond eten omgewisselt en voelde me al wel beter smiddags (meer energie)

overgegaan om 5x per dag eten voelde ik mij al beter (at het zzelfde maar meer verdeelt)

daarna naar 6x per dag gegaan maar met meer erbij voelde ik mij beter en was ik ook vrolijker.

2maaltijden zou ik zelf dus neit doen omdat ik dan na 4 a 5 uur echt gek word omdat ik wil eten.
      overigens krijg ik ook symtomen van ongevoelige handen die koud zijn en duiselig/hoofdpijn.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X