Fat% & TBW%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fat% & TBW%

Mijn weegschaal heeft de optie om ook het vetpercentage op te meten door middel van sensoren op de weegschaal zelf. (Je moet er ook met blote voeten op staan). Alleen geeft de weegschaal zowel "Fat %" aan, als "TBW%" Het lijkt me dat TBW voor total body weight staat, en dus aangeeft hoeveel % van je lichaamsgewicht uit vet bestaat. Maar waar moet ik nou naar kijken voor het vetpercentage dat zoveel wordt besproken op deze forums etc? Fat% of TBW%? Dan kan ik een voedingsschema en andere bijpassende berekeningen ook doen.

Dan dan heb je een fout beeld van TBW. TBW staat voor Total Body Water.

Het is nogal onnodig om aan te geven, dat als je 70 kilo weegt, 100% van die 70 kg ( dus 70 kg ) je totale lichaamsgewicht is.

Ik denk dat je me wel snap

EDIT: je moet natuurlijk naar de Vetpercentage kijken

Comment

Aah dat verklaart een hoop! Bedankt voor je antwoord

Comment

Je moet naar geen van beiden kijken. Dat soort weegschalen zitten er vaak erg naast. Het is zonde als jij een verkeerd beeld hebt van je lichaamsvet, alleen omdat je bijvoorbeeld teveel eelt op je voeten hebt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Je moet naar geen van beiden kijken. Dat soort weegschalen zitten er vaak erg naast. Het is zonde als jij een verkeerd beeld hebt van je lichaamsvet, alleen omdat je bijvoorbeeld teveel eelt op je voeten hebt.
          Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Ja dat dacht ik ook al

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X