Maarrrrrrrrrr, ik ben nu 2 maanden verder... eet me dagelijks helemaal klem aan gezonde dingen waardoor ik veel lager in kcalorieen zit (bier is een hoop calorieen ) maar toch nog zoveel dat het gezond is en eindelijk begint het resultaat te komen
3 kg eraf, niet wereldschokkend, maar ook al 5 cm eraf (in een maand eerder heb ik niet gemeten) bij mijn taille en dat vind ik wel aardig
vetpercentage daalt en spiermassa stijgt aldus mijn weegschaal en wat helemaal leuk is, ik krijg biceps (als je goed kijkt ) en mijn triceps worden ook al stukken strakker
eerlijk is eerlijk, vooral tegen benen trainen zie ik vaak op omdat ik er doodmoe van word hahaha, maar van het resultaat word ik dan weer erg blij.
Geeft toch moed om door te gaan
Niet dat jullie er iets aan hebben, maar ik wilde het toch even kwijt
IIg bedankt voor jullie hulp allemaal
3 kg eraf, niet wereldschokkend, maar ook al 5 cm eraf (in een maand eerder heb ik niet gemeten) bij mijn taille en dat vind ik wel aardig
vetpercentage daalt en spiermassa stijgt aldus mijn weegschaal en wat helemaal leuk is, ik krijg biceps (als je goed kijkt ) en mijn triceps worden ook al stukken strakker
eerlijk is eerlijk, vooral tegen benen trainen zie ik vaak op omdat ik er doodmoe van word hahaha, maar van het resultaat word ik dan weer erg blij.
Geeft toch moed om door te gaan
Niet dat jullie er iets aan hebben, maar ik wilde het toch even kwijt
IIg bedankt voor jullie hulp allemaal
Comment