Ik had altijd een hekel aan sporten...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik had altijd een hekel aan sporten...

Maarrrrrrrrrr, ik ben nu 2 maanden verder... eet me dagelijks helemaal klem aan gezonde dingen waardoor ik veel lager in kcalorieen zit (bier is een hoop calorieen ) maar toch nog zoveel dat het gezond is en eindelijk begint het resultaat te komen

3 kg eraf, niet wereldschokkend, maar ook al 5 cm eraf (in een maand eerder heb ik niet gemeten) bij mijn taille en dat vind ik wel aardig
    vetpercentage daalt en spiermassa stijgt aldus mijn weegschaal en wat helemaal leuk is, ik krijg biceps (als je goed kijkt ) en mijn triceps worden ook al stukken strakker

eerlijk is eerlijk, vooral tegen benen trainen zie ik vaak op omdat ik er doodmoe van word hahaha, maar van het resultaat word ik dan weer erg blij.
    Geeft toch moed om door te gaan

Niet dat jullie er iets aan hebben, maar ik wilde het toch even kwijt

IIg bedankt voor jullie hulp allemaal

Mooi dat je aan het bereiken bent waar je naar streeft.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hahah ja dat is altijd fijn als je progressie ziet. ik had zelf gister een vetmeting gedaan en ik was van 10 % naar 14 % vet gegaan. en ik was van 66 kilo vorig jaar naar 78kilo nu gegaan lichaamsgewicht. terwijl ik in het eerst half jaar eigenlijk niet sirieus heb gesport ik ben pas in januarie dit jaar actief en sirieus gaan sporten en op mijn voeding gaan letten. ik was ook erg tevreden over mijn progressie.

Comment

Fijn dat je zo veranderd bent door te sporten.
        En als je progressie ziet ga je ook veel makkelijker naar de gym elke keer.
        Tenminste dat heb ik.
        Lekker doorgaan kerel. je weet het de aanhouder wint.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

NICE!

Respect man, keep it up!!

Comment

goed dat het werkt zoals je wilt. Maar let op vaak is gezond niet altijd goed, als voorbeeld wordt sultana of evergreen vaak als bewuste keuze ofzo aangegeven maar hier zitten veel suikers in. Zelfde geld voor fruit, het is gezond op de juiste momenten.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Sultana's? ik mocht willen dat ik sultana's mocht eten hahaha..
              De brinta, kipfilet en koolvis komt me zowat de neus uit
              Maar bedankt voor tip

Comment

De rest ook bedankt
                Ik ben alleen geen kerel hahaha

Comment

Originally posted by Evy_JD View Post
                  3 kg eraf, niet wereldschokkend, maar ook al 5 cm eraf (in een maand eerder heb ik niet gemeten) bij mijn taille en dat vind ik wel aardig
                  vetpercentage daalt en spiermassa stijgt aldus mijn weegschaal en wat helemaal leuk is, ik krijg biceps (als je goed kijkt ) en mijn triceps worden ook al stukken strakker
                  Dit klinkt heel herkenbaar. En dit soort resultaten is inderdaad erg goed voor je motivatie om door te gaan met zowel de gezonde voeding als de training. Niet opgeven als het opeens wat minder snel verbetert.
                  Succes!
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Idd, heb ik ook. Nu ik zie het goed gaat word het met de dag leuker om tegaan, en word zelfs chagerijnig als ik niet kan sporten( denk dat veel mensen dit hier herkennen )

Comment

als het langzaam gaat/stagneert, ga je gewoon tijdje op behoefte of bulken, en daarna lekker verder met cutten

dan gaat het weer op een rap tempo
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X