4,5 Kg afgevallen en maar 1.2 % vet eraf!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4,5 Kg afgevallen en maar 1.2 % vet eraf!?

Beste Bodynetterzz!,

k zal me even voorstellen.

Ik ben robin, ik doe al zo'n 2 jaar aan krachttraining, kickboxen en af en toe cardio.
    maar de zomer is in aantocht dus wil ik graag van dat buikje af.

Statz; 76 kg
    178 Cm
    17 jaar.
    Vet % ; 14.2

ik heb op de site al wat rondgezocht naar cutschema, stickie's etc. etc. en heb daarbij naar producten gekeken wat k wel kan gebruik tijdens de cut.

dit is dan wat ik zoal op een dag eet;

5:00 1 proteine shake
    6:30 2 volkoren sneetjes met pindakaas
    8:00 Sultana
    9:30 2 broodjes kipfilet/zalm/tonijn en appel en een kiwi.
    11:30 Sultana
    13:00 2 broodjes kipfilet/zalm/tonijn en appel en een mandarijn.
    15:30 1 broodje pindakaas
    16:00 1 broodje kipfilet/zalm/tonijn.

Van 16:45 tot 18:00 KT en Cardio(Interval).

18:00 eet ik meestal aardappelen met groenten en vlees.
    20:30 Bak magere franse kwark.

mijn trainschema;

Ma; 45 min Cardio(interval)
    Di ; Kt en 30 min cardio(interval)
    Wo; Kt en 30 min cardio(Interval)
    Do; 45 min Cardio(Interval).
    Vr; Kt en 30 min. cardio(interval)
    Za; Af en toe KT en cardio 30/45 miin(interval)

ik ben 31 mei begonnen met me eetschema en heb toen ook cardio na me krachttrainen erbij gedaan.

nou zit ik dus met een probleem, 31 mei woog ik 80 kg met een vetpercentage van 15.4 %, dat was 12.3 Kg vet.

Toen begon ik dus met cardio/eetschema;

31 mei ; 80 Kg
    7 juni ; 77.6 Kg
    14 Juni; 76.6 Kg
    21 juni; 75.8 Kg

en ik heb vanochtend me vet weer gemeten. en dan stond nu op 14.2% met 11.2 kg vet.

dus ik ben in totaal 4.2 kg afgevallen, en maar 1.2 % in vet gezakt. waarvan dus maar 1.1 Kg Vet.

maar die andere 3.1 kg dan? Spiermassa? dat zint me namelijk totáál niet.