2,4 kg kwijt in 2 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2,4 kg kwijt in 2 weken

pas 2 weken geleden gestart met aangepast voedingsschema

half april 69.1 kg (start training)
    eind mei 71.1 kg
    half juni 68.7 kg (avondmeting)

nadat ik begreep dat afvallen en spieren kweken niet samen gaan;
    beetje minder gaan trainen
    voeding aangepast
    et voila!

ben er erg blij mee dat ik hier de motivatie vind om deze weg te gaan

Thanx!

fijn dat je zo gemotiveerd bent.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

eerste weken zal het een groot gedeelte vocht zijn, daarna gaat het wat langzamer. Dat is waar veel mensen afhaken omdat ze niet meer gemotiveerd zijn, dat is juist waar je door moet zetten succes!
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Ik ben er verbaasd over dat het zo makkelijk gaat; ik vertelde eerder (bij voorstellen) dat ik een suikerjunk ben. Door zo vaak pd te eten heb ik geen behoefte aan suikers, dit werkt echt super! Rozenbottel jam is nu mijn favoriet en het zoetste dat ik neem. Pindakaas ook erg lekker maar in deze fase niet teveel.

Ik gebruik de calculator van het voedingscentrum en hou daar dus bij wat ik eet. De komende maanden ga ik door als nu met voedsel inname en ik probeer in die tijd zoveel mogelijk kennis te krijgen over voeding icm kt zodat ik daar over een paar maanden vertrouwd mee ben en kan overstappen op een voor mij prettig voedingsschema. Ik hou me nu bij de kcal en de verzadigde en onverzadigde vetten. Daarbij komen dus nog de koolhydraten eiwitten. Best een taak die energie kost leren goed eten!

Echte vragen heb ik niet; op de meeste vragen vind ik hier en antwoord in de sticky's ed. Ik wilde enkel laten weten dat ik veel aan het forum heb!

byebye

Comment

fijn om te horen dat er mensen zijn die zelfstandig dingen kunnen.
          en niet zich registreren, gelijk een topic maken hoe moet ik afvallen/spieren opbouwen. En dan om een voeding/trainingschema vragen.

duimpjes omhoog voor jou
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik weeg inmiddels 67,5 kg. Het afvallen gaat gestaag. Ik denk dat mijn motor niet snel draait omdat ik altijd te weinig heb gegeten. (wel veel gesnoept) Ik heb er echt moeite mee om aan gezonde voeding het benodigde aantal calorien binnen te krijgen. Ik hoop over enige maanden rond de 61 kg te zijn en dan kan mijn feestje beginnen; kt en lekker eten wat daarvoor nodig is!

bye
            Last edited by Zeeegel; 08-07-2009, 09:22. Reason: teveel gezwam

Comment

Netjes hoor,!
              heerlijk hea hele dag eten en afvallen
              Vind trouwens de gezonde dingen veel lekkerder dan ongezonde dingen en denk dat bij jou nu ook het geval is, omdat ik lees dat je niet meer naar suikers verlangt
              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X