Afvallen & shakes ??? kan dat ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen & shakes ??? kan dat ?

Goede middag,

Als je net als ik probeert af te vallen ik (BF 29%) (124 KG) (183cm)is het dan verstandig of juist onverstandig om shakes in je "dieet" toe te passen ?

bijvoorbeeld op de dagen dat je aan Krachttraining doet.

En indien wel , wat voor shakes ? , ik train al vanaf mijn 14e weliswaar met te lange tussenpozen zoals je aan mijn gewichtverloop kan zien.

ik heb mij er eigenlijk nog nooit in verdiept!!

Dus ik hoop dat jullie mij hierin van advies kunnen voorzien!

Alvast bedankt

Mvg
    Richard

Als je voedingsschema goed is.
    Maar dan ook echt goed. Niet gezond eten want dat bedoel ik niet.
    Dan kan een shake een bijvoeging zijn als je je eiwitten niet haalt.
    Maar dat is alleen als je je voedingsschema fatsoenlijk hebt.
    Ga NIET vragen om een voedingsschema die maken wij niet voor je.
    Moet je zelf doen. Lees stickies en andere voedingsschema's.

Succes ermee!
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ga niet vragen om een voedings schema!!!

Maar ik was van het stereo type eiwit shakes zetten allen maar aan!!, en ik weet nu al bijn dat ik mijn eiwitten niet ga halen ondanks mijn schema, maar eh pindakaas in mijn schema kan ik wel mee leven ( heb bijna alle stickies doorgelezen ) , maar ik ben nog even mijn schema aan het samenstellen!! ,maar het avondeten is voor mij wat lastiger, want ik heb twee hele jonge kinderen(1 en 2.5) die met de pot mee eten , dus dat kan van alles zijn, vlees/ aardappelen/groente. pasta/schotel, rijst met kip en zoetzure saus enz. maar heb gemerkt dat ik te weinig eet, dus ben nog ff bezig en ik lust geen enkele vissoort, dus ook wat lastiger.

Maar alvast bedankt

Mvg
      Richard

Comment

Geen enkele vissoort eten is wel redelijk balen. Maar daar is wel uit te komen denk ik. Moet even een alternatief voor gezocht worden. En avondeten moet je een beetje zoeken hoe je dat precies doet. Sauzen wel mee oppassen zitten vaak verkeerde dingen in.
        Pindakaas is vetten . verder kan ik je niet echt veel vertellen.
        Succes!
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

zomersticky lezen, voeding/training schema maken.
          posten, je krijgt commentaar, je past aan, klaar.

antwoord op je vraag. als je niet aan je dagelijkse behoefte van eiwitten kan komen uit je normale voeding. dan kan een eiwit shake een aanvulling zijn.

succes
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zoals gezegd. Het gaat om je totale eiwit in name. dus je moet ook je eiwit shake mee rekenen. En omdat je eiwitshake neemt krijg je aminozuren binnen die je anders minder snel zou binnenkrijgen. En die beinvloeden zelfs vet verlies in positieve zin.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Zoals gezegd. Het gaat om je totale eiwit in name. dus je moet ook je eiwit shake mee rekenen. En omdat je eiwitshake neemt krijg je aminozuren binnen die je anders minder snel zou binnenkrijgen. En die beinvloeden zelfs vet verlies in positieve zin.
              Die aminozuren zitten ook in voedsel falstyr geen ei-wit shakes nemen heb je absoluut niet nodig... je kan genoeg uit je voedsel halen ook wat jij lekker vind al lus je geen vis soorten...

Comment

Hier was ik ook benieuwd naar !
                Dus het is ook nog goed voor de vet verbranding Falstyr?

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                  Die aminozuren zitten ook in voedsel falstyr geen ei-wit shakes nemen heb je absoluut niet nodig... je kan genoeg uit je voedsel halen ook wat jij lekker vind al lus je geen vis soorten...
                  Je weet dat er meerdere zijn? En niet alles zit overal in. Alleen de essentiele kun je van op aan dat je daar aan kunt komen elke dag. De rest varieert te veel afhankelijk van wat je eet qua proteine bron.

Met een shake weet je 100% zeker dat je ALLE zuren krijgt. Inclusief de nodige L-Leucine. Studies toonde dat 5-6gram L-Leucine bij de grote 3 maaltijden zorgt voor sneller spierherstel en vet verlies.

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                    maar die bijv. 30gr eiwit die je uit een shake haalt, die kan je niet uit voedsel halen met zo'n beperkt aantal kcal
                    Groeten

Comment

Lus ik niet is geen excuus. Als je iets wil bereiken zul je ook dingen moet gaan eten die je niet lust. Wen je vanzelf aan.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Lus ik niet is geen excuus. Als je iets wil bereiken zul je ook dingen moet gaan eten die je niet lust. Wen je vanzelf aan.
                        Als je dingen gaat eten die je niet lust hou je het toch niet vol... Je kunt de dingen natuurlijk wel lekkerder maken.

Maar dingen zoals tonijn uit het blik krijg ik niet door mn keel. Terwijl ik verse, gebakken tonijn één van de lekkerste dingen vind.
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                          Als je dingen gaat eten die je niet lust hou je het toch niet vol... Je kunt de dingen natuurlijk wel lekkerder maken.

Maar dingen zoals tonijn uit het blik krijg ik niet door mn keel. Terwijl ik verse, gebakken tonijn één van de lekkerste dingen vind.
                          Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar je kan wel een beetje improviseren. Tonijn uit blik vind ik ook absoluut niet te freten. Als ik dat zo uitlepel ga ik over m'n nek. Maar daarom gooi ik er altijd wat curry bij en dan is het best goed te doen. Lekker is het dan nog niet maar krijg het dan teminste wel naar binnen. Maar vaak is het ook gewoon aanstellerig vind ik zelf. Lust dit niet lust dat niet. En vaak hebben ze het dan nog niet eens geprobeerd. Of ooit 1x gegeten en that's it om dan maar als conclusie te trekken dat je het niet lust. Vind ik persoonlijk beetje zwak, maar goed dat is mijn mening hoef je dus niet met me eens te zijn. En ja, nogmaals blijf ik er bij als je je doel wil bereiken zul je ook wel is wat tegen je zin moeten eten. Ik eet zelf ook wel is wat tegen m'n zin maar doe het toch omdat ik er veel voor over heb m'n doel te bereiken. Voor wat hoort wat.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik weet het is een late reactie hierop, maar je kan me erop vetrouwen dat ik al van alles geprobeerd heb, maar werkelijk ik krijg het niet door mn strot heen, ik ga er gewoon van over mn nek!!!, nou sorry !!! maar dat is ook niet de weg lijkt me!!!, het enigst wat ik uit de zee door mn strot krijg is garnalen/kibbeling en mosselen( gebakken of gefrituurd) dat is ook niet echt goed lijkt me

Comment

Afvallen met shake's kan gewoon, het gaat er uiteindelijk om
                              wat jou'n totale daginname is.
                              Het kan natuurlijk ook total zonder shake's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X