Het is net als vloeken in de kerk!!! ik rook !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een vriendelijke manier van je om te zeggen dat je het niet met me eens bent DSO!! Maar daarom zitten we ook op een forum;....op een vriendelijke manier met elkaar discussieren over een onderwerp.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
      Wat een vriendelijke manier van je om te zeggen dat je het niet met me eens bent DSO!! Maar daarom zitten we ook op een forum;....op een vriendelijke manier met elkaar discussieren over een onderwerp.
      Vooruit dan maar:

Gaarne de volgende keer wat meer feiten posten. Ik dank U vriendelijk.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Omdat jij het bent mijn lieve DSO:

STIVORO - Gewicht
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Inderdaad extra water, maar als je ''gewoon'' stopt en weer verder gaat met je leven trekt je gewicht vanzelf wel weer recht. Het heeft gewoon wat tijd nodig! Succes!

Comment

STIVORO - Gewicht
            Het bevestigt toch wel DSO verhaal, dat de meeste veel aankomen vanwege het snoepen.

En je hoeft zeker niets te accepteren, als je darmen en maag minder snel gaan werken, moet je gewoon iets minder gaan eten. je eetpatroon aan je behoefte aanpassen. Dan kan er ook niet al te veel gaan gebeuren, lijkt me

Comment

STIVORO - Gewicht
              *Kuch* Stivoro *kuch*.

Als er een instituut gekleurde waarnemingen levert is het wel Stivoro. Is niets wetenschappelijks aan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

STIVORO - Gewicht
                Gewicht
                Bijna alle stoppers worden wat zwaarder. Sommigen 2,5 kilo, anderen 6 kilo. Hoe dat komt? De maag en darmen van rokers werken sneller door het roken. Als u stopt, dan gaat u terug naar normaal. Er zijn stoppers die meer dan 6 kilo erbij krijgen. Dat komt doordat ze iets anders willen in plaats van roken. Eten of snoep meestal.

Juist ja...BIJNA alle rokers. Het is dus geen gulden regel dat je aankomt als je stopt met roken. Het wordt wel MAKKELIJKER om aan te komen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben nu 8 jaar van het roken af.
                  Ik heb er ook geen moeite mee gehad om te stoppen want ik kreeg gezondheidsproblemen. Dat maakt het een stuk makkelijker om er vanaf te komen. Ik begon pas na een aantal jaren flink aan te komen, veel drinken en ongezond eten. Het is gewoon wilskracht, als je wilt stoppen moet je er ook echt achter staan anders lukt het je niet. Dit is niet alleen met roken, ongezond eten en veel drinken is net zo verslavend!

Nu ben ik verslaafd aan fitness en gezond eten, maar dat kan nooit erg zijn
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hoi allemaal,

Ik ben nu drie weken gestopt met roken en ik ben nog geen gram aangekomen, ook al heb ik nu op mijn werk tijd om te eten ipv te roken, en dat doe ik ook (eten dus).
                    Ik denk dat het uitmaakt WAT je eet ipv DAT je eet.
                    Niet snoepen en dergelijke maar volwaardige voeding goed verdeeld over de dag.
                    Voorts eet ik niet zo'n heel grote porties per keer.

Verder ben ik het eens dat je wel kan aankomen als je stopt met roken ALS je dat vervangt door snoepen. --> niet doen dus!

Comment

Shit gasten wat een probleem allemaal met aankomen, lijkt me juist fantastisch meer honger te hebben gaat me bulk tenminste niet zo stroef.

Pleur der lekker een cleane bulk tegenaan, up je fitnessdagen met 1x per week extra om je metabolisme hoog te houden en klap op te vangen van de stop met roken periode, durf zelfs te zeggen dat je meer spiermassa aan zult zetten dan vet.

Bijna alles wat je qua vet gained is puur aan jezelf te danken als je je behoefte verkeerd inschat of unclean gaat eten, roken of niet roken. Weet niet hoe het zit met vochtvasthouden bij het stoppen maar dat trekt gewoon weer weg
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik heb even veel trek als ik wel of niet rook en heb helemaal niks gemerkt wat gewicht betreft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X