BF? en cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BF? en cardio

Hey Mensen

iik ben op dit moment aan het bulken . ik weeg 81 kilo. ik weet niet precies wat mijn Bf.is, maar ik denk dat het wel rond de 18% zit. ik voel me een beetje dik dus. ik dacht het volgende om 3x per week te gaan cardioeen.
    ik begin in de eerste weken op 35 min. en eindig dan 2 week later op 50 min.

maar ik wil alleen in BF °verminderen en niet veel in kilo,s afvallen hoe zit dat eigelijk ?

eerste 3 maanden te gaan cutten en daarna weerk clean bulk

wat vinden jullie daarvan ?

saliman

Hoi. Ik ben Jordy. Wie ben jij?

Volgens mij heb je de bedoelingen van bulken en cutten nog niet helemaal in de gaten. Ofwel kies je voor bulken ofwel voor cutten. 50/50 ofzo kan gewoon niet. Als je kiest om je bf te verlagen door middel van cutten zul je ook wat kilo's verliezen. Hoe veel dat is ligt aan jezelf hoe goed je het doet.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Welkom!
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hee ik ben saliman . woon in alphen .

ja ik ben meer dan een half jaar aan het bulken . maar ik wil bezig gaan om mijn bf om 9 % te krijgen . ik weet dat het lastig is. maar motivatie heb ik zeker. of zal ik gewoon doorgaan met bulken ? maar de vet rond mijn buik vind ik niet mooi. de andere lichaamsdelen wel.

Saliman

Comment

Dat moet je niet aan ons vragen, maar dat moet je zelf bepalen. Zoals ik al zei, kies of voor bulken of voor cutten. Wil je massa bouwen en zwaarder worden ga bulken. Wil je toch eerst wat vet kwijt ga dan cutten. De vraag is dus wat jij het belangrijkste vind en aan de hand daar van maak je je keuze.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Doe een keto dieet als cut. Doe kracht training er naast met 2-3x in de week HIIT cardio.

Comment

Bulken = bijkomen... Dus als je nu op 18% zit en je wilt naar 9% moet je gaan cutten

Als je blijft bulken is de enigste manier dat je ooit 9% haalt tussen 6 planken vrees ik
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X