Buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren

Hallo

ik ben jongen van 14 jaar

Lengte:170 cm
    Gewicht: 52 Kg
    Vetpercentage 11,7%

ik wil graag een six pack.

Ik sins 2 week gelden aan fitness en ik heb al een heel klein beetje zicht van een six pack.

ik doe bij fitness: 15 min op de loopband met snelheid van 7 en om de 5 min +0.5 snelheid verhogen

ik doe biceps en triceps training & buik spieren op zo'n apparaat waar je naar voren moet buigen.

en ik doe thuis ieder avond sinds begin dit jaar 60 sit up's

en je ziet pas six pack na het fitnessen ( door dat je spieren zijn aangespannen) en ik wil graag een six pack als ik b.v. sta dat je dan een mooie zichtbare six pack ziet. zouden jullie mij daar me kunnen helpen.

ik heb nu nog onv 5 weken vakantie en ik ga die vakantie goed benutten om naar de sport school te gaan en als ik naar school moet ga ik proberen zo vaak mogelijk naar de sport school te gaan.

ik vraag daarom ook aan jullie zouden jullie me willen helpen om een Goed ZichtBare SixPack te kunne Kweken/maken/krijgen.

Met Vriendelijke Groeten.
    Maikel B.

Speciaal voor jou...Lees Zomer Sticky. Link in me onderschrift.

Comment

En meteen de Tienerbodybuilding erbij maar...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En terwijl je bezig bent, passeer eens langs de Forumregels
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

14 is opzicht tejong voor fitnissen. ik begon op 15 (nu 16) en kijk wat er met mij is gebeurt ik groei niet meer maar ja .. dus zou pas beginnen op je 16e want KT verpest je groei

Comment

kun je dat ook aantonen met wetenschappelijk bewijs?
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Baris Yalcin View Post
              14 is opzicht tejong voor fitnissen. ik begon op 15 (nu 16) en kijk wat er met mij is gebeurt ik groei niet meer maar ja .. dus zou pas beginnen op je 16e want KT verpest je groei
              nou dat valt reuze mee hoor..

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                nou dat valt reuze mee hoor..
                toen ik 15 was was ik ongeveer 1.67 meter en 1 jaar later 1.70 en nu groei ik niet meer kzou rond de 1.85 worde

Comment

Originally posted by Baris Yalcin View Post
                  toen ik 15 was was ik ongeveer 1.67 meter en 1 jaar later 1.70 en nu groei ik niet meer kzou rond de 1.85 worde
                  De GG&GD voorspeld iedereen dat ze lang worden. Heb nog nooit iemand voorbij zien komen die niet was voorspeld dat hij ten minste 1m80 zou worden.

Dat jij niet langer bent geworden, duidt niet per sé op een oorzakelijk verband tussen trainen en gebrek aan groei, eerder op dat de GG&GD uit zijn gegaan van grafieken op basis van gemiddelden, en jouw genen daar schijt aan hebben.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Of hij wist niet wat de GG&GD hadden voorspeld voor hem, of vergeten is, en zijn lichaam groeide niet meer omdat het al klaar was :P

Comment

goh dan had je pech, of trainde je met max gewichten of weet ik niet wat.
                      maar alleen omdat jij dit zo ervaren hebt, maakt het geen absolute waarheid, of een feit.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Krachttraining op jonge leeftijd heeft GEEN invloed op de groei , tenzij je echt 200 kg squat o.i.d., maar dat lukt je niet eens.
                        Voor een sixpack: Tja, laag in vet, 9-10%, cardio doen dus. En buikspieren trainen uiteraard. Maar, train je hele lichaam,.
                        Mvg,
                        Bonehead

Comment

Originally posted by Bonehead View Post
                          En buikspieren trainen uiteraard.
                          Dat is niet zo uiteraard!!!

Imo hoef je dat niet te doen
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            Dat is niet zo uiteraard!!!

Imo hoef je dat niet te doen
                            Tja veel groeipotentieel hebben ze natuurlijk niet. 10% Geloof ik.
                            Maar, ik train ze zelf wel en merk dat ze toch een stuk 'harder' en 'zichtbaarder' zijn geworden
                            Mvg,
                            Bonehead

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X