Help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!

Mijn doel:
    mijn doel is om nog wat kilo's te verbranden zodat mijn buikspieren goed zichtbaar zijn.
    mijn vetpercentage was eergisteren 16 %
    ik ben 1.81 cm lang
    en 16 jaar oud.
    en uiteindelijk wil ik er gespierd uit komen te zien(maakt me niet uit hoelang dit duurt.

mijn verhaal.

Ik woog eerst 90 kilo.
    aangezien ik mij zelf te dik vond en overgewicht had.
    ging ik op mijn voeding letten en gemiddeld 3x per week cardio en 2x gemiddeld krachttraining doen.

dit is wat ik at op een dag:

08:00 4 bruine boterhammen met mage beleg. 20+smeerkaas/20+kaas/rookvlees.

14:00 4 bruine boterhammen met mage beleg. 20+smeerkaas/20+kaas/rookvlees.

18:00 avondeten(ongeveer)
    150 gram kip/vlees/vis
    150 gram rijst/aardappelen
    150 gram groenten

hoeveelheid voedingsbehoefte weet ik niet. omdat ik niet weet wat voor vetpercentage ik had en hoeveel cm omtrek mijn nek en buik was.
    ik woog toen ik hiermee begon 90 kg en deed dus gemiddeld 3x cardio en 2x krachttraining.
    Door zo te eten en te sporten ben ik 13 kilo afgevallen.
    gemiddeld verloor ik 1 kilo per week.

Nu eet ik echter 500 calorieen minder dan mijn behoefte op 1 dag.
    ik eet nu ook meer eiwitten omdat ik meer spieren wil kweken.

maar ik ben nu bang dat ik weer kilo's aankom. omdat ik waarschijnlijk zoveel calorieen onder mijn behoefte zat.

wat moet ik doen???

was dit een crashdieet??

reacties graag

Comment

waarom geen reacties?

Comment

heb er totaal geen idee van, maar misschien dat je het ontbijt zou moeten vervangen door iets 'luchtigs' zoals maĆÆsvlokken en yoghurt

als je echt wilt afvallen zou je beter een diƫtiste raadplegen, die gaat jou een voedingsschema + trainingsschema geven en als je dat opvolgt zul je gegarandeerd succes hebben
        misschien dat je ook eens kunt navragen in je fitnesscentra

misschien kom je nog wat te weten op deze site:
        http://www.dieetabc.nl/dieten/40-pun...ieet-programma
        Last edited by Crookers; 25-07-2009, 18:22.

Comment

Originally posted by Crookers View Post
          heb er totaal geen idee van, maar misschien dat je het ontbijt zou moeten vervangen door iets 'luchtigs' zoals maĆÆsvlokken en yoghurt

als je echt wilt afvallen zou je beter een diƫtiste raadplegen, die gaat jou een voedingsschema + trainingsschema geven en als je dat opvolgt zul je gegarandeerd succes hebben
          misschien dat je ook eens kunt navragen in je fitnesscentra
          Ik geloof niet dat iedereen het hier mee eens is...
          Lees de zomerstickies daarin staat alle informatie die je nodig hebt, ook hoe je op een normale en gezonde manier moet afvallen. En naar een dietiste gaan is op dit forum een scheldwoord
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Weegclub.nl is ook topsite, tenminste zo heb ik vernomen in de duistere wandelgangen want ben daar net als de rest van NL gebanned

Verder even zomersticky lezen idd
            Last edited by Yawgmoth; 25-07-2009, 18:31.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat je eet is geen crash dieet in de zin van 1000kcal of minder per dag. Maar het is wel crash dieet in de zin dat het redelijk weinig is. Lees de link in me onderschrift voor alle info die je nodig hebt.

Dingen zoals Sonja Bakker, Weegclub forum, Dietisten en fitness instructeurs willen we niet horen hier. Wij hebben liever dat er juiste informatie verstrekt wordt en niet troep gebaseerd op achterhaalde concepten en kennis en mythes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X