bulkbuik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulkbuik

Hoewel wel ik een vriendin heb die gek op me is al weeg ik 250 kilo en ik niet van het strand hou begin ik me wanneer ik in de spiegel kijk aardig te irriteren aan m'm dikke buik. Borst schouders rug en benen zien er na acht maanden trainen best aardig uit maar wanneer ik naar beneden kijk zie ik ineens die dikke buik.
    Deze had ik al toen ik begon met trainen zo'n acht maanden geleden. Ik ben toen ik begon met trainen echter gelijk gaan bulken en eet nog steeds 200-300 kcal boven m'n behoefte. Ik eet wel stukken minder vet als vroeger en haal m'n calorieen vooral uit complexe koolhydraten eiwitten en uiteraard (zoveel mogelijk) onverzadigd vet. Nu las ik laatst in een oud topic, toen Snipke nog moderater was, dat cutten en bulken niet samen gaan en dat je moet kiezen. Ik wil gewoon doorbulken want het bevalt prima en ik hou niet van dat hele droge. Nu ga ik sinds kort na de KT op de hometrainer om calorieen (waarvoor ik dus de hele dag m'n best doe om ze binnen te krijgen) te verbranden en probeer ik dus toch mijn buik te verliezen tijdens de bulk. (blokjes hoeft niet maar nu steekt ie verder uit dan m'n borstkas!).
    Ik weet dat plaatselijk vet verbranden niet mogelijk is maar uiteindelijk zal ik op deze manier toch groeien en m'n buik kwijtraken? Of is dit dweilen met de kraan open en moet ik toch gaan cutten?

Thanks
    ''Elke reis begint met een stap''

Lijkt me inderdaad dweilen met de kraan open......

Wat jij bedoeld is dat je zo groeit dat de voeding die je nu eet onder je dagelijkse behoefte gaat liggen.
    Heb je nog wel wat kilotjes spier extra nodig lijkt me.

Ofwel ga je steeds meer eten en blijft de buik.

Wat is het nut van veel te eten en dan te gaan fietsen om het terug te verbranden ?
    Als je nu es gewoon op/onder behoefte zou eten voor een tijdje?
    Buik weg en dan terug bulken imo

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
      Hoewel wel ik een vriendin heb die gek op me is al weeg ik 250 kilo en ik niet van het strand hou begin ik me wanneer ik in de spiegel kijk aardig te irriteren aan m'm dikke buik. Borst schouders rug en benen zien er na acht maanden trainen best aardig uit maar wanneer ik naar beneden kijk zie ik ineens die dikke buik.
      Deze had ik al toen ik begon met trainen zo'n acht maanden geleden. Ik ben toen ik begon met trainen echter gelijk gaan bulken en eet nog steeds 200-300 kcal boven m'n behoefte. Ik eet wel stukken minder vet als vroeger en haal m'n calorieen vooral uit complexe koolhydraten eiwitten en uiteraard (zoveel mogelijk) onverzadigd vet. Nu las ik laatst in een oud topic, toen Snipke nog moderater was, dat cutten en bulken niet samen gaan en dat je moet kiezen. Ik wil gewoon doorbulken want het bevalt prima en ik hou niet van dat hele droge. Nu ga ik sinds kort na de KT op de hometrainer om calorieen (waarvoor ik dus de hele dag m'n best doe om ze binnen te krijgen) te verbranden en probeer ik dus toch mijn buik te verliezen tijdens de bulk. (blokjes hoeft niet maar nu steekt ie verder uit dan m'n borstkas!).
      Ik weet dat plaatselijk vet verbranden niet mogelijk is maar uiteindelijk zal ik op deze manier toch groeien en m'n buik kwijtraken? Of is dit dweilen met de kraan open en moet ik toch gaan cutten?

Thanks

heel simpel antwoord: je moet eerst voor jezelf uitzoeken wat je echt wil.
      je zegt het zelf al dat je gelezen hebt dat je moet kiezen of bulken of cutten.
      daarna zeg je dat je niet droog wil worden dus niet wil cutten,maar het is toch echt een feit dat door midden val cutten alleen je sixpack zichtbaar wordt. er zijn maar heel weinig mensen die al een sixpack hebben ( puur genen) maar je zal toch dus echt een keuze moeten maken.
      als je door wilt bulken wordt je buik sowieso een beetje groter simpelwel omdat je boven je behoefte eet.
      in de bulk buikspieren krijgen zal je echt jaaaaren moeten cardio-en heeeeeel strikt met voeding bezig moeten zijn.
      dus keuze maken. of bulken en blijven aankomen of cutten droger worden en de sixpack tevoorschijn halen

Comment

Bedankt voor de reacties, ook al word ik er niet vrolijk van.
        Voor de duidelijkheid, ik wil geen sixpack, is niks voor mij. Ik wil gewoon dat ie platter word, niet uitsteekt. maar goed het antwoord is duidelijk.
        Ik ga toch even eerst een maandje die crosstrainer proberen.
        (Ergens om vragen, anwoord krijgen en toch iets anders doen, ik weet het.)

Comment

Je hebt gewoon geen zin om je voeding aan te passen...

Comment

Geen zin klinkt als lui. Dat is het niet. Cutten past gewoon niet in mijn doelstelling; groot en breed worden zonder (te) droog te zijn. Ik vind dat niet mooi, kwestie van smaak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X