raar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehehe, IF is lekker he.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tja...

Omdat ik al me carbs voor het sporten neem krijg ik er na geen nieuwe aanvoer en kan de dag er na niet in de ochtend trainen. Dat is wel kut :P

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Discussie. Verzoek overigens wel vriendelijk je erbuiten te houden tenzij je echt wat hebt toe te voegen. Probeer deze gozer wat te leren, en zinloos gehak/napraten eromheen helpt daar niet bij.

zal het proberen we trainen in de zelfde gym, had hem gisteren nog gesproken

Comment

als Atta iets probeert te vertellen, dan gaat hij over een andere verhaal beginnen?

Comment

Doet hij niet. Hij haalt wel andere voorbeelden aan om te laten zien dat wat er gezegd word niet per definitie klopt.

Comment

Hihi, Fallus is een believer geworden... Wie had dat durven hopen
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
                als Atta iets probeert te vertellen, dan gaat hij over een andere verhaal beginnen?
                U mag aanwijzen waar ik dat doe.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  U mag aanwijzen waar ik dat doe.

wat ik bedoel is, als Atta een goed verhaal vertelt dat het zo gaat , dan begint Kevin Peter over iets anders ! ik vind dat Kevin ook soms onzin praat ?
                  klopt dit als je tijdens je cut teveel eiwitten neemt , dat je dan opslaat als vet? (wat er overblijft ofzo)

Comment

Alleen een teveel aan kcal resteert als netto positieve vetaanwinst. Of die kcal nu uit eiwitten, uiit koolhydraten of uit vetten komen is noch te kwantificeren, noch relevant.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X