Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Discussie. Verzoek overigens wel vriendelijk je erbuiten te houden tenzij je echt wat hebt toe te voegen. Probeer deze gozer wat te leren, en zinloos gehak/napraten eromheen helpt daar niet bij.
zal het proberen we trainen in de zelfde gym, had hem gisteren nog gesproken
wat ik bedoel is, als Atta een goed verhaal vertelt dat het zo gaat , dan begint Kevin Peter over iets anders ! ik vind dat Kevin ook soms onzin praat ?
klopt dit als je tijdens je cut teveel eiwitten neemt , dat je dan opslaat als vet? (wat er overblijft ofzo)
Alleen een teveel aan kcal resteert als netto positieve vetaanwinst. Of die kcal nu uit eiwitten, uiit koolhydraten of uit vetten komen is noch te kwantificeren, noch relevant.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment