massa groeien vet omlaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jarnie View Post
    Bij mij op de sportschool raden ze het wel aan als je genoeg tijd heb omdat je lichaam maar genoeg energie heb om 1 uur en een kwartier max te traine na die uur en die kwartier kan je maar een deel geven van wat je normaal zal kunnen geven, dus als je elke dag apart je spiergroep pak kan je per spiergroep alles geven wat maximale groei oplevert ik groei zoiezo redelijk goed voor ik begon woog ik 68 kilo nu 87 dus 19 kilo in anderhalf jaar aangekomen dus me spiergroei gaat wel redelijk goed
    19 kilo in anderhalf jaar. Spiermassa? Schrijf dat maar op je buik.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Je vergeet gamen. Erg time consuming

Reden dat 60mins training wordt aangehouden is niet omdat je lichaam niet meer energie heeft. Het heeft te maken met je cortisol hormoon wat exponentieel meer wordt na een bepaald trainings tijd. En cortisol is spierafbrekend. Maar als je gewoon tussen door wat snelle suikers neemt heb je er minder last van en kun je rustig een uurtje of 3 sporten zoals strongman en powerlifters wel vaker doen.
      Idd very time consuming

Wat ik me altijd afvraag is waar je het blijft halen, je kennis ??
      No means Try Again

Comment

Veel lezen en uit proberen en de rest uit me dikke duim zuigen

Comment

Bij mij op de sportschool raden ze het wel aan als je genoeg tijd heb omdat je lichaam maar genoeg energie heb om 1 uur en een kwartier max te traine na die uur en die kwartier kan je maar een deel geven van wat je normaal zal kunnen geven, dus als je elke dag apart je spiergroep pak kan je per spiergroep alles geven wat maximale groei oplevert ik groei zoiezo redelijk goed voor ik begon woog ik 68 kilo nu 87 dus 19 kilo in anderhalf jaar aangekomen dus me spiergroei gaat wel redelijk goed
          Lees net je post .

Vermeld je hier eens je genomen kuur... of was het naturel...
          No means Try Again

Comment

Kan wel hoor. Als je lange tijd (zwaar) ondergewicht hebt en je begint te freten vliegen de kilo's d'r aan. Natuurlijk pak je ook wat vet mee maar omdat toen je begon je vet percentage toch al zo laag was zal het niet zo heel extreem worden. Kijk maar naar bb-ers die langdurig gecut hebben. Grote kans dat daarna de kilo's d'r weer aanvliegen zonder dat ze echt veel vet aanzetten. Heb het zelf ook gehad woog toen 48 kilo op me 14e, had maagklachten waardoor ik heel veel was afgevallen. Toen het weer beter ging was ik weer gaan eten in combinatie met bewegen en binnen no time was ik zo'n 12 kilo zwaarder zonder dat ik echt veel vet had aangezet. Kan dus echt wel. Maar allemaal spiermassa? Nee, dat niet.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Die rebound na een lange cut is omdat je lichaam beter super insuline gevoelig is geworden. Dus als je voldoende eet zal het lichaam dat ook daadwerkelijk gebruiken. Na een paar weken is die window voorbij en is je lichaam weer gewend er aan.

En zoals we weten...Insuline is super belangrijk

Comment

goede dag iedereen ik lees hier de reacties maar ik heb 1 keer een creatine kuur genomen en verders altijd shakes maar ik ben van mij zelf vrij smal maar wel redelijk fatsig geweest ander half jaar terug was ik net de groei in geweest dus was ik vrij mager me armen waren 30 cm ofzo nu 41 ( als jullie het niet geloven wil ik binnekort wel foto`s uploade van vroeger en nu ) maar me vetpercentage is daardoor wel gestegen eerst rond de 12 nu 16.. maar dit is wel net na het bulken ik woog 2 maanden terug 83 kilo, maar ik denk omdat ik ook jong ben ( 17 jaar ) het sneller gaat

Comment

goede dag iedereen ik lees hier de reacties maar ik heb 1 keer een creatine kuur genomen en verders altijd shakes maar ik ben van mij zelf vrij smal maar wel redelijk fatsig geweest ander half jaar terug was ik net de groei in geweest dus was ik vrij mager me armen waren 30 cm ofzo nu 41 ( als jullie het niet geloven wil ik binnekort wel foto`s uploade van vroeger en nu ) maar me vetpercentage is daardoor wel gestegen eerst rond de 12 nu 16.. maar dit is wel net na het bulken ik woog 2 maanden terug 83 kilo, maar ik denk omdat ik ook jong ben ( 17 jaar ) het sneller gaat

Punten en komma's doen wonderen voor de leesbaarheid
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Die rebound na een lange cut is omdat je lichaam beter super insuline gevoelig is geworden. Dus als je voldoende eet zal het lichaam dat ook daadwerkelijk gebruiken. Na een paar weken is die window voorbij en is je lichaam weer gewend er aan.

En zoals we weten...Insuline is super belangrijk
                    Oftewel shreddie gaat breed worden in de bulk over een tijdje.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X