punttietjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• punttietjes

Ja hallo, ik had altijd licht overgewicht tot vorig jaar, ik was dacht ik zon 70 kilo en 1 meter 70nogiets (geen idee).

Ik ben nu 1.80 en 58 kilo ofzoiets en ik ben 17 jaar oud (ben jongen btw), maar ik heb nog steeds punttietjes, buik is plat (denk ik), is er ook een manier om hier vanaf te komen? Ik heb gelezen dat dat later vanzelf weggaat maar ik heb niet zoveel zin om nog jaren te wachten...

-
    Ik fiets bijna elke dag 15km naar school en weer terug, ik ben gestopt met ranja en andere suikerdrankjes te drinken, alleen nog water.
    Ik eet als ontbijt tussen de 2 en 6 boterhammen en een banaan, op school nog tussen de 1 en 4 stukken brood, ligt er aan hoe lang de dag is.
    In het weekend of als ik niet fiets probeer ik niet meer dan 5 boterhammen op te eten per dag.
    En na et avondeten eet ik bijna niks meer. En tussendoor nog een appeltje ofzo.

Ik doe verder niet veel, alleen af en toe opdrukke/situps of wat met gewichtjes prutsen.
    Ik heb geprobeerd touwtjespringen vol te houden maar daar heb ik lang niet de conditie voor. Ik heb in de herfstvakantie elke dag een uur op de hometrainer gezeten, maar daar had ik na 2 dagen achter elkaar al genoeg van.

Ga jezelf eerst eens even netjes voorstellen bro, ipv over je punttietjes te beginnen.

Comment

Ook welkom

Comment

welkom, voorstellen doen wij onder de kop voorstellen
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

haha ok, doe ik dat wel even

Comment

Blame the genes!
            Bedoel je beetje puffy nipples of vette borsten? Is wel heel verschil namelijk...
            Groeten

Comment

Geen idee hoe'k dat uitleg, maar et zijn geen dikke manboobs ofzo, gewoon uh, ze zijn puntig lol

de rechter is helemaal vreemd maar das omdak een vergroeide ribbekast enzo heb

Comment

ja je borsten of je tepels?
                Groeten

Comment

borsten

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Ga jezelf eerst eens even netjes voorstellen bro, ipv over je punttietjes te beginnen.
                    hahahah
                    Mind is everything.

Comment

ik snap wat je bedoelt,
                      ik had dit zelf ook beetje toen ik begon. Het trekt vanzelf weg naarmate je meer borstspieren hebt en je algehele vet% lager wordt. (plus een half jaartje voor je huid ook lekker strak trekt)
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

van Mono crea krijg je soms ook punt tietjes, door vocht problemen
                        Mind is everything.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          ik snap wat je bedoelt,
                          ik had dit zelf ook beetje toen ik begon. Het trekt vanzelf weg naarmate je meer borstspieren hebt en je algehele vet% lager wordt. (plus een half jaartje voor je huid ook lekker strak trekt)
                          Originally posted by resike View Post
                          van Mono crea krijg je soms ook punt tietjes, door vocht problemen
                          mono crea gebruik ik niet

nog tips om die te trainen? (zo goedkoop mogelijk als et kan)

Comment

Gewoon de sportschool onveilig maken en je pecs oppompen. (Naast de rest uiteraard).
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              haha ik moest er ook om lachen.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X