hydroxycut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hydroxycut

hoi
    ik ben nu ongeveer 4 jaar(met hier en daar soms een maandje tussen uit wegens blessures of vakanties) aan het trainen en ik heb hulp nodig.ik ben veel te dik en ik krijg het er niet vanaf ik heb al vannales geprobeerd naar een dieetiste(die vertelde me dat je met sporten bijna niet kunt vermageren)heb ik moeten opgeven omdat ik op de fitnnes zwarte plekken voor mijn ogen begon te zien.ik doe cardio 3 maal per week tussen 30-45 minuten hangt er vanaf hoe lang ik nog op mijn benen ken staan met hartmonitor allee the works ik heb al geprobeerd van eerst cardio en dan krachttraining en visa versa niks helpt echt goed ik ben 32 jaar 6 jaar geleden woog ik 71 kilo en toen heb ik een ongeval gehad en dan van 70 naar 96 ondertussen is niet van dat alles nog vet maar tis toch teveel. ik ben zo wanhopig dat ik van plan ben om met amphetamines te beginnen of hydroxycut ofzo wat zijn hier de nadelen van hoe harder ik train hoe hartnekkiger mijn zwembandjes blijven vasthouden kan iemand mij helpen ik ben al zo lang bezig en ik ben de moed aant verliezen kan iemand mij helpen (ik woon in belgie dus niet alles is hier gemakkelijk te verkrijgen)

Ik denk dat je zelfvertrouwen flink is geschaad hierdoor en dat je niet meer weet wat wel en niet klopt, lees rustig nog eens de zomersticky bijvoorbeeld, daar staat simpel uitgelegd in wat je moet doen om af te vallen. Wat die diƫtiste zegt slaat nergens op.

Ik zou niet gelijk beginnen met een supplement als hydroxycut, maak eerst een goed voedingsschema en zie daarna verder.
    Groeten

Comment

tja zo te horen heb je niet echt hulp gehad van mensen die verstand van zaken hebben. Dietisten weten weinig en zodra er sport bij komt weten ze niks. Zou gewoon zomer sticky lezen en dat gaan toepassen voordat je fatburners gaat gebruiken. Die dingen zijn geen wondermiddelen. Het geeft minimale boost op een reeds goed eet en sportschema.

Alles wat je nodig hebt is gewoon in de supermarkt te vinden. Je moet alleen zelf leren hoe en wat qua voeding. En dat staat allemaal in zomersticky.

Comment

hey falstyr ik heb net de zomersticky gelezen en ik ben wel een beetje geschrokken maar ik ga het zeker proberen want bij het schema dat ik heb van de dietiste heb ik het gevoel dat mijn spieren om meer voedingsstoffen roepen ik ga me straks eens bezig houden met een schema uit te dokteren en morgen naar de winkel en geen appels meer voor tussendoor
        ik laat jullie nog iets weten
        greets

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Ik denk dat je zelfvertrouwen flink is geschaad hierdoor en dat je niet meer weet wat wel en niet klopt, lees rustig nog eens de zomersticky bijvoorbeeld, daar staat simpel uitgelegd in wat je moet doen om af te vallen. Wat die diƫtiste zegt slaat nergens op.

Ik zou niet gelijk beginnen met een supplement als hydroxycut, maak eerst een goed voedingsschema en zie daarna verder.
          ok zal ik zeker doen en nu met die crisis moeten we minder werken is ook weer beweging minder tja

Comment

in welke zin ben je geschrokken?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              in welke zin ben je geschrokken?
              dat bje eigen,lijk meer moet eten om af te vallen ik ,zou eigelijk eeen schema moeten laten maken dat ik zeker een doed schema heb de doodsteek is eigelijk gekomen doordat daf vlaanderen "dopdagen" hebben en we maar 50 dagen werken dat is aardig wat lichaams berweging kwijt van toen is het uit de hand aant lopen.seg jullie hebben er meer ervaring hierin en ik ben zeer tevreden over mijn kracht mag ik u is om een guns vragen zou iemand van jullie mijn voedingsschemea kunnen samenstellen ik ben 175cm groot en ik weeg 96 kilo als jullie er tijd en goesting voor hebben in de spirit kost zoiets 200euro
              en mein bmi is redelijk hoog ik wil alles proberen ik moet van die zwembantjes af kunnen jullie voor mij een voedinscheme in elkaar boksen of ga ik beter naar een spordokter het tofste is natuurlijk als jullie me komen helpen ik train telkens men ziel eruit maar ik verlies heel slecht vet en als jullie een schema zouden maken en hier en daar bijstellen en me daar aan houden dan moet het toch lukken niet?met een peetje gooie wil ik ben ni goet ik alles uittellen en ik wil dat het schema perfeckt is en ik denk dat dat van jullie beter is dan mijn
              chema dank bij voorbaat aan iedereen dat het geen wondermiddel is weet ik ik zaler moeten voor werken maar daarstra zag ik het echt niet meeer zitten ik heb alzelfs amfitamines bestelt en hydroxicut ik kijk uit naar de schemas als jullie willen

dank bij voorbaad
              ps al is terug 85 kilo weeg geef ik een vat tonishtainer

ander stuur je de schema maar naar men e-mailadres mischien met een beetje uitleg bij

i owe you all thanks

Comment

lastig he, typen?
                Groeten

Comment

ja en ik probeerde het aan te passen en het lukte niet meer
                  sorrie soms ben ik een dumbass

Comment

Maakt niet uit, iedereen heeft weleens het recht zich te gedragen als een mislukte paashaas.
                    Maar wat zei je nou over 200 euro? En wtf is tonishtainer?
                    Groeten

Comment

200 eurkost het om een voedingsschema te laten maken in de fitnes bij ons en tonissteiner en zouden ze dat willen doen voor mij een schema maken???
                      Last edited by ludo; 05-11-2009, 23:41.

Comment

nu word ik gek, ik dacht dat allochtonen raar nederlands praten, maar jij, ongehoord...
                        Ik weet nu alleen dat een voedingsschema 200 euro kost, wat belachelijk is, maar nu is tonish tainer ineens tonissteiner.

WTF?
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          nu word ik gek, ik dacht dat allochtonen raar nederlands praten, maar jij, ongehoord...
                          Ik weet nu alleen dat een voedingsschema 200 euro kost, wat belachelijk is, maar nu is tonish tainer ineens tonissteiner.

WTF?
                          Don't worry revius, ik snap er ook geen fuck van.

@Ludo, daar schuin boven je spatiebalk(die lange balk onderop je toetsenbord) zit een toets met daarop onder andere een punt. zon ding==> .

Als je die gebruikt op de plekken waar hij hoort is het voor ons wat makkelijke lerzen. Bvd
                          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

laat maar. als ge hier eens een paar vragen stelt dan zijn ze je aant uitlachen ofzo mij best hoor lach maar eens met de domme belgen maar ik ga wel ergens anders hulp zoeken slukes

Comment

Ik lach je niet uit, probeer duidelijk te maken dat je berichten niet te lezen zijn.
                              Lees je berichten na zou ik zeggen en verbeter ze voortaan voordat je ze post.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X