amfetamines

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• amfetamines

hoi
    een vraagje, ik heb hier op het forum gelezen dat er een paar zijn die vet kwijtgeraken met speed. ik weet dat speed catabolish is en niet echt gezond, maar op het moment zoek ik echt naar een edge. er stond toen iemand op die gebruikte 49 mg(corigeer mij als het meer of minder was) vlak voor hij ging trainen en door dat hij zo weinig nam liep hij ook ni overdreven stoned rond maar het vet vloog er wel af als deze persoon dit zou lezen zou hij dan is wat uitleg kunnen geven of iemand die er ook iets van weet spiermassa verlies ik ermee dat is normaar maar ik zou trainen trainen tot ik niet meer kan om mijn spierweefsel terug op te bouwen maar eerst wil ik van dat vet af zo snel mogelijk
    kan iemand mij helpen ik weet dat het gevaarlijk is maar ik wil dit echt spiermassa kan altijd terug opgebouwd worden daar hep ik geen problemen mee

dank u wel gasten ik hoop dat jullie wat goede raad hebben

Niet jij weer. Doe eens gewoon en doe het op de juiste manier zoals hier op het forum staat.

Comment

Doe het zonder amfetamine, maar doe het met een goed voedingsschema. Lees de sticky's eens door.

Mijn ervaring is dat afemtamine (ook in kleine dosissen) je weerstand zo omlaag brengt dat je een wandelt prooi wordt voor ziektes (blaasontsteking, griep met wat geluk, anders ergere dingen)
      En nee, ik ging niet cutten met speed in mijn neus. Dat is het aller domste wat je kunt doen. Wees geen mongool en doe het via de zomersticky.

Het is niet cool om dagen lang niet overeind te kunnen met een misselijkheid en de speed geur continue in je neus en de smaak ervan wat je steeds uit je keel ophoest. Het is echt gore troep en vooral niet bedoelt om er kilo's mee kwijt te raken. Zeker ook heel slecht voor op lange termijn. Je spieren kun je sowieso gedag zeggen.
      Last edited by Mindgamer; 15-11-2009, 10:30.

Comment

Speed is rotzooi man, niet gaan gebruiken.
        Als je echt zonodig iets wilt gebruiken lijkt mijn ECA een betere oplossing.
        Dit is een mengsel van ephedrine, caffeine en aspirine.

Comment

Wat snap je nou niet aan een eetschema in elkaar knutselen? Met wat leeswerk kan iedereen dat, kom op zeg. Denk dat ik zeventien was toen ik hier kwam, en in no-time zat ik ook schema's te maken. Ik zie hier mensen van 15-16 die hetzelfde doen.

Wat jij nodig hebt is wilskracht, niet amphetaminen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X