ja.. dat is wat ze allemaal zeggen maar aan mijn lichaam valt het niet zo te zien hoor vind mezelf niet droog afgetraind behalve mijn benen een beetje...
Gaat het wel weg?
Collapse
X
-
Originally posted by zyanya View PostThnx voor de tips
Ik krijg ong. zo'n 1950 kh per dag binnen. Mijn BMR is 1330 dus 600kc aan wat ik beweeg ik weet dat ik wel meer binnen mag krijgen, maar door mijn drukke agenda kom ik niet altijd toe aan op tijd eten dat is iets waar ik op probeer te letten.
Post anders je voedingschema, van daar uit kunnen we evt. gerichter helpen..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Als dat is wat ze allemaal zeggen, zal het dan niet waar zijn?.. Je ziet het niet meer bij jezelf, dat zal het zijn.... Als ikzelf in de spiegel kijk, denk ik ook het valt wel mee..Dan als ik ergens kom, zeggen ze: dat ze brood mee moeten nemen om, om me heen te lopen. Vergeet niet dat je jezelf elke dag ziet.. Iemand die jou eens per maand ziet, kan het veel beter zien hoor....
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEnige wat ik kan zeggen is...Doe hetzelfde als de vrouwelijke leden hier. Ga eventueel naar http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-campagne.html en lees/leer. Eet en train hetzelfde als een vent als je resultaten wilt. Ok je moet minder kcal eten dan een vent maar de rest is precies hetzelfde. Wat dat betreft zijn dus alle vragen al beantwoord. Nu nog de discipline en juiste trainingsschema's en voedingskeuzes.
Hé laat mij erbuiten wil je?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
ochtend 9:00 220 gr kwark met verse bosbessen, bramen, frambozen en mango (1,5 eetlepel) met soms cruesli erdoorheen / lijnzaadolie + 1 glas melk
10:00 flesje optimel drinkontbijt
12:00 bruine pistolet met tonijn/gekookte ei en ui + dressing (en ja een kauwgum
14:00 nog en pistolet als ik er tijd voor heb anders zakje amandelen/verse noten of een zalmsalade ( vers gestoomd)
16:00 150gr kwark met verse bosbessen etc..
18:00 bruine rijst met kipfilet en groente + sausje soms eet ik er ketang bij of baka bana.. (iets wat ik beter kan laten)
20:00 een eiwitshake (na het sporten) en als ik nog trek heb een banaan of iets van fruit... af en toe ga ik ook snoepen in de avond zure matjes of chips... (meestal in het weekend)
Tussen de tijden door als ik trek heb eet ik meestal iets van fruit of een plakje kipfilet...
Ik drink groene thee (met honing), greentea icetea, optimel, melk en water...
Dat is mijn schema als ik zelf kook... als ik het ga halen dan worden de kc een stuk meer...
Comment
-
Tanita weegschaal?
Vergeet die stats maar dan.
Meet met een klem en bereken je vet vrije massa.
Het is heel moeilijk om spiermassa te meten en daar heb je hele speciale methoden voor.
Bereken gewicht met een weegschaal.
Bereken vetpercentage met een huidplooi klem.
Bepaal adh van je gewicht en je vet% hoeveel je vet vrije massa is.
Ga daar vanuit rekenen. Weegschalen zijn voor te wegen. Verder nergens voor.
Btw... Bone mass? Hahaha het word steeds gekker. Heb je ook een cd-wisselaar op je weegschaal? Of snake?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMijn spiermassa is 41.2 kilo. FM is 7.9kilo. 41kg spiermassa is nogal wat voor n vrouw zeg...
Originally posted by zyanya View Postochtend 9:00 220 gr kwark met verse bosbessen, bramen, frambozen en mango (1,5 eetlepel) met soms cruesli erdoorheen / lijnzaadolie + 1 glas melk
10:00 flesje optimel drinkontbijt Lading suikers, amper eiwitten, geen goede vetten
12:00 bruine pistolet met tonijn/gekookte ei en ui + dressing (en ja een kauwgum Dressing? Zit niets nuttigs in. Met pepers en kruidenkan je er ook veel smaak aan geven
14:00 nog en pistolet als ik er tijd voor heb anders zakje amandelen/verse noten of een zalmsalade ( vers gestoomd) Zalmsalade? Wat voor soort? Meesten zitten vol met majo (en dan de verkeerde soort)
16:00 150gr kwark met verse bosbessen etc.. (fruit)suikers beter met 1e maaltijd of na training
18:00 bruine rijst met kipfilet en groente + sausje soms eet ik er ketang bij of baka bana.. (iets wat ik beter kan laten) Waarom eet je het dan? Sausje hetzelfde als de dressing
20:00 een eiwitshake (na het sporten) en als ik nog trek heb een banaan of iets van fruit... af en toe ga ik ook snoepen in de avond zure matjes of chips... (meestal in het weekend) Eiwitshake zal amper nut hebben bij de minimale eiwitten die je eet. Waarom snoep en chips?!
Tussen de tijden door als ik trek heb eet ik meestal iets van fruit of een plakje kipfilet... Een plakje kipfilet? Zozo, jij druft. Eet je die helemaal op?
Ik drink groene thee (met honing), greentea icetea, optimel, melk en water...
Honing en suikerdrankjes?
Dat is mijn schema als ik zelf kook... als ik het ga halen dan worden de kc een stuk meer... Kc.. Zucht
Comment
-
Originally posted by zyanya View PostIk meet alles met tanita heb vandaag weer gemeten en bij
Muscle Mass staat er 41, 2 KG
Fat mass 7,8 KG...
Bone mass 2,4
Mijn gewicht is 51, 4
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-