mitotropin + antidepresivva?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mitotropin + antidepresivva?

Hey,

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die antidepressive medicatie gebruiken en mitotropin gebruiken.

Een kennis heeft dit namelijk al in huis maar gebruikt antidepresiva medicatie. In de info van XXL staat dat je het eingelijk niet zou moeten gebruiken met antidep. maar je hebt zoveel soorten dat ik niet weet of het gaat.

heeft voorheen al eerder fatburners gebruikt en dat ging ook goed.

ik hoor het graag.

Licht er aan welke deprersivia is het bvb prozac dan kan het best.
    SSRI kan met alles gebruikt worden.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
      Licht er aan welke deprersivia is het bvb prozac dan kan het best.
      nee die is het niet. Het is Citalopram.
      en wat is SSRI?
      Last edited by The Phoenix; 26-01-2010, 12:06.

Comment

Algemeen
        SSRI staat voor: specific serotonine reüptake inhibitor. Oftewel: specifieke serotonine heropname remmer. Serotonine is een stof die in het lichaam voorkomt bij mensen en dieren (en ook bij planten). Het is een ‘ontspannende’ stof die wordt afgegeven in de zenuwuiteinden. Hij komt voor in het centrale zenuwstelsel -de hersenen en de zenuwen in het lichaam- en daarnaast in de darmwand en de bloedvaten.
        De functies van serotonine zijn veelvuldig: het bevordert bijvoorbeeld de eetlust, het werkt op de stemming en het speelt een rol bij in- en doorslapen. Verder werkt de stof op het geheugen en de libido (seksdrift).

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          nee die is het niet. Het is Citalopram.
          en wat is SSRI?
          Het is ook een ssri dus kan prima, ik vreet zel zelf ook al 5 jaar tegen stemminswisselingen niet depressies. Maar wil je het 100% zeker weten dan zou ik het vragen bij de huisarts ik neem aan namelijk dat het alleen niet gebruikt mag worden met MAO'S maar die worden bijna niet meer voorgeschreven
          Last edited by LittleMofo; 26-01-2010, 12:16.

Comment

Mitotropin veranderd je mentale focus.. Dat proberen ze met Cilatopram nu juist te onderdrukken... Lijkt mij niet zo slim om het dan tegelijk in te nemen.... my 2 cents.

Comment

What may interact with this medicine?

Do not take this medicine with any of the following medications:
              •certain diet drugs like dexfenfluramine, fenfluramine, phentermine, sibutramine
              •cisapride
              •escitalopram
              •MAOIs like Carbex, Eldepryl, Marplan, Nardil, and Parnate
              •nefazodone
              •phenothiazines like chlorpromazine, mesoridazine, prochlorperazine, thioridazine
              •pimozide
              •procarbazine
              •St. John's Wort
              •tryptophan
              •venlafaxine

This medicine may also interact with the following medications:
              •amphetamine or dextroamphetamine
              •aspirin and aspirin-like drugs
              •carbamazepine
              •cimetidine
              •linezolid
              •medicines for depression, anxiety, or psychotic disturbances
              •medicines for migraine headache like almotriptan, eletriptan, frovatriptan, naratriptan, rizatriptan, sumatriptan, zolmitriptan
              •medicines that treat or prevent blood clots like warfarin, enoxaparin, and dalteparin
              •medicines that treat HIV infection or AIDS
              •metoprolol
              •NSAIDs, medicines for pain and inflammation, like ibuprofen or naproxen

This list may not describe all possible interactions. Give your health care provider a list of all the medicines, herbs, non-prescription drugs, or dietary supplements you use. Also tell them if you smoke, drink alcohol, or use illegal drugs. Some items may interact with your medicine.

Comment

Mmm dan zou je geen koffie meer kunnen drinken en ook geen groente thee . Ik zou het ff bij de huisarts navragen voor zekerheid, ik heb gevraagt of het kan met steroiden, zowel aan de huisarts als psychiater, een mens zonder ssri's zouden even veel kans hebben op geeststelijke problemen als met ssri's. Het is dus onwaarschijnlijk.

Comment

Mitotropin....

Possible Side Effects
                  Insomnia and overstimulation
                  Diarrhea
                  Irregular heart beat and dizziness
                  Vomiting and headaches
                  Anxiety, panic attacks, hallucinations
                  High blood pressure
                  Seizures and renal failure
                  Kidney damage
                  Reduced blood circulation to heart
                  Heart attack or stroke

Comment

Moet ik het eerst nog aanstrepen??? Jij bent n heel gevaarlijk kereltje met medicynen, voor n ander....

Comment

WTF lol die sooi lijkt nog gevaalrijker dan aas als ik de side's zo bekijk.
                      Het word legaal verkocht .
                      Ik heb mitropin staan ik denk dat het dus de clico in gaat of iemand moet het willen overkopen.
                      voor 15 euro incl

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Moet ik het eerst nog aanstrepen??? Jij bent n heel gevaarlijk kereltje met medicynen, voor n ander....
                        Het word niet alleen voorgeschreven voor depressive mensen hoor prozac.
                        Het is ook voor schommelingen in je eingen mood. En przac is alles behalve gevaarlijk. Tenzij je mega doseringen krijgt. Ik heb zelf maar 20mg per dag.
                        En het doet niets bij mij, zo'n 5 jaar lang nu al. Ik ga er trouwens ook van af want het effect is ir gewooweg niet.
                        Last edited by LittleMofo; 26-01-2010, 12:33.

Comment

Nee Mofo als je er niet iets anders bij gebruikt, is het niet schadelijk of gevaarlijk.... Maar in combinatie met dat wel... Jij hebt weer andere medicynen, moet je even kijken of dat ook wel samen kan....

Comment

Kan met aas zegt de wetenschapper, en gebruik het al jaren en heb eerder gekuurd het had geen enkel effect opelkaar. 9 van de 10 bbers die aas gebruiken, gebruiken ook medicijnen ergens voor. Ik merk iig geen negatieve dingen in mijn moed of toestand. ook werkt het niet op de lever is mij ook verteld, en mentaal ook niet is mij ook veteld. Ik ga niet dingen van het internet plujje die het tegendeel bewijzen want ik heb betere bronnen die strkt vertrouwlijk zijn.
                            Last edited by LittleMofo; 26-01-2010, 12:37.

Comment

Heb net gekeken met Prozac kan het wel samen hoor... GEEN alcohol staat er wel....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X