Stofwisseling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by E C T O View Post
    Ok, dan is het dus niet hoofdzakelijk nodig dat ik hem verander!

Nog even een andere vraag:

Aangezien ik nog zou moeten groeien (weet je nooit zeker), raden jullie mij dus aan om meer te eten? Momenteel train ik niet en ben ik lichaamelijk heel weinig actief (zoals reeds vermeld).

Wat als ik dan aankom, wat praktisch onmogelijk spiermassa zou kunnen zijn, zou dit extra lichaamsgewicht zich dan vertonen in vet zijn of naar mijn zogezegde "groei" gaan?
    N beetje vet ja, maar ook je verloren spiermassa komt dan weer terug...
    Maak je niet zo druk om wat vet man. Straks is dat er zo weer af..
    Natuurlijk kun je nu niet normaal trainen, zorg dat je lichaam klaar is om te gaan trainen tegen die tijd... Vreten moet je ook voor je herstel..

Comment

Ik hoop voor je, dat je als je hersteld bent weer kan beginnen met trainen!
      sterkte met je herstel, eet en vergeet niet veel te rusten!

en van de BrEeZaHs afblijven
      Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Je metabolisme gaat niet zo snel naar de klote. Moet je wel langer bezig zijn dan 2-3 maanden met een crash dieet. Je moet gewoon weer normale hoeveelheden gaan eten. Niet blijven steken op 2200kcal, maar ga eens 2500-3000kcal per dag eten.

Als je meer dan een jaar met een crash dieet bezig bent geweest is je metabolisme pas echt naar de kloten. En dan moet je kijken hoeveel kcal je nu echt eet en hoeveel je echt moet eten. En dan per week of 2 een 250-500kcal verhogen tot je zit waar je zijn moet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Je metabolisme gaat niet zo snel naar de klote. Moet je wel langer bezig zijn dan 2-3 maanden met een crash dieet. Je moet gewoon weer normale hoeveelheden gaan eten. Niet blijven steken op 2200kcal, maar ga eens 2500-3000kcal per dag eten.

Als je meer dan een jaar met een crash dieet bezig bent geweest is je metabolisme pas echt naar de kloten. En dan moet je kijken hoeveel kcal je nu echt eet en hoeveel je echt moet eten. En dan per week of 2 een 250-500kcal verhogen tot je zit waar je zijn moet.
          Duidelijk!

Ik heb dit ook gedaan na het dieet, ik heb langzaam mijn kcal opgevoerd en dat hielp, natuurlijk moet je het extra vet die je aanzet erbij nemen in een bulk.

Ik zal eens wat meer gaan eten en zien wat de weegschaal zegt. Meer noten zullen me goed doen!

Bedankt!
          Revalidation from the Nuss procedure ...

Comment

@ Ecto
            Lekker laten staan hoor. Hakenkruis wordt wellicht een ander verhaal, maar wat keltisch geteken, laat maar komen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X