Afvallen icm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen icm

Hallo

Ik ben dave en ik ben 20 jaar ben 1.92-93 en weeg 110. ik wil graag een aantal kilo afvallen. ik fitniss nu 2x per week. mij is aangeraden fatburners te gebruiken zoals stacker 4 of lipo6, hydro-x hardcore.. ik let nu ook veel op wat ik eet..

nou is mijn vraag als dit echt werkt ? ik heb hier 0% ervaring mee ze hadden me ook vertelt om eventueel 100% whey protaine te gebruiken voor spier opbouw/herstel.

ik hoop dat iemand hier mij wat verder kan helpen

Welkom!

Je 'let nu veel op wat je eet'. Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb het vermoeden dat je nog heel veel winst uit je voeding kan halen voor je maar aan fatburners hoeft te gaan denken.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hallo

Voordat ik begon drinkte ik veel cola,fanta,7up enz en eten ik snoep, ijs enz

nu drink ik alleen water, groene thee zonder suiker...... en snoep enz heb ik vervangen voor fruit en groente yoghurt met meusli en kwark enz (suikervrij enof vet vrij) ik heb op dit moment veel vet en dit wil ik zo snel mogelijk er af hebben (wil iedereen natuurlijk) mar hoopte hier meer info te vinden

groetjes
      Last edited by dave20; 31-01-2010, 21:49.

Comment

Fruit bestaat ook uit suikers. Post anders eens je complete voeding schema en lees eens de zomersticky door. Je kan beter eerst je voeding op orde hebben en daarna pas aan de fat burners gaan.

Comment

Hallo

ik heb op dit moment geen schemo oid

ik eet 2x per dag yoghurt met muesli en avond eten

verder bij niks niks soms een appel of een peer.. ik heb ook vitamine pillen waar bijna alles in zit zijn ook vrij duur

dat is het

Comment

Originally posted by dave20 View Post
            Hallo

verder bij niks niks soms een appel of een peer.. ik heb ook vitamine pillen waar bijna alles in zit zijn ook vrij duur

dat is het
            Lees de zomersticky en maar een eet schema. Als je, je voeding niet uitgerekend hebt dan zijn fatburners zinloos.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Ik heb het gelezen en het schema wat er in staat gevonden.. ik ga proberen deze zo goed mogelijk te doen. maar als ik dit gedaan heb wat raden jullie dan aan als fatburner..

Comment

Wat ik aanraad is om eerst eens met je voeding aan de gang te gaan, daar heb je veel meer aan. En zodra je dat onder de knie hebt (en dat is niet in een maand) dan moet je maar eens gaan kijken voor een fatburner als toevoeging op je voeding. Als dat uberhaubt al nodig is want je kan met voeding alleen al meer bereiken dan je zelf ooit gedacht zou hebben. Je moet alleen weten hoe. Dus leer die zomerstikcky
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by dave20 View Post
                    Hallo

dat is het

Je eet te weinig om af te vallen. Of eet je per keer een halve kilo muesli?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom Dave

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Je eet te weinig om af te vallen. Of eet je per keer een halve kilo muesli?
                        Nee dat niet kdenk 2x250 of 3x250gr maar ik ga nu proberen om da schema te volgen met vis en ei ..

Comment

Is meusli met magere yogurth wel goed dan? en welke vis kan ik het beste eten gewoon uit een blikje?

groetjes

Comment

Maak nou maar een schema! dan kan je precies zien of je teveel of te weinig eet en wat je meer of minder moet eten. Die fatburner moet je laten liggen, daar schiet je voorlopig nog niets meer op.

dus, maak een schema!!!!!
                            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom Dave.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X