graag advies over cutschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• graag advies over cutschema.

Ik ben al een tijdje aan het cutten maar nog niet naar tevredenheid. IK zat de denken aan het volgen schematje, berekend volgens falstyr, 70 kg x 2 x 16 - +/- 400cal.

stats: 70 kilo, BF 14,9%, 1,71 mtr. onderhoud rond de 2200.

graag reacties.

dank u.
    Last edited by The Phoenix; 03-02-2010, 12:17.

waarom niet tevreden?

Comment

op zich wel tevreden maar het is een wat andere samenstelling van de K/E/V. minder brood dan voorheen en wat meer eiwitten. Vooral omdat ik tijdens mijn cut zoveel mogelijk spierbehoud wil behouden en misschien dat ik dan qua maaltijd combi wat anders zou kunnen combineren.

Beetje onzeker omdat ik deze week met dit schema zou willen beginnen.

Comment

Ziet er best goed uit. Veel groente enzo. Wel lage kcal. Moet je daar niet ook nog sporttoeslag bijtellen?

Edit: Groente valt eigelijk wel mee, heb dezelfde maaltijd 2x gelezen. Niks over gezegd dus.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Ziet er best goed uit. Veel groente enzo. Wel lage kcal. Moet je daar niet ook nog sporttoeslag bijtellen?

Edit: Groente valt eigelijk wel mee, heb dezelfde maaltijd 2x gelezen. Niks over gezegd dus.
          Hey kev,

Ik moet daar inderdaad nog sporttoeslag bij rekenen. Ik dacht zelf ook dat ik er 2 gepost had. Dit schema is voor niet trainingsdagen. Op wel trainingsdagen komt daar nog ongeveer 400 bovenop. Die 400 eet ik echter wel pas na het trainen.

Daar mijn vraag: maakt het nog uit of die 400 cal na het trainen worden genutigd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X