TRIPLE_OG afslankperiode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, is wel 20%+, jij stiekemerd met je vertekenende schermafbeelding . Dramatisch hoog is het wel niet. Mss ben je hier iets mee:
    TMUSCLE.com | The Five Principles of Radical Fat Loss

Bij je voedigsschema zou je de totalen nog moeten optellen, ziet er op het eerste zicht niet slecht uit maar ben geen expert.

18 jaar is wel jong om al aan kuren te denken, zeg het maar even bij
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

@ roelinho, de topicstarter wil KETO gaan doen. Ik denk niet dat jij begrijpt wat KETO inhoud. Dit concludeer ik uit je reacties in dit topic.

de depletion training om glycogeenvoorraden leeg te maken is niet vergelijkbaar met een standaard trainingsschema. Het heeft ook een ander doel en is daarom ook niet te vergelijken.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zal wel rond de 24-25% liggen zo inderdaad. Dat wordt lang en strikt dieten. Met om de 2 maanden even een paar weken net boven onderhoud om de verbranding op gang te houden.

Comment

OK. Foutje, weet idd niets van keto
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            Ok, is wel 20%+, jij stiekemerd met je vertekenende schermafbeelding . Dramatisch hoog is het wel niet. Mss ben je hier iets mee:

Bij je voedigsschema zou je de totalen nog moeten optellen, ziet er op het eerste zicht niet slecht uit maar ben geen expert.

hahaaa, goede link man thanks!
            de totalen staan in het kleine tabelletje rechts, met KEV verhouding in procenten.
            k had vorig jaar rond deze tijd een kuur anavar + fake winstrol gedaan. k was niet egt tevreden met het resultaat omdat kracht gains en vet verlies mij tegen vielen, dit kwam waarschijnlijk door hoge vp en slecht eetpatroon. heb hier veel van geleerd en wil die fout niet nog een keer maken vandaar dat ik nu ga cutten en voedingschema heb gemaakt.

@Dynobet, keto werd door de leden in mijn vorige topic afgeraden omdat mijn vp nog zo hoog is, als je mijn voedingschema ziet dan kan je wel concluderen dat ik op een normaal dieet zit met 500 kcal onder onderhoud.
            KETO ga ik pas later doen als k onder 18% zit
            Ik dacht dat ik het beste zoveel mogelijk mijn glycogeenvooraden moet uitputten bij krachtraining zodat ik sneller vet begin te verbranden bij LIT cardio, dan hoeft et toch niet perse KETO te zijn?

want als ik het goed begrijp is keto bv doordeweeks onder 30gr carbs per dag zodat je in ketose zit en weekend carb-load
            18 jaar, 105 kg,

DL:
            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Kleine toevoeging, met 18 jaar moet je inderdaad nog niet eens aan kuren denken man.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ideaal zou volgens mij zijn:

kickstart van het dieet: stel je zou beginnen op maandag met cutten, dan doe je maandag en dinsdag het dieet kickstarten:

maandag:

Voeding: 250g eiwitten, 70g carbs, 50g vet (waarvan 10g visolie)
                training: (reps zo langzaam uitgevoerd dat je er 45 sec tot 60 sec over doet)

Leg press: 6X15
                Leg curl: 6X15
                Chest press: 3X15
                Incline bench: 3X15
                Row: 3X15
                Pulldown: 3X15
                Lateral raise: 5X15
                Calf raise: 6X15
                Biceps curl: 4X15
                Triceps pushdown: 4X15

dinsdag:

training: (reps zo langzaam uitgevoerd dat je er 45 sec tot 60 sec over doet)

Leg press: 6X15
                Leg curl: 6X15
                Chest press: 3X15
                Incline bench: 3X15
                Row: 3X15
                Pulldown: 3X15
                Lateral raise: 5X15
                Calf raise: 6X15
                Biceps curl: 4X15
                Triceps pushdown: 4X15

dan begint je dieet:

Woensdag:

training: rust

donderdag:

vrijdag:

zaterdag:

Voeding: 250g eiwitten, 70g carbs, 50g vet (waarvan 10g visolie)(pre en postworkout tellen niet bij voeding).
                Pre workout: 30g suikers (uit fruit of chocomel) + 30g whey
                post workout: 30g whey

training: (zo zwaar mogelijk trainen, explosief gewicht verplaatsen, gecontroleerd laten zakken.)

Leg press: 3X8
                Leg curl: 3X8
                Leg extension: 1X8
                Calf raise: 3X8
                Bench press: 2X8
                Cable or machine row: 2X8
                Incline bench press: 2x8
                Pulldown or chin: 2X8
                Lateral raise: 2X8
                Biceps curl: 2X8
                Triceps pushdown: 2X8

zondag/maandag dinsdag:

Woensdag:

Voeding: 250g eiwitten, 70g carbs, 50g vet (waarvan 10g visolie)(pre en postworkout tellen niet bij voeding).
                Pre workout: 30g suikers (uit fruit of chocomel) + 30g whey
                post workout: 30g whey

training: (zo zwaar mogelijk trainen, explosief gewicht verplaatsen, gecontroleerd laten zakken.)

Leg press: 3X8
                Leg curl: 3X8
                Leg extension: 1X8
                Calf raise: 3X8
                Bench press: 2X8
                Cable or machine row: 2X8
                Incline bench press: 2x8
                Pulldown or chin: 2X8
                Lateral raise: 2X8
                Biceps curl: 2X8
                Triceps pushdown: 2X8

donderdag/vrijdag/zaterdag:

zondag doe je een carbload:

voeding 250g eiwitten, 1200g carbs, 50g vet (waarvan 10g visolie)

Maandag:

voeding: zoals je nu gepland hebt in je huidige dieet:
                training: fullbody training met deadlift squat bankdrukken mili press etc.

dinsdag/woensdag

voeding: zoals je nu gepland hebt in je huidige dieet,

Vanuit hier volg je gewoon je eigen dieet.
                _+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+ _+_+_+_+_+_

Met deze twee weken kickstart verlies je iig 3% vet heel snel met echt minimaal spier/krachtverlies. dat motiveert, en bespaart tijd

Ps. Het heeft natuurlijk weinig zin, als je je glycogeenvoorraden leegt, maar aan de andere kant veel carbs naar binnen stopt elke dag om ze weer aan te vullen. dat heeft weinig nut.

als je glycogeen depletion als doel hebt van je training, doe dan de eerste 2 dagen zoals ik ze beschreef, en dan ben je leeg. als je daarbij nauwlijks carbs eet, verbrand je voornamelijk vet.

anyways succes
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by roelinho View Post

Prima link thx.
                  Overigens die dame (met krav maga op haar shirt): kwijl! kwijl!
                  Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

@dynobet, seeeuuww! lijkt me wel een vette schema ff uitproberen
                    thanks br0!
                    resultaat klinkt echt verleidelijk

nu even me nieuwe voedingschema maken
                    18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

oja en die pre en post maaltijd op de 1e trainingsdag toepassen of pas na woensdag in de 2e week?
                      18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

even een paar aanpasingen...en hier is me 2 weken kickstart voedingschema
                        Attached Files
                        18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

de ma en di waarop je depletiontrainign doet, GEEN pre en post workout. wel gewoon thuis eten. bakje kwark ofzo.

Comment

ik zou noten eruit, banaan eruit.

erin: extra bak kwark mager. 6 extra visolie caps van 1g.
                            dan ziet het er wel netjes uit.

Comment

hoe zit het dan met cardio? op trainingsdagen na krachtraining 30 min LIT?

de rest wat je zei ook ff gefixt
                              Attached Files
                              Last edited by TRIPLE_OG; 04-02-2010, 17:58.
                              18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Oja, de rust tussen de setjes op dag 1 en 2 houd je rond 1 minuut.
                                cardio kun je doen wanneer je daar zin en energie voor hebt.

(je zit op low calorie en low carb, je bent na de eerste 2 dagen zowat glycogeen depleted, dus als jij cardio doet (lit) ben je gewoon vrijwel vetten aan het verbranden.)

ik zou je aanraden om elke dag 30 minuutjes te doen op dagen dat je NIET traint.

succes ermee, laat ons weten wat het resultaat na 2 weken was

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X