Cutten of nog even doorbulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten of nog even doorbulken?

Beste Mede-Bodynetters,

Ik train nu ongeveer 7/8 maanden mijn stats eerst voor de training waren 81 kg 16 % vet, momenteel zijn me stats 92 ongeveer 15 % vet, dat betekent dat ik ongeveer 10 kg spiermassa aan ben gekomen in de afgelopen maanden .
    alleen nu wil ik wat droger worden ongeveer 12% vind ik een mooi BF %, enkel punt is dat ik sinds 2 weken met de mass stack van BSN aan de gang ben gegaan nu was mijn redernatie om dit af te maken nog 3/4 weken en dan te gaan cutten.
    of zal ik al eerder gaan cutten maar dan zit ik een beetje met het probleem in mijn hoofd dat ik niet het maximale uit me supps van BSN haal.

ps tot slot wil ik graag dit forum bedanken voor de onmetelijke hoeveelheid kennis die ik hier heb opgedaan

gr Janjaap

Tja dat is iets dat je voor jezelf moet weten. 15% is een twijfelgevalletje
    @ ketIF

Comment

er kan maximaal nog 1 of 1,5 % aankomen maar als ik het clean doe denk ik dat het wel meevalt

Comment

Hoe groot ben je?

Als je nu gaat zakken in procenten dan sta je er voor de zomer dalijk wel lekker bij. Je kan echter ook de zomer door bulken en er volgend jaar nog veel bommer bij staan.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zou het toch eerst afmaken en dan cutten, zou ik tenminste doen.
          Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Als je per se wilt cutten is dat echt niet zo'n ramp. Je wilt van 15 naar 12 % en is dus 3% verschil. Voordeel is dat je niet zo heel diep hoeft te cutten. En omdat je nog niet zo lang bezig bent kun je zelfs nog wat massa pakken tijdens het cutten als je het goed doet. Zou dan zelf in jouw geval maar zo'n 300 kcal onder behoefte eten als start en kijken waar je uit komt. Is niet zo heel veel en zal dus niet super snel gaan maar dat hoeft dan ook helemaal niet. Het is nog maar februari en het scheelt maar 3% dus kun je alle tijd nemen om het goed te doen. Maar goed ik zou zelf nog ff doorgaan tot april en dan pas cutten. Maar dat is aan jou.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

@ jordy ik denk dat ik aanpak zoals je zegt eerst 300 kcal onder me behoefte eten en dan kijken wat er gebeurt en 3% valt inderdaad nog wel te overzien dus ik heb nog alle tijd voor de zomer, niet dat het echt nodig is voor de zomer ofzo ga toch niet naar het strand.

@ sch00m , ik ben 1,92

door bulken is echter niet echt een goed plan omdat ik mezelf nu wel een beetje aan de vette kant vind .

gr janjaap

Comment

jammer die lengte

Ga lekker die 3% eraf cutten, leer je ook hoe dat werkt.
                Misschien een beetje vroeg om nu al te gaan cutten.
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

Maar 3%... ik zou lekker 2 maanden bulken en misschien nog 2 kilo massa pakken en dan gwn goed cutten.. dan kan je nog tot de 10% komen.

Comment

tja ik denk dat me enigzins verkeerd geschat heb, de huidplooimeter gaf namelijk 16,5 % aan maar ja dat cut ik er wel vanaf tot 12 % en dan clean bulken. dan komt het helemaal goed, want ik heb ook geen zin om een grotere maat broek te kopen

gr Janjaap

Comment

Wie heeft die meting bij jou gedaan? Alleen gaat het niet......tenzij je heeeeeeeeeeel lenig bent
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik bekijk het altijd in de spiegel, en had de huidplooimeter van een vriend gebruikt op me dijen en me buik en dat was 18 en 15 dus ongeveer 16,5%. maar ik zou eigenlijk zelf zo een tang moeten hebben inderdaad. maar het probleem is dat ik altijd me vet op me dijen opsla en daardoor al snel me broek uit knal.
                        overigens heb ik 2 maat 33 skinny jeans en een maat 32 normale broeken wat betreft de taille dan alleen de skinny jeans zitten nu krap aan me boven benen door toename van de quadriceps denk ik.

gr janjaap
                        Last edited by janjaap2; 07-02-2010, 19:46.

Comment

Volgens mij hoeft het niet eens aan de vet opslag op je dijen te liggen, skinny jeans zijn nou eenmaal niet de aller breedste broeken.

Comment

nee klopt alleen ik zie ook wel in de spiegel dat me buik iets vetter is geworden.

Comment

Zolang je nog in skinny jeans past is het sowieso nog geen tijd om te cutten
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X